Strona 1 z 1

Wymiana sprężyn zwykłych na GT, XX Jahre.

: ndz lut 22, 2009 11:32
autor: kris166
.

: ndz lut 22, 2009 12:04
autor: karolp85
kris166,


z tego co wiem to zawieszenie w wersji GT jest inne niż w wersji XX Jahre ( która jest wersją GTI ) i ta z Jahre jest jeszcze niższa od tej z GT chyba o 20mm ale niech się wypowiedzą mądrzejsi :bigok:

gdzieś widziałem ktoś sprzedawał zawieszenie ori do Golfa III z wersji GTI przód komplet a tył sprężyny chyba za 120 zł wszystko :bajer:

: ndz lut 22, 2009 12:05
autor: kris166
.

: ndz lut 22, 2009 13:04
autor: SToRM
kris166 pisze:Pewnie masz racje....Raczej byłbym skłonny kupić sprężyny od GT, bo GTI/XX Jahre będzie ciężej zdobyć, i droższe.
Tyle ze na sprezynach z GT i GTI z racji tego ze silnik masz lekki, auto stanie najprawdopodobniej wyzej niz na obecnych sprezynach.

: ndz lut 22, 2009 13:11
autor: kris166
SToRM pisze:
kris166 pisze:Pewnie masz racje....Raczej byłbym skłonny kupić sprężyny od GT, bo GTI/XX Jahre będzie ciężej zdobyć, i droższe.
Tyle ze na sprezynach z GT i GTI z racji tego ze silnik masz lekki, auto stanie najprawdopodobniej wyzej niz na obecnych sprezynach.
No, pewnie dlatego teraz też stoi dość wysoko.
Silnika nie zmienie, także musze cos wykombinowac.Musi być niżej.
Na allegro jak wiadomo jest pełno progresywnych i obniżajacych sprężyn, do silników 1.4 o ile sie nie myle też. O jakich parametrach obniżenie byłoby najbardziej zbliżone do oryginlanego z GT?? -35/-30??

: pn lut 23, 2009 23:39
autor: marco96
kris166 pisze:zbliżone do oryginlanego z GT?? -35/-30??
jak najbardziej...ale niewiem czy niema sprezyn -20 bo chyba gdzies widzialem moze u kolegi Mapeta w jego sklepie inter ..nie pamietam juz ale mozesz sprawdzic....bo na ori amorach to max obnizenie do -35 , -40...rzeczywiscie stoi troche wysoko to autko...gofer musi byc nizej wtedy dopiero ladnie wyglada...ale furka fajna... :bajer:

: wt lut 24, 2009 10:44
autor: dan_25
ja tam mam gofra ori GT przywiezionego z niemiec na ori zawiasie i stał wysoko jak kooooza :jezor: i nawet przód stał wyżej od tyłu jak w twoim przypadku :grin: więc proponuje wstawić -40/40 i będzie cacy :grin:

pozdro :smoke:

: wt lut 24, 2009 17:14
autor: kris166
Forumowych golfów jeszcze za dobrze nieznam...Macie może jakieś foto jak wygląda golf na felgach 15' i sprężynach -35/-30?? Bo wiem, że będzie niżej od orgi GT ale może być ładnie nawet. Jak macie jakieś foto to chętnie bym spojrzał.Dzięki
Może będzie lepiej niż na -20. :)

: śr lut 25, 2009 07:41
autor: dan_25
seria GT :grin:
Obrazek

a tu -35 :grin:
Obrazek
na wiosnę i tak będę pakował -60 hehe

pozdro :okej:

: śr lut 25, 2009 08:53
autor: kris166
dan_25 dzięki za foty, już wiem, ze to twój gofik:)

Wczoraj akurat czytałem Twój temat i doczytałem, że skracałeś sprężyny.Wygląda dużo lepiej. Ale jakbyś mógł jeszcze zapodać fotke golfa stojącego na sprężynach -35/-30, ale takich jak sprzedaje np. MAPET. Czyli czerwonych. Bo sie konkretnie nad tymi zastanawiam.Mianowicie MTS technik -35/-30 (do golfa 1.4). Jak kasa się nazbiera do wiosny to kupie razem z amortyzatorami.W sumie nie chciałem kitu, ale to chyba jedyne słuszne rozwiązanie....:) Bo orgi GT,GTI,XX Jahre niestety nie wychodziły z silniami 1.4:) Chyba nawet wiem czemu:)

Pozdro

: śr lut 25, 2009 09:11
autor: dan_25
hehe widzę że odrobiłeś lekcje :grin: tak czy siak golfik obniżył się 35mm to efekt będzie taki sam jak kupisz kit -35/30 więc polecam bo seria GT stoi wysoko jak koooza co widać na pierwszej fotce :jezor:

pozdro :smoke: