Mam problem! dla mnie powazny bo jutro mialem/ mam zamiar montowac zawieszenie 40/35.. dzis wstawilem kolka 7J 16" ET42 na oponach 195/50 - opony opcja zimowa, i jest cos takiego, ze.... jak zjezdzam skrecajac z jakiegos NIEWIELKIEGO zniesienia badz cos w tym rodzaju to okropnie trze kolo przednie, w miejscu stoje tego problemu nie mam druga sprawa to strasznie rzuca mnie na drodze przy manewrach, sciaga na lewo badz prawo, takie jakby poslizgi by byly az nawet zaczalem sie bac w pewnym momencie, przod mam zimowki tyl letnie, tyl nie wywazany a przod to wstawilem taki jaki dostalem po kupnie to nie wiem czy byly wywazane.
OK:
1. Dlaczego to trze? opona balon? Co bedzie jak ja to zawieszenie zamontuje, w ogole bede na tarciu jezdzil? Nie wiem co mam robic..za leb sie biore
2. Dlaczego tak na tych kolach sie auto zachowuje? Moze trzeba i tyl wywazyc? Jak z tym walczyc? bo mina mi zrzedla i to konkretnie
Zawieszenie jeszcze seryjne, nowe kola, tarcie i ściaganie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Zawieszenie jeszcze seryjne, nowe kola, tarcie i ściaganie
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 17:34 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomek200x
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
- Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
- Kontakt:
miałem dokładnie to samo co chodzi o ściąganie, nowe oponki i musiałem robić zbierzność
a co do tarcia
może trzeba było by założyć dystans możliwe że przy chamowaniu lub przy wiekszym nacisku na zawieszenie trze o nadkole możliwe też ze oponki są za wielkie
zwruć na top uwage może to właśnie to
a co do tarcia
może trzeba było by założyć dystans możliwe że przy chamowaniu lub przy wiekszym nacisku na zawieszenie trze o nadkole możliwe też ze oponki są za wielkie
zwruć na top uwage może to właśnie to
Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
No zeby to byla tylko zbieznosc bo i tak beda ja robil bo glebe jutro zamontuje..i moze jeszcze je wyważe, ktos na innym forum napisal, ze to wina tego ze przednie opony zimowe a tylne letnie , zeby tak dodac to nie musze skrecac kierownica np w lewo czy w prawo jak to bywa przy braku geometrii, tylko te poslizgi raczej sa nagle biorace sie "z powietrza"
A to tarcie no pytanie wlasnie boje sie tylko jak glebe zamontuje to w ogole bedzie porażka, na lato wiadomo, ze pojda 195/45 no ale puki co to sa te opony jakie sa..., a przy hamowaniu w ogole nie trze tylko np jak skrecam gwaltonie jadąc te 5km/ zjezdzajac z jakiegos zniesienia nawet wysokosci np kraweznika ( akurat ine chodzi o zjazd z kraweznika -nie mylic z tym )
A to tarcie no pytanie wlasnie boje sie tylko jak glebe zamontuje to w ogole bedzie porażka, na lato wiadomo, ze pojda 195/45 no ale puki co to sa te opony jakie sa..., a przy hamowaniu w ogole nie trze tylko np jak skrecam gwaltonie jadąc te 5km/ zjezdzajac z jakiegos zniesienia nawet wysokosci np kraweznika ( akurat ine chodzi o zjazd z kraweznika -nie mylic z tym )
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 18:49 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.
jak na 16 to za duży balon do mk3 wiec trze...piotrekgal pisze:195/50
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
spoko zrobilem poglad sprawy i wyszlo tak, ze nadkole lewe jest nienaturalnie odchylone- porownywalem z prawym i stad bylo te obcieranie przy skretach w prawo, takze problem z glowy ale pewnie nalozy sie i tak on spowrotem jak pojdzie gleba to i wtedy ten balon i tak przytuli sie do nadkoliBossman pisze:ak na 16 to za duży balon do mk3 wiec trze...


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości