Strona 1 z 1
Zawieszenie do golfa 4
: czw kwie 30, 2009 10:42
autor: Kamilo83
Witam, zamierzam wstawic felgi 18 225x40 do golfa 4 .
mam problem z zawieszeniem, chce zeby to mialo "smaczek" wiec jesli chodzi o zawieszenie co mam wymienic i ile kasy przygotwac ( oczywsicie jakos rozsądnie cenowo
) bo wiekszosc kasy idzie na felgi.
pozdrawiam
: czw kwie 30, 2009 11:02
autor: W_I_T_E_K
Proponuje gwinta od Mapeta z forum. MTS Technik 1200zł , ludzie sobie chwalą.
Też niedługo bede brał.
: pt maja 01, 2009 06:36
autor: szczep
W_I_T_E_K pisze:Proponuje gwinta od Mapeta z forum. MTS Technik 1200zł , ludzie sobie chwalą.
Też niedługo bede brał.
używam Ta-Technix i też nie żałuję zakupu
: pt maja 01, 2009 10:13
autor: W_I_T_E_K
Z opinii użytkowników wynika że TA są twadre a MTS w miare komfortowe.
Ale wybór należy do Kamilo83
: pt maja 01, 2009 21:37
autor: lolo_golf
Chyba że nie masz aż tyle kasy to kup sobie nowe spręzyny -30mm np. Wietecka albo Eibach ktore kosztują ~500zł. I też bedziesz zadowolony. Obiżnają w sam raz do 18nastek a jeździ sie tak samo jak na tym tanim MTSie co ci koledzy polecają.
: sob maja 02, 2009 10:05
autor: szczep
lolo_golf pisze:Chyba że nie masz aż tyle kasy to kup sobie nowe spręzyny -30mm np. Wietecka albo Eibach ktore kosztują ~500zł. I też bedziesz zadowolony. Obiżnają w sam raz do 18nastek a jeździ sie tak samo jak na tym tanim MTSie co ci koledzy polecają.
przerabiałem springi Weitec -30 i są to jedne z twardszych konstrukcji, co do Einbach-a jeździ się prawie jak na serii, do springów nawet -30 powinno się stosować dodatkowo amorki sportowe, inaczej będzie dobijanie na dziurach i serie szybo się skończy, koszt zestawu sprężyna (500-600zł)+ tanie amory sportowe (400zł) =900/1000zł dokładasz 200zł i masz gwint, który zawsze możesz podnieść na zimę w górę
: sob maja 02, 2009 10:13
autor: lolo_golf
Ja mam własnie weitecki -30mm na nowych bilsteinach i nic nie dobija. Jeździ się fajnie jednak wiadomo że to nie gwint.
Z drugiej strony to nie oszukujmy się ze tak zachwalacie Tatechnix czy MTSa bo one szału nie robią. Są tyle warte co kasa za nie. Ale wiadomo jak sie nie ma kasy to i taki bedzie.
Osobiscie wolałbym dołożyć troche i kupic jakas dobrą używke KW itp.
: sob maja 02, 2009 11:07
autor: szczep
to fakt że przy gwintach za 3000-3500zł to może nie rewelacja, ale uwierz że da się na tym jeździć i jest to wytrzymała konstrukcja, dodatkowo masz dwa lata gwarancji (znajomi mają Supersporta, Ta-technix już ponad dwa lata i nie narzekają), fakt że jest twardo no ale coś za coś albo wygląd albo komfort, za cenę 1200-1400zł masz nowego MTS, Ta-Technix lub używkę typu KW, Einbach bez gwarancji więc wybór należy do kupującego