gwint i przycięcie odbojów MkIV
: czw mar 12, 2009 10:54
gwint na tyle mam skręcony na maxa, czy da radę jeszcze bardziej do opuścić np. przycinając odboje, czy ktoś może już coś takiego robił
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
ta technixsheriffg pisze:ucięcie odboi nic nie da, raczej wyjęcie 1 nakrętki a jaki masz ten gwint firma?
jak 1 czy 2?sheriffg pisze:tam jest 1 nakrętka czy 2 na tyle bo jak 2 to daj na nax na glebe i to 1 górno wyjmij nic innego nie wymyślimy
wiem co mk 4 ma bo mam to auto czasami sa 2 nakrętki a czasami 1 z imbusowa srubką blokującąMAPET pisze:przeciez mk4 nie ma z tylu makpersona
tak jest tylko nie wiem czy sprężyna nie będzie miała luzu i nie będzie tarła o gwint jak wyjmnie tą nakrętke musi zostawić tą nakrętkie jeśli ma te centrowanie na sprężyneMAPET pisze:moze zostawic tylko ten najwiekszy element z gwintem
wymyslimy Mozna całkem usunac nakretki i zalozyc gumy ze starych sprezyn spadnie mu o kokolo 1 cm auto w dol . Duzo znam ludzi co tak jezdza i sam zaloze tak w swojej borze.sheriffg pisze:tam jest 1 nakrętka czy 2 na tyle bo jak 2 to daj na nax na glebe i to 1 górno wyjmij nic innego nie wymyślimy
nie wiem jakie gumyvwbartus pisze:zalozyc gumy ze starych sprezyn
oryginalne sprężyny trzymają sie na gumach na dole a gwint ma te nakrętki wiec nakrętki wyrzucasz a zakładasz te gumy a dziś widziałem jak R32 jeździ wogule na samych sprężynach bez żadnych gum czy tez nakręteksheriffg pisze:nie wiem jakie gumy