Strona 1 z 2

na wasze oko ile moj golf jest obnizony ??

: wt kwie 07, 2009 22:01
autor: neromax
cze,

na wasze oko ile moj golf jest obnizony ??
tył mam springi weitec + amory seria
a przod gwint supersport a nie wiem jak go mierzyc i wiedziec ile auto jest na -
Obrazek

i problem : po zalozeniu springow i paru dniach jazdy stało mi sie cos takiego :
Obrazek

kolega z forum napisal :

Żle skreciles a dokladniej na tłoka amorka u góry nie nałozyłeś takiego pierścionka cieniutkiego "kolczyka" na niego idzie obrączka taka z wcieciem w srodku, zwroc tez uwage na wciecie by bylo odpowiednio wyprofilowane to bedziesz widzial.

rozkrecielem, skrecilem, nic nie dodalem, i znowu wyskoczylo po 20km :/

czy ktos mi moze to wytlumaczyc dokladniej albo na rysunku :)

a moze springi sa za niskie ??

: wt kwie 07, 2009 22:38
autor: -Gruby-
Wymień talerzyk tylnego zawieszenia i powinno pomoc. Dzieje się tak w momencie kiedy talerzyk przeskakuje przez blokadę na tłoczysku amortyzatora. Pozdrawiam.

: śr kwie 08, 2009 09:51
autor: MAPET
przod to cos ok -60/70 bym powiedzial tyl z - 50

: śr kwie 08, 2009 12:38
autor: neromax
hmm wiec jak to mozliwe jak kupilem springi -40 na tyl ?? i wlozylem na serie amorki ? a jest -50/60 :/

moze tak byc ze przez to mi wybija tlok ?

: śr kwie 08, 2009 12:43
autor: MAPET
z tym 60 na tyl to przesadzilem moze to tylko zdjecie raczej to nie mozliwe by wywalalo ci przez sprezyny

: śr kwie 08, 2009 12:53
autor: neromax
dzis to rozbiore i dokladnie obejrze .. takie mam springi o nr. SEOO5HA/027
Obrazek


a jeszcze jedno pytanie ..
w sumie dobre mi sie jezdzi, ale jak podwyzsze przod np do -50mm czy bedzie wiekszy "komfort" ?? czy to nie ma znaczenie przy gwincie supersport

: śr kwie 08, 2009 13:02
autor: MAPET
neromax pisze:le jak podwyzsze przod np do -50mm czy bedzie wiekszy "komfort" ??
albo bedzie to samo albo sie utwardzi lekko choc watpie naepwno nei bedzie wiekszego komfortu

: śr kwie 08, 2009 20:56
autor: -Gruby-
Mnie zawsze mówiono, że im niżej gwint tym bardziej miękki jest. Co za tym idzie im wyżej tym twardziej.

: czw kwie 09, 2009 01:13
autor: MAPET
-Gruby- pisze:Mnie zawsze mówiono, że im niżej gwint tym bardziej miękki jest. Co za tym idzie im wyżej tym twardziej.
nie do konca bo powiedzmy na samej gorze sa czasem niektore twardsze ale pozniej nizej jest juz podbnie a nei ze np najnizej to fale dunaju na drodze :)

: czw kwie 09, 2009 09:43
autor: neromax
rzeczywiscie nie bylo na tyle jednej podkladki i dlatego wybijalo ...

ale nie wiem czy dlatego ze tak jezdzilem z wybitym czy te springi sa za niskie na ori amory ...ale caly wylał :/ i chodzi bardzo lekko i nie wybija tłoka .. .. drugi suchy ... moge tak jezdzic jakis dluzszy czas ? ?

: czw kwie 09, 2009 14:58
autor: MAPET
wymeiniac od razu!

: czw kwie 09, 2009 15:06
autor: neromax
kurde ... a serie kupic czy sport ? jak kupie sport to bede mial za twardo :/ i czemu mi sie wylal nagle jeden ?

: czw kwie 09, 2009 15:11
autor: MAPET
no wylal sie bo sie skonczyl.. kupisz serie to sie wyleja znow i to bez snesu
zobaczysz kupisz sport bedziesz zadowlony zupelnie inny komofrt wspolpracy niz z seryjnymi amorami!

: czw kwie 09, 2009 15:23
autor: neromax
ale po tygodniu jazdy sie skonczyl ? no fakt byl wymieniany z 2 lata temu...mozliwe ze te springi sa np -50/60 ?? czytalem ze do serii mozna wlozyc max -40