Strona 1 z 1

Gewinde 6n H&R

: śr mar 11, 2009 09:23
autor: Cieluś
Kupiłem w bdb stanie gwint z 6n h&r i chciałbym się coś dowiedzieć na jego temat. Jak się jeździ, czy beton jakie wrażenia ogólnie. Nie jestem pewien czy jest reg twardości jak mam na górze wejścia na imbus :helm:

Mam jeszcze jeden dylemat. Jak to jest z gwintem z 6n w mk2. Prz.ód pasi , a tył chyba coś innego było tak.

Tak to wygląda:
Obrazek Obrazek

: śr mar 11, 2009 10:33
autor: J3L3N
Cieluś, z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic.z tego co sie orientuje to gwint ma regulacje twardosci i wysokosci. Najlepsza sprawa to gwint.

Re: Gewinde 6n H&R

: śr mar 11, 2009 10:47
autor: Marcin126
Wrazenie ogolne jest dobre, nie ma betonu, przy seryjnych nastawach calkiem dobrze tlumi dziury. Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.

: śr mar 11, 2009 10:50
autor: Cieluś
J3L3N pisze:z tylu pewnie talerzyki trzeba zmienic
Możesz coś więcej powiedzieć na ten temat. Który talerzyk ten górny ?

[ Dodano: 11 Mar 2009 09:51 ]
Marcin126 pisze:Regulacja twardosci tylko w Zerkopolu samemu nie zmienisz , a amor w 6n jest krotszy niz w mk2.
Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?

: śr mar 11, 2009 11:11
autor: MAPET
zadne talezyki z tylu.. poprostu tyl ma inan dlugosc i np koles mial gwint w polo 6n od mk2/3 i zszedl na sam dol a i tak auto nie zeszlo wystarczajaco wiec tyl z polo jak wsadzisz do mk2/3 bedzie niskoooo

co do samego H&R jezdzilem na tym 6 lat

ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony

aczkolwiek auta reka nie ugialem a przejezdzajac po kablu do lampy w garazu czulem ten kabel na kierownicy :D

: śr mar 11, 2009 11:30
autor: Cieluś
MAPET pisze:ogolnie jest to twardy gwint w porownaniu do innych to naprawde twardy, ale ladnie wybiera dziury... itp bylem zadowolony
I o to mi właśnie chodzi :)

Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji żeby pasowało mi do kół bo mam 15tki mocno wystające i tył w stosunku do przodu jest dosyć wyżej. Jaka jest różnica w długościach między nimi?

Co z tą reg twardości - jak to się kręci niby inaczej

: śr mar 11, 2009 11:31
autor: Marcin126
Cieluś pisze:Dlaczego, na jakiej zasadzie reguluje się twardość?
Poniewaz nie ma regulacji zewnetrznej jak np w Koni, a reguluje sie na zasadzie rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry , a o reszte zagadnien technicznych proponuje zadzwonic do zerkopolu i tam Ci to wytlumacza.

: śr mar 11, 2009 11:58
autor: Cieluś
Marcin126 pisze:rozebrania amora zapewne zmiany oleju ktory posiada inne parametry
Coś mi się nie wydaje. To co napisałeś to regeneracja , a nie regulacja. Normalnie w większości reguluję się twardość śrubą na gorze amora, i w tym tez jest taka śruba na imbus.

: śr mar 11, 2009 12:05
autor: MAPET
oczywiscie... ten H&R nie ma regulacji... w ten sposb to mozna prawei kazdy gwint rgulowac przeciez.... regulacja to to ze mozesz w kilka minut wlasciwie na aucie to przestawic i jest to dostepne na zewnatrz amora...

: śr mar 11, 2009 12:07
autor: Cieluś
MAPET, właśnie tak, a jak wyglada ta regulacja bo znajduje sie na górze amora na imbus nie, a chyba wszystkie mc persony ją mają więc czym się one różnią - czy w ogóle mylę pojęcia :helm:

: śr mar 11, 2009 12:28
autor: MAPET
na imbus to nie ten imbus to ma kazdy amor nawet seria po to bu trzymac aby sie nie obracal przy przykrecaniu poduszki i talezyków.... jesli jest regulacja to wystaej z tego taki trzpien na kluczyk lub jest pokretlo albo gdzies jest regulacja przy amorku na dole

: śr mar 11, 2009 12:41
autor: Cieluś
To znaczy ze nie mam regulacji, ale to nie istotne bo i tak by było na beton. Mam nadzieje że wystarczy mi regulacji. Można gdzieś sprawdzić ile ten gwint na wstępnie obniża.

: śr mar 11, 2009 12:51
autor: MAPET
jak masz numer na nim to sporbuj w moim sklpepie masz link do katalogu H&R moze bedzie