Strona 1 z 1

Jak opuscić mk2 kilka pyatń

: czw kwie 23, 2009 12:39
autor: WV-GRZEŚ-13
witam wszystkich mam golfa mk2 i takie pytanie mam czy żeby opuścić go z przodu 2-3cm moge zrobić to np: tymi starymi sprezynami czy trzeba kupic nowe jak tak to jakie znacie komplety spręzyn i ile takie kosztują chciałem żeby przód był 1-2cm nizej niż tył obecnie jest odwrotnie i to bardzo szpeci samochód (taki już kupiłem)

: czw kwie 23, 2009 13:19
autor: MAPET
kolego wez no troche poczytaj forum bo o tym bylo pisane.... takei male obnizenie to ew talezykiem do sprezyny górlnym np firmy JOM i nic innego

: czw kwie 23, 2009 16:04
autor: Lukas-182
Talerzyki obniżające albo sprężyny od GTI i masz o 2cm niżej ;)

: czw kwie 23, 2009 23:16
autor: MAPET
Lukas-182 pisze:albo sprężyny od GTI
no nie do konca sprezyny gti moga pogorszyc sprawe bo 1.8 jest za lekki


tak jak pialem wyzej tylko talezyki!

: pt kwie 24, 2009 00:43
autor: haps
obnizal ktos z was talerzykami?? bo jestem ciekaw efektu, papier wszystko przyjmie, a jak w rzeczywistosci? faktycznie -2cm?

: pt kwie 24, 2009 08:18
autor: Lukas-182
haps, tak, będzie faktycznie niżej, bo talerzyki są krótsze i bankowo po ich zastosowaniu autko siądzie...

Talerzyków sam nie stosowałem, z tego co się dowiedziałem to stosuje się je, jak się obniża zawiechę totalnie, np. gwint już skręcony na minimum a jeszcze by się chciało niżej, wtedy talerzyki jeszcze o kilka cm obniżą ;)

Samych talerzyków do serii bym nie stosował, obniżyć obniżą ale jak dla mnie to te 2-3cm to za mało :grin: Lepiej jakąś zawiechę -40/-60 lepszy efekt ;)

: pt kwie 24, 2009 08:21
autor: MAPET
Lukas-182 pisze:np. gwint już skręcony na minimum a jeszcze by się chciało niżej, wtedy talerzyki jeszcze o kilka cm obniżą ;)
no szczegolnie ze gwinty w 90% maja swoje inne talezyki :P

a co do talezykow to przeciez kawalek ,etalu ktory ma inny ksztalt wiec musi to dzialac- logiczne :) kwestia tylko ze ciekawe ile dokaldnie obnizy

: pt kwie 24, 2009 08:28
autor: Lukas-182
MAPET pisze:kwestia tylko ze ciekawe ile dokaldnie obnizy
Najlepiej to by było zmierzyć swoje aktualne i porównać z obniżającymi o ile są wyższe i będzie mniej więcej wiadomo o ile pójdzie w dół...

: wt kwie 28, 2009 15:31
autor: x86635
MAPET pisze: no nie do konca sprezyny gti moga pogorszyc sprawe bo 1.8 jest za lekki
przecież kolega ma mk2 wiec to 1.8 i to 1.8 nie sądzę żeby różnica w masie była aż tak widoczna żeby poszedł wyżej albo nie siadł...

: wt kwie 28, 2009 15:44
autor: MAPET
Dreak'e, masz racje! pisalem o mk3 sorki

tak czy siak mialem mk2 gti i stal jak koza!

: wt kwie 28, 2009 16:46
autor: eldorado84
a może jednak sprężyny od GTI mk2 + tależyki (tak jak było mówione), tu suche dane katologowe:
- golf cl, gl , 1.3(55kucy) - waga 855kg
- golf cl, gl , 1.6(70kucy) - waga 880kg
- golf cl, gl, gt , 1.8(90kucy) - waga 920kg
- golf gti , 1.8 (107kucy) - waga 920kg
- golf gti 16v (129kucy) - waga 960kg
- golf gri g60 (160kucy) - waga 1080kg

ja dla pewności ile mój waży podjechałem na elektroniczną wagę tam gdzie sprzedają węgiel.