Strona 1 z 1
					
				Jak opuscić mk2 kilka pyatń
				: czw kwie 23, 2009 12:39
				autor: WV-GRZEŚ-13
				witam wszystkich mam golfa mk2 i takie pytanie mam czy żeby opuścić go z przodu 2-3cm moge zrobić to np: tymi  starymi sprezynami czy trzeba kupic nowe jak tak to jakie znacie komplety spręzyn i ile takie kosztują chciałem żeby przód był 1-2cm nizej niż tył obecnie jest odwrotnie i to bardzo szpeci samochód (taki już kupiłem)
			 
			
					
				
				: czw kwie 23, 2009 13:19
				autor: MAPET
				kolego wez no troche poczytaj forum bo o tym bylo pisane....  takei male obnizenie to ew talezykiem do sprezyny górlnym np firmy JOM i nic innego
			 
			
					
				
				: czw kwie 23, 2009 16:04
				autor: Lukas-182
				Talerzyki obniżające albo sprężyny od GTI i masz o 2cm niżej 

 
			 
			
					
				
				: czw kwie 23, 2009 23:16
				autor: MAPET
				Lukas-182 pisze:albo sprężyny od GTI 
no nie do konca sprezyny gti moga pogorszyc sprawe bo 1.8 jest za lekki
tak jak pialem wyzej tylko talezyki!
 
			 
			
					
				
				: pt kwie 24, 2009 00:43
				autor: haps
				obnizal ktos z was talerzykami??  bo jestem ciekaw efektu, papier wszystko przyjmie, a jak w rzeczywistosci? faktycznie -2cm?
			 
			
					
				
				: pt kwie 24, 2009 08:18
				autor: Lukas-182
				haps, tak, będzie faktycznie niżej, bo talerzyki są krótsze i bankowo po ich zastosowaniu autko siądzie...
Talerzyków sam nie stosowałem, z tego co się dowiedziałem to stosuje się je, jak się obniża zawiechę totalnie, np. gwint już skręcony na minimum a jeszcze by się chciało niżej, wtedy talerzyki jeszcze o kilka cm obniżą 
Samych talerzyków do serii bym nie stosował, obniżyć obniżą ale jak dla mnie to te 2-3cm to za mało  

 Lepiej jakąś zawiechę -40/-60 lepszy efekt 

 
			 
			
					
				
				: pt kwie 24, 2009 08:21
				autor: MAPET
				Lukas-182 pisze:np. gwint już skręcony na minimum a jeszcze by się chciało niżej, wtedy talerzyki jeszcze o kilka cm obniżą 

 
no szczegolnie ze gwinty w 90% maja swoje inne talezyki 
a co do talezykow to przeciez kawalek ,etalu ktory ma inny ksztalt wiec musi to dzialac- logiczne 

 kwestia tylko ze ciekawe ile dokaldnie obnizy
 
			 
			
					
				
				: pt kwie 24, 2009 08:28
				autor: Lukas-182
				MAPET pisze:kwestia tylko ze ciekawe ile dokaldnie obnizy
Najlepiej to by było zmierzyć swoje aktualne i porównać z obniżającymi o ile są wyższe i będzie mniej więcej wiadomo o ile pójdzie w dół...
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 28, 2009 15:31
				autor: x86635
				MAPET pisze:
no nie do konca sprezyny gti moga pogorszyc sprawe bo 1.8 jest za lekki 
przecież kolega ma mk2 wiec to 1.8 i to 1.8 nie sądzę żeby różnica w masie była aż tak widoczna żeby poszedł wyżej albo nie siadł...
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 28, 2009 15:44
				autor: MAPET
				Dreak'e, masz racje! pisalem o mk3 sorki
tak czy siak mialem mk2 gti i stal jak koza!
			 
			
					
				
				: wt kwie 28, 2009 16:46
				autor: eldorado84
				a może jednak sprężyny od GTI mk2 + tależyki (tak jak było mówione), tu suche dane katologowe:
- golf cl, gl , 1.3(55kucy) - waga 855kg
- golf cl, gl , 1.6(70kucy) - waga 880kg
- golf cl, gl, gt , 1.8(90kucy) - waga 920kg
- golf gti , 1.8 (107kucy) - waga 920kg
- golf gti 16v (129kucy) - waga 960kg
- golf gri g60 (160kucy) - waga 1080kg
ja dla pewności ile mój waży podjechałem na elektroniczną wagę tam gdzie sprzedają węgiel.