Strona 1 z 2

[MK4]Gleba :]

: wt kwie 14, 2009 11:47
autor: RA_FEEL_IT!
No właśnie pytanie w waszą stronę...
- O ile obniżyć dupeczkę golfa? Bo na dzień dzisiejszy to prawie tam głowę mogę wsadzić :grin:
- Ile max dopuszczalna jest obniżka na fabryce? (Chyba -40mm max :chytry: )
- No i foto: :jezor:

Obrazek

: wt kwie 14, 2009 12:17
autor: kaczy
oooo ale masakra jaka terenówka :) ja też miałem niedawno serie ale miałem niżej coś. .. założyłem teraz springi -35mm i jest gicio ..tak miałem przed http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 63ba2.html a tak po założeniu springów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6a ... 9f8e6.html na seryjny amor to właśnie tak -35, -40 max

: wt kwie 14, 2009 16:21
autor: RA_FEEL_IT!
No u Ciebie widzę fajnie w sam raz kurcze jest :wink:
Hmmm uważasz że jak kupie sprężynki -35 będzie okey?

: wt kwie 14, 2009 16:36
autor: aiv
Masz chyba zle dobrana opone do felgi ...

: wt kwie 14, 2009 16:39
autor: RA_FEEL_IT!
To była zimówka już jest oponka zmieniona 195/50/R15 ...

: wt kwie 14, 2009 16:52
autor: aiv
Różnica średnic podanych kół wynosi
59 mm
Różnica wskazań prędkościomierza: plus 9.3 %
(Nowe koła mają mniejszą średnice i obracają się szybciej)
Panie, ma byc 195/65/15 :D a nie 50...

: wt kwie 14, 2009 16:58
autor: RA_FEEL_IT!
Panie, ma byc 195/65/15 :D a nie 50...
Przyznam że trochę nie kumam twojej teorii, opony na zdjęciu (zimówki) mają profil 195/65/R15 tak jak fabryka dała.
Ja teraz mam koła (letnie) 195/50/R15 i jest tak samo przecież to nic nie ma do rzeczy, felga ta sama tylko profil opony ciutke mniejszy...

Pytanie brzmi jakie sprężynki wcisnąć na fabrykę żeby to jakoś lepiej wyglądało bo :crazy: ... (w przyszłości zakupie gwint).

: wt kwie 14, 2009 17:18
autor: XenO
SATA pisze:
Panie, ma byc 195/65/15 :D a nie 50...
Przyznam że trochę nie kumam twojej teorii, opony na zdjęciu (zimówki) mają profil 195/65/R15 tak jak fabryka dała.
Ja teraz mam koła (letnie) 195/50/R15 i jest tak samo przecież to nic nie ma do rzeczy, felga ta sama tylko profil opony ciutke mniejszy...

Pytanie brzmi jakie sprężynki wcisnąć na fabrykę żeby to jakoś lepiej wyglądało bo :crazy: ... (w przyszłości zakupie gwint).
Właśnie dlatego z oponami letnimi masz taką wielka szparę w nadkolu bo powinienes miec letnie takie jak masz zimowe czyli 195/65 bo taki rozmiar opony jest w serii polecany!!!
A obnizenie to faktycznie szukaj spreżyn -35 lub max -40 a efekt napewno będzie bardzo dobry i bedziesz zadowolony :bigok:

: wt kwie 14, 2009 17:28
autor: RA_FEEL_IT!
Dadzą coś w ogóle te sprężyny obniżające? Czy to nie będzie dobrze wyglądało?

: wt kwie 14, 2009 17:31
autor: mally
SATA pisze:
Panie, ma byc 195/65/15 :D a nie 50...
Przyznam że trochę nie kumam twojej teorii, opony na zdjęciu (zimówki) mają profil 195/65/R15 tak jak fabryka dała.
Ja teraz mam koła (letnie) 195/50/R15 i jest tak samo przecież to nic nie ma do rzeczy, felga ta sama tylko profil opony ciutke mniejszy...

Pytanie brzmi jakie sprężynki wcisnąć na fabrykę żeby to jakoś lepiej wyglądało bo :crazy: ... (w przyszłości zakupie gwint).

Ma to do rzeczy i to dużo. Po pierwsze auto wygląda jak "koza" a po drugie prędkościomierz i MFA okłamuje.

Jeśli chcesz żeby to ładnie wyglądało to daj felgę 17 albo 18 i jakieś -40 na zawiasie . W tym przypadku co masz teraz to nawet gwint Ci nie pomoże ..bedzie "kupa" i tyle..

: wt kwie 14, 2009 17:51
autor: marcinoGTI
mally pisze:
SATA pisze:
Panie, ma byc 195/65/15 :D a nie 50...
Przyznam że trochę nie kumam twojej teorii, opony na zdjęciu (zimówki) mają profil 195/65/R15 tak jak fabryka dała.
Ja teraz mam koła (letnie) 195/50/R15 i jest tak samo przecież to nic nie ma do rzeczy, felga ta sama tylko profil opony ciutke mniejszy...

Pytanie brzmi jakie sprężynki wcisnąć na fabrykę żeby to jakoś lepiej wyglądało bo :crazy: ... (w przyszłości zakupie gwint).

Ma to do rzeczy i to dużo. Po pierwsze auto wygląda jak "koza" a po drugie prędkościomierz i MFA okłamuje.

Jeśli chcesz żeby to ładnie wyglądało to daj felgę 17 albo 18 i jakieś -40 na zawiasie . W tym przypadku co masz teraz to nawet gwint Ci nie pomoże ..bedzie "kupa" i tyle..
Z tego co widze bylo pytanie o obnizenie auta a widze ze zaczynacie szukac dziury w calym. Nie kazdego stac zeby kupic felge 17 czy 18" a co dopiero opone na to wiec czasem taki komentaz jest zbedny moim zdaniem. Wszyscy sa tacy cwani bo co spia na pieniadzach czy co? Nie kazdego stac zeby na raz wpakowac w auto nie wiadomo ile. Skad wiesz ze bedzie oszukiwal licznik i MFA? Sprawdzales? Jakos mialem okazje sprawdzic pomiar licznika z nawigacja w przypadku opon seryjnych jak rowniez profilu 50 i nie zaobserwowalem duzych zmian a tylko w granicach 3-5km/h wiec to chyba nie duzo.

: wt kwie 14, 2009 18:07
autor: RA_FEEL_IT!
marcinoGTI pisze:Nie kazdego stac zeby kupic felge 17 czy 18"
Dokładnie tak jak piszesz... kasy nie było a czas naglił musiałem coś wziąć na moja kieszeń (nie jest to ot tak wyrzucić prawie 900zł na samo ogumienie) padło na 15" opony by założyć je na 15" stalową felgę na której jeździłem w zimie...
mally, o gustach się nie gada mi się tak podoba i tak będzie, pytanie brzmiało jak je obniżyć a nie jakie felgi kupić...
Mimo wszystko dziękuje wszystkim za wskazówki...

Dodam zdjęcia z letniego setup'u:
Obrazek Obrazek
Tak naprawdę dużej różnicy to nie ma ale nie chce mieć takiego prześwitu, dlatego ładnie pytałem co i jak :wink:
Co do przodu to wydaje mi się że jest w miarę ok ale tył to stanowczo za wysoko - bardzo proszę o jakieś konkret informacje...

: wt kwie 14, 2009 18:52
autor: aiv
My nie mowimy teraz o felgach, bo do 17 sie pakuje 225/45, do 15 195/65, i tak to jest w MK4. Masz teraz mniejsza srednice kola i Ci prędkościomierz zawyża prędkość.

Moim zdaniem zamiast obnizać odloz sobie najpierw kase na felgi. Ewentualnie zmien opony i bedzie o niebo lepiej.

: wt kwie 14, 2009 19:15
autor: RA_FEEL_IT!
ok 195/65 prześwit jest (czyt. fot. 1) jak to zniwelować?
czy sprężyny -35mm na serie coś by pomogła?