Strona 1 z 2

jakie amorki do sprężyn -30mm ?

: ndz mar 22, 2009 17:21
autor: rbk12
Witam! Mam furkę na gwincie od FK jest twardo. Postanowiłem przywrócić furkę do oryginału i wymienić zawieszenie ponieważ cenię sobie komfort. W jak widzę w grę wchodzi obniżenie o 30mm-Einbach lub MTS(słyszałem że są miękkie) bo serię od GTI (-20mm) bardzo ciężko dostać .Czy zamontowanie sportowych amortyzatorów np MTS znacząco wpłynie na twardość zawieszenia?
Zwracam się z prośbą o polecenie mi jakiś ,,komfortowych" amorków, najlepiej niezadrogich.
Z góry dziękuje!

: pn mar 23, 2009 08:40
autor: -=ren=-
Gazowy amortyzator zawsze będzie usztywniał reakcję auta. wiec będzie sztywno ale bezpieczniej. Nie wiem dokładnie jak jest z tymi MTS ale jeśli mają charakter sportowy to właśnie będą gazowe. a żeby było pływająco to musisz dać jakieś olejowe, są bardzo komfortowe.

: pn mar 23, 2009 10:30
autor: MAPET
-=ren=- pisze:tymi MTS ale jeśli mają charakter sportowy to właśnie będą gazowe
gazowo olejowe są

: pn mar 23, 2009 16:48
autor: -=ren=-
MAPET, no w sumie sprzedawca powinien wiedzieć jaki towar sprzedaje :wink:

: pn mar 23, 2009 16:57
autor: aiv
MAPET, a same sprezyny twarde? Cos jak Eibachy? Duzo sztywniej bedzie?

: pn mar 23, 2009 17:02
autor: MAPET
polecam jednak kit same spreyzny nie spelniaja w pelni oczekiwan i masa ludzi dochodzi do tego wniosku za pozno ;)

: wt mar 24, 2009 02:23
autor: rbk12
Jednak najbardziej przychylny jestem na połączeniu Einbacha(-30) z Bilsteinem gazowym przeznaczonym dla aut standardowych a nie sportowych. Myślę, że będzie miodzik.
Teraz tylko gdzie to tanio mogę dostać?

: wt mar 24, 2009 09:16
autor: MAPET
dobry zestaw ale drogi :D

: wt mar 24, 2009 10:59
autor: Franek
rbk12 pisze:Jednak najbardziej przychylny jestem na połączeniu Einbacha(-30) z Bilsteinem gazowym przeznaczonym dla aut standardowych a nie sportowych. Myślę, że będzie miodzik.
mowa o zywykłym b4 czy b6?

Re: jakie amorki do sprężyn -30mm ?

: wt mar 24, 2009 11:14
autor: Demoniq
rbk12 pisze:Zwracam się z prośbą o polecenie mi jakiś ,,komfortowych" amorków, najlepiej niezadrogich.
rbk12 pisze:Bilsteinem gazowym przeznaczonym dla aut standardowych a nie sportowych.
Raczej napewno o B4. Chyba, ze kolega znalazl dodatkowe fundusze - bo roznica w cenach miedzy B4 i B6 jest ponad dwukrotna

: wt mar 24, 2009 12:30
autor: rbk12
Chodzi mi o B4 ,amorki B6 z tego co widzę to sportowe.
Byłem w warsztacie to chcieli mi do golfa GTI 1.8T (150) z katalogu zamontować sprężyny z serii od 1.4 za 100zł sztuka i amorek KAGERA za 150 zł sztuka hehehehe

Myślę, że cena amor na allegro sa w przystępnej cenie np. http://moto.allegro.pl/item588617397_am ... tavia.html

a sprężyny pewnie wyjdą około 500zł zestaw

: wt mar 24, 2009 15:43
autor: cylinder
kup sobie odrazu taki zestaw : http://moto.allegro.pl/item588624245_am ... tavia.html odrazu z odbojami. Ja właśnie kupiłem od tego allegrowicza, dzisiaj mają przyjść, ja zamówie do przodu to zakładam razem z springami weitec -30mm i zobaczymy co z tego bedzie.

[ Dodano: 24 Mar 2009 15:54 ]
Ok amorki przyszłu. Bilstein B4 gazowe na tył, rozpakowałem jak nowe. Ale czy dobrze jest jak ja mogę ręką wcisnąć tłoczysko w dół, a ono samo powoli wraca do góry, czy tak ma być? Owszem trzeba sie dobrze zaprzeć zeby je wcisnąć, ale myśłałem ze ręcznie sie tego nie da. Jak jest wygłąda prawidłowa praca nowego amorka.?

: wt mar 24, 2009 20:32
autor: MAPET
cylinder pisze:. Ale czy dobrze jest jak ja mogę ręką wcisnąć tłoczysko w dół, a ono samo powoli wraca do góry, czy tak ma być?
tak

: wt mar 24, 2009 21:07
autor: cylinder
MAPET pisze:
cylinder pisze:. Ale czy dobrze jest jak ja mogę ręką wcisnąć tłoczysko w dół, a ono samo powoli wraca do góry, czy tak ma być?
tak

no to uspokoiłeś mnie.