amortyzatory eibach czy sa twarde??

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

amortyzatory eibach czy sa twarde??

Post autor: majekMK2 » pt maja 01, 2009 00:09

Witam mam pytanie odnosnie amortyzatorow firmy Eibach czy nie wie ktos czy sa dosc twarde ??i czy dobrze sie beda sprawowac przy glebie -40 z sprezynami H&R???
dokladna nazwa to jeszcze Pro-Damber i sa to tylne amorki do mk2 a jezdziły one w mk3 20 jahre

Prosze o pomoc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Re: amortyzatory eibach czy sa twarde??

Post autor: eldorado84 » pt maja 01, 2009 10:16

majekMK2 pisze:Witam mam pytanie odnosnie amortyzatorow firmy Eibach czy nie wie ktos czy sa dosc twarde ??i czy dobrze sie beda sprawowac przy glebie -40 z sprezynami H&R???
dokladna nazwa to jeszcze Pro-Damber i sa to tylne amorki do mk2 a jezdziły one w mk3 20 jahre

Prosze o pomoc
z tego co czytałem - H&R to dość twarde sprężyny, więc nawet jak będziesz mieć miękkie amory to i tak nie zaznasz wielkiego komfortu. W końcu charakterystyka sprężyny odpowiada za prace zawieszenia na nierównościach nie tylko amortyzator.
Ja bym poszukał sprężyn Eibacha (jeżeli zależy Tobie na dobrym wybieraniu dziur i jakimś tam komforcie; eibachy uważane są za miękkie i komfortowe) + sportowe amory (jakiej tam chcesz firmy - TaTechnic, MTS, GT Cubline czy tam Eibach)
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 10:17 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pt maja 01, 2009 19:43

aha dzieki spoko wlasnie zalerzało mi na tym zeby był z tylu twardy bo mam szerokie kola :grin:
i kupiłem amorki eibachy i zobacze jak wymienie oby były twarde jak sachsy
dzieki wielkie :pub:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt maja 01, 2009 21:06

Miałem Eibacha Sport System (komplet) i jeździło identycznie jak seria jeśli chodzi o komfort. Bardzo miękki zestaw. Jeśli komuś (pasażerowi) nie powiedziałem, że jedziemy na sportowym komplecie, to nawet by na to nie wpadł. Dla kogoś, kto chce mieć raczej twardo, ten zestaw się w ogóle nie nadaje.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pt maja 01, 2009 21:10

aha to teraz mnie zdziwiłes oby nie były miekkie to jak nie zamontuje to sie nie dowiem


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt maja 01, 2009 21:24

Jeśli sprężyny H&R są faktycznie twardsze, no to powinno być lepiej, niż było u mnie. Na całym Eibachu zawias dobijał niestety, a kupiłem zestaw zupełnie nowy, więc nie jest to kwestia tego, że kupiłem zamęczony sprzęt i wydaję przez to nierzetelną opinię. Tak, czy inaczej. Nie pozostaje Ci nic innego, jak założyć i przetestować, skoro już kupiłeś. Zdaj potem relację, jakie są Twoje odczucia. Być może w połączeniu z H&R'em będzie idealnie.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » sob maja 02, 2009 00:46

ok dobra tutaj napisze w temacie jak juz zalorze ale mam jeszcze pytanko bo teleskopy same praktycznie nie wychodza jedna tylko bardzo powoli wiec nie sa przypadkiem wyjechane ??
i jak poruszam amorkiem to cos tam bulgocze ale to zapewne gaz i tak ma byc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

SebolCL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 15:56
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: SebolCL » czw maja 07, 2009 22:46

A ja mam pytanie takie. jak zmieniam sprężyny na twardsze to muszę zmieniać amortyzatory z przodu i z tyłu?? czy mogę mieć serie amorki tylko sprężyny twardsze??



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pt maja 08, 2009 07:00

SebolCL pisze:A ja mam pytanie takie. jak zmieniam sprężyny na twardsze to muszę zmieniać amortyzatory z przodu i z tyłu?? czy mogę mieć serie amorki tylko sprężyny twardsze??
twardsze jak bedziesz miał to mozesz na seryjnych raczej ale jak obnizane sprezyny to na seryjnych dlugo nie pojezdzisz i po niedługim czasie padną


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

SebolCL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 15:56
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: SebolCL » pt maja 08, 2009 15:13

aha to spoko rozumiem:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości