Strona 1 z 2
rozne opcje zawieszenia do mk2
: śr mar 11, 2009 11:22
autor: memberofhs
Jeśli to nie ten dział, to proszę o usunięcie tematu i o powiadomienie mnie na privie. Chciałbym wiedzieć coś o zawieszeniach, bo nie wiem nic. Mam mk2 TD z IC z 91 roku, na zielonych sprężynach, i tyle wiem. Nic poza tym. Chciałbym zmienić na czerwone bądź na żółte springi, mieć jeszcze trochę twardsze auto niż mam. Chciałbym znaleźć kompromis. W zimę urwałem ze 3 razy hokej szerokiego zderzaka o twardy, topniejący śnieg. Chciałbym zawieszenie niskie na lato, a na zimę podnieść samochód troszkę, bym nie robił za "spych śniegu" przednim zderzakiem

. Gwintowane? Czy jakie? Co kto poleca?
: czw mar 12, 2009 00:11
autor: MAPET
kolor rownie dobrze moze byc czarny czy rozowy tm sie nei sugeruj.. jesli chcesz miec mozliwosc regulacji to tylko gwint
Re: rozne opcje zawieszenia do mk2
: czw mar 12, 2009 08:20
autor: eldorado84
memberofhs pisze:Jeśli to nie ten dział, to proszę o usunięcie tematu i o powiadomienie mnie na privie. Chciałbym wiedzieć coś o zawieszeniach, bo nie wiem nic. Mam mk2 TD z IC z 91 roku, na zielonych sprężynach, i tyle wiem. Nic poza tym. Chciałbym zmienić na czerwone bądź na żółte springi, mieć jeszcze trochę twardsze auto niż mam. Chciałbym znaleźć kompromis. W zimę urwałem ze 3 razy hokej szerokiego zderzaka o twardy, topniejący śnieg. Chciałbym zawieszenie niskie na lato, a na zimę podnieść samochód troszkę, bym nie robił za "spych śniegu" przednim zderzakiem

. Gwintowane? Czy jakie? Co kto poleca?
hmmm kolor zielony + gleba że aż uryważ hokej to musi WEITEC 60/60

, chcesz kompromis to tylko 40/40 KIT (sportowy skrócony amortyzator + sportowa sprężyna) lub gwint ale jeżeli nie masz wymagań tzw "lubie spobie pokręcić" to zapodawaj 40/40 KIT.
: czw mar 12, 2009 13:25
autor: memberofhs
eldorado84, urwałem paręrazy hokej na mocnym śniegu. Wiesz jak są koleiny śniegu, chodzi o to, że takie 2 korytka masz po oponach, w środku jest nieruszony śnieg.. jechałem tak na uczelnię, to powiem Ci.. szurał mi śnieg po nogach, tarłem podłogą. Cały hokej był w śniegu, troszkę na zderzaku w miejscu halonegów było. To puchowy śnieg. A na mokrym to hokej urwałem. Twarde auto jest. Na każdych dziurach hamuję prawie do 5-10 km/h. Weiteki 60tki? Chciałbym zmienić na czerwone, najtwardsze, i zastanawiam się na -80... czy odpada? Mieszkam na śląsku, bytom, ruda.. dziur tu w [cenzura] jest. Ewentualnie gwint?
: czw mar 12, 2009 13:37
autor: MAPET
memberofhs,
po 1 nie pisz wulgaryzmów!
po 2 pisalem ci ze nieistotny jest kolor bo czerwony nei ma nic wspolnego z tym ze najtwardsze rownie dobrze moze byc zielony i rozowy!
po 3 myslisz o sprezynach widze a pomysl o calym kicie bo powyzej - 3 cm okolo i same sprezyny to tragedia
z tego co piszesz wynika ze nic nie poczytales na tym forum a jest troche informacji na ten temat...
: czw mar 12, 2009 17:49
autor: memberofhs
Mapet, przepraszam za "złe" hasła. Wyjaśnisz mi ewentualnie na privie o co chodzi w pkt 3?
: czw mar 12, 2009 21:50
autor: MAPET
chodzi o to ze jak chcesz porzdnie obnizyc to kup zestaw amorki + sprezyny
: czw mar 12, 2009 23:09
autor: memberofhs
Oki moderatorze, dziś oglądałem u siebie zawieszenie, znalazłem tylko naklejkę: "Gas Charged. Shock absor... " coś tam. Wszystko brudne i uwalone z błota. Tyle wiem.
: czw mar 12, 2009 23:20
autor: MAPET
znalazles napis ze jest to amortyzator gazowy i tyle
: pt mar 13, 2009 00:11
autor: profesor
Witam.Przlacze sie do tematu -czy moglibyscie wkleic fotki jak wyglada mk2 na 15" na zawieszeniu 60/60
Drugie pytanie czy da rade sprezyny 60/60 zarzucic na seryjne amorki ?
: pt mar 13, 2009 01:19
autor: MAPET
profesor pisze:Drugie pytanie czy da rade sprezyny 60/60 zarzucic na seryjne amorki ?
koledze tez widze nie chce sie czytac forum?
jeszcze raz po raz 1000 napisze ubeigajac innych ze bylo mase razy pisane ze nawet do -30 lepiej dac sportowe amorki... o -60 nie wspomne

: pt mar 13, 2009 19:37
autor: eldorado84
memberofhs pisze:eldorado84, urwałem paręrazy hokej na mocnym śniegu. Wiesz jak są koleiny śniegu, chodzi o to, że takie 2 korytka masz po oponach, w środku jest nieruszony śnieg.. jechałem tak na uczelnię, to powiem Ci.. szurał mi śnieg po nogach, tarłem podłogą. Cały hokej był w śniegu, troszkę na zderzaku w miejscu halonegów było. To puchowy śnieg. A na mokrym to hokej urwałem. Twarde auto jest. Na każdych dziurach hamuję prawie do 5-10 km/h. Weiteki 60tki? Chciałbym zmienić na czerwone, najtwardsze, i zastanawiam się na -80... czy odpada? Mieszkam na śląsku, bytom, ruda.. dziur tu w [cenzura] jest. Ewentualnie gwint?
1. zapodaj fote auta
2. piszesz na początku ze chcesz nisko i komfortowo a teraz piszesz że chcesz -80 - zdecyduj się albo troche komfortu (40/40 kit) albo "prawie" zerowy komfort -80/-80.
3. jeżeli nie wiesz jaka wysokość ciebie interesuje to tylko "gwint" dlaczego? Proste na lato ustawisz sobie -60 czy tam -80 a na zime ustawisz wyżej i po problemie. Ale zanim podejmiesz decyzję na spokojnie poczytaj posty kolegów i ich wrażenia, problemy z zawieszeniami
[ Dodano: Pią Mar 13, 2009 18:40 ]
jeszcze raz powtórze frace "kolor sprężyn jest nie ważny" - ważne są oznaczenia które są na sprężynach i firma, bo wtedy dowiemy się jakie ma obniżenie dane sprężyny no i firma - czy jest warta zakładania
: sob mar 14, 2009 18:14
autor: dj domin1
profesor pisze:Drugie pytanie czy da rade sprezyny 60/60 zarzucic na seryjne amorki ?
Nie da rady! Na każdej dziurze będzie amor dobijał.
: ndz mar 15, 2009 13:02
autor: Pączek
profesor, w moim temacie masz fotki jak wyglada 60/40 na 15 opony 195x50x15