Strona 1 z 2

gwint i przycięcie odbojów MkIV

: czw mar 12, 2009 10:54
autor: szczep
gwint na tyle mam skręcony na maxa, czy da radę jeszcze bardziej do opuścić np. przycinając odboje, czy ktoś może już coś takiego robił :grin:

: czw mar 12, 2009 11:24
autor: sheriffg
ucięcie odboi nic nie da, raczej wyjęcie 1 nakrętki a jaki masz ten gwint firma?

: czw mar 12, 2009 12:07
autor: szczep
sheriffg pisze:ucięcie odboi nic nie da, raczej wyjęcie 1 nakrętki a jaki masz ten gwint firma?
ta technix

: czw mar 12, 2009 12:32
autor: sheriffg
tam jest 1 nakrętka czy 2 na tyle bo jak 2 to daj na nax na glebe i to 1 górno wyjmij nic innego nie wymyślimy

: czw mar 12, 2009 13:45
autor: MAPET
sheriffg pisze:tam jest 1 nakrętka czy 2 na tyle bo jak 2 to daj na nax na glebe i to 1 górno wyjmij nic innego nie wymyślimy
jak 1 czy 2?

przeciez mk4 nie ma z tylu makpersona... tylko osobno spreyzne z regulacja wiec jest czesc z gwintem i nakretka do regulacji, ktora ew moze wywalic i spadnie o te pare mm

niestety takie zawiasy gdzie tyl jest osobno spreyzna z amorem nie ma duzej regulacji...

: czw mar 12, 2009 14:05
autor: sheriffg
MAPET pisze:przeciez mk4 nie ma z tylu makpersona
wiem co mk 4 ma bo mam to auto :bigok: czasami sa 2 nakrętki a czasami 1 z imbusowa srubką blokującą
a ta część z gwintem to jes przykręcona i nic nie odpadnie

: czw mar 12, 2009 14:12
autor: MAPET
sheriffg, hehe ta 1 czesc to pomylkowo byla w tym poscie pisalem do inengo odpowiedz ;)

no jesli chodzi o regulacje tyl to wlasnie jak mowisz moze zostawic tylko ten najwiekszy element z gwintem ;)

: czw mar 12, 2009 14:31
autor: sheriffg
MAPET pisze:moze zostawic tylko ten najwiekszy element z gwintem
tak jest tylko nie wiem czy sprężyna nie będzie miała luzu i nie będzie tarła o gwint jak wyjmnie tą nakrętke musi zostawić tą nakrętkie jeśli ma te centrowanie na sprężyne

: czw mar 12, 2009 14:33
autor: MAPET
no wiesz mozliwe ze przytrze ale to jzu kombinacaj jest zeby zejsc o pare mm wiec wiesz...

ew dorobic tulejke zamiast nakretki do srodka spreyzny i ew cieniutka na 1mm podstawa zeby sprezyna nie latała na boki

: czw mar 12, 2009 14:39
autor: sheriffg
spoko tak jak napisałeś :bigok: kminisz temat widze :bigok:

: czw mar 12, 2009 14:40
autor: MAPET
:bigok:

: pt mar 13, 2009 00:19
autor: vwbartus
sheriffg pisze:tam jest 1 nakrętka czy 2 na tyle bo jak 2 to daj na nax na glebe i to 1 górno wyjmij nic innego nie wymyślimy
wymyslimy ;) Mozna całkem usunac nakretki i zalozyc gumy ze starych sprezyn spadnie mu o kokolo 1 cm auto w dol . Duzo znam ludzi co tak jezdza i sam zaloze tak w swojej borze.

[ Dodano: Czw 12 Mar, 2009 ]
dodam ze giwnta mam H&R kolega tak jezdzi na KW

: pt mar 13, 2009 08:40
autor: sheriffg
vwbartus pisze:zalozyc gumy ze starych sprezyn
nie wiem jakie gumy

: pt mar 13, 2009 18:50
autor: vwbartus
sheriffg pisze:nie wiem jakie gumy
oryginalne sprężyny trzymają sie na gumach na dole a gwint ma te nakrętki wiec nakrętki wyrzucasz a zakładasz te gumy a dziś widziałem jak R32 jeździ wogule na samych sprężynach bez żadnych gum czy tez nakrętek :crazy: