Strona 1 z 1

skrócenie amorków

: wt lut 10, 2009 23:39
autor: mihał
Panowie wpadłem na pomysł żeby seryjne amortyzatory (tzn ten srebrny trzpień co chodzi w śrobku amortyzatora) skrócić np. o 4 cm i od nowa nagwintować i wsadzić so sportowych sprężyn taki amortyzator. Jak myślicie dobry pomysł?? Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama. Chodzi mi o tylne amortyzatory. Co myślicie na ten temat???

: śr lut 11, 2009 00:45
autor: MAPET
i co to by mialo na celu? bez sensu bo przy max wyciagnieciu bedzie dobijal...

: śr lut 11, 2009 03:16
autor: KriSSo
mihał pisze:Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama.
Jeśli uważasz, że skuteczność jest taka sama, no to cóż ... tnij i śmigaj. Będzie z tego taki lajtowy Bilstein B8.

Re: skrócenie amorków

: śr lut 11, 2009 07:55
autor: eldorado84
mihał pisze:Panowie wpadłem na pomysł żeby seryjne amortyzatory (tzn ten srebrny trzpień co chodzi w śrobku amortyzatora) skrócić np. o 4 cm i od nowa nagwintować i wsadzić so sportowych sprężyn taki amortyzator. Jak myślicie dobry pomysł?? Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama. Chodzi mi o tylne amortyzatory. Co myślicie na ten temat???
szczerze miałem podobny pomysł 2 lata temu, ale tak jak kolega napisał - inna chrakterystyka amora, sportowe (ze skróconym) tłoczyskim są twardsze. Nie ma sensu

: śr lut 11, 2009 13:21
autor: mihał
Myślałem że charakterystyka jest taka sama i nie pracują sportowe jakoś "twardziej". Ale skoro tak to rzeczywiście zły pomysł. Kombinuje po prostu bo mi padły z tyłu amorki i muszę kupić a niestety kryzys dopadł także i mnie i muszę kombinować. Jak macie jakieś namiary na tanie amorki na tył do gofra 3 sportowe to byłbym wdzięczny za info. Pozdrawiam