Strona 1 z 1
(MK4) Wymiana sprężyn sportowych na zwykłe
: śr mar 25, 2009 09:36
autor: wirtualnyraf
Witam
Nie jestem ekspertem dlatego pytam... Kupiłem golfa IV TDI, który jest obniżony (ma żółte sprężyny) i chciałbym to zmienić aby go podnieść wyżej - muszę czasami wjechać na polne drogi a do tego drogi są jakie są... Czy można zostawić sportowe amory (żółte obudowy) i wstawić tylko zwykłe sprężyny? Podejrzewam że sportowe amory są tej samej długości?
: śr mar 25, 2009 09:55
autor: owcy2
Musisz wymienić komplet czyli sprężyny i amortyzatory (sportowe 'żółte' amory są krótsze niż zwykle). Sprężyny podchodzą od Golfa IV TDI, Audi A3 TDI, Skody Octavi TDI (przód), Od kombi mogą być, ale tylko przód, a tylne mogą być od benzynowego. Amortyzatory lepiej kupić nowe tylko ponoć delphi są kiepskie.
: śr mar 25, 2009 10:06
autor: damianp
owcy2 pisze:Musisz wymienić komplet czyli sprężyny i amortyzatory (sportowe 'żółte' amory są krótsze niż zwykle).
Warto by to było zweryfikować, swego czasu zakupiłem do Polo 6n1 całe zawieszenie gt cupline 60/40, kiedy polóweczka zmieniła właściciela ten postanowił ja podnieśc i włożył orginalne spreżyny , które ja wcześniej zdemontowałem i wszystko jest ok.
: śr mar 25, 2009 11:16
autor: Szumal
na sportowych amorach z seryjnymi sprezynami bedzie poprostu wysoko i twardo. jak nie są to jakies superkrotkie amory to mysle ze mozna wrzucic do nich seryjne sprezyny.
: śr mar 25, 2009 19:07
autor: wirtualnyraf
Widzę ze opinie są podzielone... może ktoś u siebie zmieniał w ten sposób w MK4 zawieszenie, czyli tylko sprężyny?
: śr mar 25, 2009 19:11
autor: Szumal
ja mam w tej chwili u siebie co prawda tylko z tyłu sportowy krotki amor i seryjne sprezyny. u mnie wygladalo to troche inaczej - poprostu robilem hamulce i zawieszenie i nie starczylo mi juz czasu wiec wyjalem seryjne amortyzatory i wrzucilem na tyl sportowe. jest to etap przejsciowy bo niedlugo zakladam krotkie sprezyny ale jezdzi sie tak jak mowilem - sztywno ale wysoko.