Strona 1 z 2

[MKII] Jaka zawiecha do codziennego użytku?

: wt kwie 07, 2009 16:27
autor: Xabingo
Witam!
Golfik się powoli tuninguje i już niedługo kupię zawiechę. Tylko mam dylemat - ile obniżyć?
Myślę nad -40mm, bo -60mm to chyba za nisko będzie. Samochód jest do codziennego użytku i nie chcę nim o nic wadzić. Na -40mm będzie już lepiej wyglądał?, bo teraz jest wysoko (mam oryginalną zawiechę).

Ceny kompletu to jakieś 600-700zł.

A mam do wyboru też nowy gwint za nie całe 600zł (regulacja -20 do -70), ale nie wiem czy jest sens, bo ustawię go raz i na pewno nie będę zmieniał wysokości...

Więc co polecacie, żeby Golfik wyglądał ładnie i o nic nie wadził.
Z tego co wiem to te kity na allegro są dość twarde i wchodzi się na nich dobrze w zakręty, czyż nie?

: wt kwie 07, 2009 16:35
autor: KONDZIO222
Bierz kit bo gwintu szkoda na nasze dziurawe drogi.Sam mam kit już drugi z kolei i nie narzekam :bigok: Poza tym gwinty z reguły są trochę twardsze od kitów.

: wt kwie 07, 2009 16:36
autor: Alvaro_
Z tego co wiem to Kit jest miększy od gwinde co za tym idzie wygodniejszy (jesli jest mowa o wygodzie przy glebie)
-40 to nie duzo i wiec moze lepiej - 60 (nie jest to jakaś mega gleba)
Gwint zawsze mozna ustawic na daną wysokość... wiec tutaj masz taką gleba na jaką pozwolą Ci drogi...

no i przy gwinde przydały by sie moze rozpórki kielichów..

: wt kwie 07, 2009 18:39
autor: PIOTREK 86
bierz 40/40 do tego jakas ladna 16" i bedzie elegancko :bigok:

: wt kwie 07, 2009 21:18
autor: dj domin1
Ja bym postawił na amorki 4xMTS i do tego jakieś firmowe springi. Myślę że będzie wygodnie i ładnie.

: wt kwie 07, 2009 22:29
autor: Xabingo
Ok, czekam na dalsze odpowiedzi. Dodam, że licytuje już alusy 15" - do tego za jakiś czas dojdą opony 195/50 15".

: śr kwie 08, 2009 19:44
autor: MarcinWLKP
Ja bym brał tego gwinta, szału nie zrobi bo sądząc po cenie to pewnie Ta Technix, ale da się na tym jeździć dość komfortowo :bigok:

: czw kwie 09, 2009 07:35
autor: k3fir
Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)

: czw kwie 09, 2009 15:21
autor: Xabingo
k3fir pisze:Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)
60/40 to nie - bo chcę na przód i na tył dać takie samo obniżenie, czyli 60/60 lub 40/40, bo 80/80 to przesada.
Ale na glebie 60 o krawężniki się nie wadzi?

: czw kwie 09, 2009 15:23
autor: MAPET
jakei krawezniki :) po tym sie nei jezdzi nawet w serii!!

a na glebie sposobem sie w wiele miejsc wjedzie....

: czw kwie 09, 2009 16:59
autor: arturkw
polecam KT KW szukaj używek, mi si elegancko śmiga jest dość komfortowy ale i twardy jak dla mnie za miękki ale może dla ciebie będzie ok i -40 w zupełności wystarczy ( moim zdaniem)

: czw kwie 09, 2009 17:15
autor: k3fir
Xabingo pisze:
k3fir pisze:Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)
60/40 to nie - bo chcę na przód i na tył dać takie samo obniżenie, czyli 60/60 lub 40/40, bo 80/80 to przesada.
Ale na glebie 60 o krawężniki się nie wadzi?
golf seryjnie ma przod wyzej niz tyl, wiec jak dasz 60/40 to bedzi erowno :) poza tym tyl zawsze mozesz wyregulowac na talezykach

: czw kwie 09, 2009 18:54
autor: Xabingo
k3fir pisze:golf seryjnie ma przod wyzej niz tyl
No to jak by kupić przykładowo glebę 40/40 i z tyłu jest ustawianie wysokości na amorach to mi się wydaje, że przód i tył by były równo - jak by ustawić tył tak jak trzeba. Dobrze mówię?
A dlaczego oryginalnie przód jest wyżej od tyłu?

: czw kwie 09, 2009 19:05
autor: k3fir
Obrazek

tu masz moj na 60/60