Strona 1 z 1
: pt lut 27, 2009 00:40
autor: To_mas
Gonzo99 pisze:na najwyzsza to chyba twardosc sie ustawia a nie wysykosc
i jedno i drugie
jeśli podnosisz do góry to będzie i wyżej i twardziej niestety :// bo sprężyna będzie bardziej ściśnięta i jak postawisz autko na tych sprężynach to tak nie siądzie na dół
w dół to odwrotnie
wiem bo mam takie amorki u siebie
Wg mnie wymień spręzyny tylne na jakieś wyższe
nie wiem co teraz masz ale np jak masz -60 to daj -40 i będzie wyżej myśle
: pt lut 27, 2009 01:11
autor: To_mas
Gonzo99 pisze:juz mam na samej goorze i o wiele sie nie poprawiło ;// chyba normalne zawieszenie wstawie a te sprzedam załamany jestem ;/
eee no nie przesadzaj
daj zdjęcie auta

)
A seryjny zawias w domu masz ?
: pt lut 27, 2009 11:42
autor: dan_25
Załóż sobie na razie seryjne springi na tył [na amory sportowe]

a jak będzie stał za wysoko to opuść na maksa na talerzykach

a w między czasie poszukasz sobie innych springów na tył

możesz też dać amory do tokarza i ci dotoczy taki dystans między talerzyk a pierścień na amorze zmierz ile go chcesz podnieść i taką grubość ma mieć ten dystans

co zrobisz twój wybór
pozdro

: pt lut 27, 2009 12:19
autor: To_mas
Gonzo99 pisze:to cos da bo i tak amor krótki ;/ ??
da bo to od spręzyny głownie zależy wysokośc auta !!! i Ciebie dodatkowo jest regulacja na amorach Ale to spręzyna wyznacza wysokość
Dlatego pytałem czy masz seryjne w domu

zakładaj i będzie lepiej
amorki o skróconym skoku są po to ze jak masz krótsze spręzyny to seryjne amorki będą dobijać i sie niszczyć a te krótsze nie.
: pt lut 27, 2009 12:20
autor: dan_25
Porównaj seryjny amor i ten sportowy głównie chodzi o odległość od śruby którą zakręcasz amor do belki a talerzyka

jak będzie spora różnica to po prosto masz tylne amory z MKI bo w MK I są sporo krótsze [nie wiem dokładnie ile ale coś ok 5-10cm] jak amory będą te same to śmiało zakładaj seryjne springi

: pt lut 27, 2009 12:35
autor: dan_25
Przód sobie zostaw

a tył co jednak krótszy amor????? jak tam jest 1-3cm różnicy to niema problemu na próbę możesz założyć te seryjne springi

a jak od 5-10cm to jednak out

: pt lut 27, 2009 12:56
autor: dan_25
po południu ci mogę zmierzyć ori amor z MK I bo gdzieś mam w garażu to będziesz miał pewność czy twoje są z MKI

bo widzę że zawias wystawiłeś na sprzedaż cały jako MKII i jak ktoś kupi a sie tył okaże z MKI to mu do śmiechu nie będzie

: czw mar 26, 2009 19:58
autor: sebspeedy
jak chcesz podniesc tyl to wsadz sprezyny od passata ale uprzedzam ze to extrema idzie ostro w gore i jest sztywny jak diabli no i konieczne sa dystanse na tyl wtedy. Jak bede na garazu to zrobie zdjecie swojego golfajavascript:void(0);
Tak to wyglada przy oponie 14cali i 50 profil
: czw lis 12, 2009 14:17
autor: jon-x
Odświeżę trochę temat.
Mój golf służy mi dość często do transportu pełnego składu ludzi bądź ciężkiego ładunku. Przy jeździe po nierównościach opony tylne od czasu do czasu trą o nadkola, mam przez to zniszczone krawędzie bieżnika od zewnętrznej strony. Zapewne skończy się na założeniu sprężyn od Passata, mam tylko pytanie - po co w takiej sytuacji dystanse?