Strona 1 z 2

seryjne sprezyny - obnizenie

: czw kwie 09, 2009 14:02
autor: kajman_pl
Witam

mam moze troszke dziwne pytanie... czy seryjne sprezyny da sie obnizyc ? nie ucinajac ich i odwrotnie ? chodzi mi o to zeby tyl dac troszke wyzej a przod nizej... Jest taka mozliwosc ?

: czw kwie 09, 2009 14:06
autor: Fox_00
kajman_pl, da radę takie coś zrobić ...
ludzie zakładają sobie takie coś >>>
http://allegro.pl/item601170789_profesj ... zenie.html
http://allegro.pl/item605718595_klamry_ ... ewnie.html
ale nie wiem czemu, ale nie jestem przekonany do tego :/

: czw kwie 09, 2009 14:12
autor: kajman_pl
aha...

a z tego co slyszalem ale nie wiem o co chodzi, ktos mi mowil ze pod sprezynami jest cos do dokrecania ze mozna regulowac ich wysokosc... Jest takie cos ?

: czw kwie 09, 2009 14:13
autor: Fox_00
Z tego co się orientuje to przy zwykłym zawieszeniu tego chyba nie ma...
Natomiast przy zawieszeniu gwintowanym można sobie regulować wysokość i zarazem twardość sprężyn ...

: czw kwie 09, 2009 14:27
autor: MmAaZzIi
kajman_pl, Lepiej sobie daruj , bylo duzo mowione na ten temat /// http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... obnizajace
Jest taka opcja kup sobie przednie sprężyny od GT lub GTI sa o 20mm krótsze od seryjnych jak chcesz troche wiecej to załóż talerzyki obniżające ... :bigok:

: czw kwie 09, 2009 14:49
autor: Viriss
A ile daje taki talerzyk ? I jakie koszta ? Sam chciałem posadzic troche golfa ale kiepsko z kasa a auto wyglada jak offroad.

: czw kwie 09, 2009 15:01
autor: Fox_00
Viriss pisze:A ile daje taki talerzyk ? I jakie koszta ? Sam chciałem posadzic troche golfa ale kiepsko z kasa a auto wyglada jak offroad.
http://allegro.pl/item584887465_vw_golf ... rezyn.html ;)

: czw kwie 09, 2009 15:10
autor: MAPET
kajman kombinujesz pod góre... zeby to zrobic porzadnie to sie kupuje sprezyny o konkretnych obnizeniach a nei jakies rozciagania i cudowania
takei moje zdanie

: czw kwie 09, 2009 15:25
autor: Fox_00
MAPET pisze:kajman kombinujesz pod góre... zeby to zrobic porzadnie to sie kupuje sprezyny o konkretnych obnizeniach a nei jakies rozciagania i cudowania
takei moje zdanie
Popieram !

: czw kwie 09, 2009 15:27
autor: MAPET
Natomiast przy zawieszeniu gwintowanym można sobie regulować wysokość i zarazem twardość sprężyn ...
tawrdosci sprezyn nie da sie regulowac nigdzie to kawalek preta jest :)

reg sie tylko twradosc w amorach z wysokiej polki ;)

: czw kwie 09, 2009 15:28
autor: Fox_00
MAPET pisze:
Natomiast przy zawieszeniu gwintowanym można sobie regulować wysokość i zarazem twardość sprężyn ...
tawrdosci sprezyn nie da sie regulowac nigdzie to kawalek preta jest :)

reg sie tylko twradosc w amorach z wysokiej polki ;)
tzn chodziło mi o to że obniżając gwint przy okazji sprężyny są bardziej zbite i wtedy jest twardsze zawieszenie :)
źle się trochę wypowiedziałem :)

: czw kwie 09, 2009 15:56
autor: MAPET
wrecz odwrotnie ;)

krecac w dol gwint sprezyny sie rozciagaja ;) ale raczej charakterystyka jest pdobna

ew czasem u gory jest twardziej :)

: czw kwie 09, 2009 16:53
autor: Viriss
Fox_00 pisze:
Viriss pisze:A ile daje taki talerzyk ? I jakie koszta ? Sam chciałem posadzic troche golfa ale kiepsko z kasa a auto wyglada jak offroad.
http://allegro.pl/item584887465_vw_golf ... rezyn.html ;)
A na tył tez cos takiego istnieje ?

: czw kwie 09, 2009 17:02
autor: MmAaZzIi
Viriss pisze:A na tył tez cos takiego istnieje ?
Niestety nie ...