Strona 1 z 1
Gewinde 6n H&R
: śr mar 11, 2009 09:23
autor: Cieluś
Kupiłem w bdb stanie gwint z 6n h&r i chciałbym się coś dowiedzieć na jego temat. Jak się jeździ, czy beton jakie wrażenia ogólnie. Nie jestem pewien czy jest reg twardości jak mam na górze wejścia na imbus
Mam jeszcze jeden dylemat. Jak to jest z gwintem z 6n w mk2. Prz.ód pasi , a tył chyba coś innego było tak.
Tak to wygląda:
: śr mar 11, 2009 10:33
autor: J3L3N
Cieluś, z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic.z tego co sie orientuje to gwint ma regulacje twardosci i wysokosci. Najlepsza sprawa to gwint.
Re: Gewinde 6n H&R
: śr mar 11, 2009 10:47
autor: Marcin126
Wrazenie ogolne jest dobre, nie ma betonu, przy seryjnych nastawach calkiem dobrze tlumi dziury. Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.
: śr mar 11, 2009 10:50
autor: Cieluś
J3L3N pisze:z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic
Możesz coś więcej powiedzieć na ten temat. Który talerzyk ten górny ?
[ Dodano: 11 Mar 2009 09:51 ]
Marcin126 pisze:Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.
Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?
: śr mar 11, 2009 11:11
autor: MAPET
zadne talezyki z tylu.. poprostu tyl ma inan dlugosc i np koles mial gwint w polo 6n od mk2/3 i zszedl na sam dol a i tak auto nie zeszlo wystarczajaco wiec tyl z polo jak wsadzisz do mk2/3 bedzie niskoooo
co do samego H&R jezdzilem na tym 6 lat
ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony
aczkolwiek auta reka nie ugialem a przejezdzajac po kablu do lampy w garazu czulem ten kabel na kierownicy
: śr mar 11, 2009 11:30
autor: Cieluś
MAPET pisze:ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony
I o to mi właśnie chodzi
Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji żeby pasowało mi do kół bo mam 15tki mocno wystające i tył w stosunku do przodu jest dosyć wyżej. Jaka jest różnica w długościach między nimi?
Co z tą reg twardości - jak to się kręci niby inaczej
: śr mar 11, 2009 11:31
autor: Marcin126
Cieluś pisze:Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?
Poniewaz nie ma regulacji zewnetrznej jak np w Koni, a reguluje sie na zasadzie rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry , a o reszte zagadnien technicznych proponuje zadzwonic do zerkopolu i tam Ci to wytlumacza.
: śr mar 11, 2009 11:58
autor: Cieluś
Marcin126 pisze:rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry
Coś mi się nie wydaje. To co napisałeś to regeneracja , a nie regulacja. Normalnie w większości reguluję się twardość śrubą na gorze amora, i w tym tez jest taka śruba na imbus.
: śr mar 11, 2009 12:05
autor: MAPET
oczywiscie... ten H&R nie ma regulacji... w ten sposb to mozna prawei kazdy gwint rgulowac przeciez.... regulacja to to ze mozesz w kilka minut wlasciwie na aucie to przestawic i jest to dostepne na zewnatrz amora...
: śr mar 11, 2009 12:07
autor: Cieluś
MAPET, właśnie tak, a jak wyglada ta regulacja bo znajduje sie na górze amora na imbus nie, a chyba wszystkie mc persony ją mają więc czym się one różnią - czy w ogóle mylę pojęcia
: śr mar 11, 2009 12:28
autor: MAPET
na imbus to nie ten imbus to ma kazdy amor nawet seria po to bu trzymac aby sie nie obracal przy przykrecaniu poduszki i talezyków.... jesli jest regulacja to wystaej z tego taki trzpien na kluczyk lub jest pokretlo albo gdzies jest regulacja przy amorku na dole
: śr mar 11, 2009 12:41
autor: Cieluś
To znaczy ze nie mam regulacji, ale to nie istotne bo i tak by było na beton. Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji. Można gdzieś sprawdzić ile ten gwint na wstępnie obniża.
: śr mar 11, 2009 12:51
autor: MAPET
jak masz numer na nim to sporbuj w moim sklpepie masz link do katalogu H&R moze bedzie