MK4 TDI czyli jaki setup na Bilstein'ie?
: ndz lut 08, 2009 19:24
Witam
To mój pierwszy post więc "heloł" do wszystkich
Sprawa jest następująca... Przekopałem całe forum, szukałem na google, przeczytałem info na stronie Bilstein i mam mętlik w głowie...
Kupiłem 6 miesięcy temu Gofra 4 na obniżonym zawiasie. Niemiec założył tylko springi (na oko ok. -30 mm) na przód i tył zostawiając ori amorki. Tu pojawia się problem - w DE może to dawało rade ale u nas czuje sie momentami jakbym łódką zasuwał po drodze, nie wspominając o wiecznie obcierającej osłonie...
Springi to prawdopodobnie H&R (czerwone) ale musze wjechać na kanał i się upewnić.
Chce wymienić amortyzatory na Bilsteina. I teraz pytanie: B6 czy B8?
Nastawiałem się już na B6 gdy znalazłem na stronie producenta informacje, że B6 są do ori springów a B8 do obniżających.
Chce kupić komplet bez musu wysyłki amorów ze springami na strojenie.
Aaa felgi to alu 17" RH - auto ładnie wygląda ale mógłbym je jeszcze opuścić o jakieś 2 cm
Prosze o rade i jakieś info.
To mój pierwszy post więc "heloł" do wszystkich
Sprawa jest następująca... Przekopałem całe forum, szukałem na google, przeczytałem info na stronie Bilstein i mam mętlik w głowie...
Kupiłem 6 miesięcy temu Gofra 4 na obniżonym zawiasie. Niemiec założył tylko springi (na oko ok. -30 mm) na przód i tył zostawiając ori amorki. Tu pojawia się problem - w DE może to dawało rade ale u nas czuje sie momentami jakbym łódką zasuwał po drodze, nie wspominając o wiecznie obcierającej osłonie...
Springi to prawdopodobnie H&R (czerwone) ale musze wjechać na kanał i się upewnić.
Chce wymienić amortyzatory na Bilsteina. I teraz pytanie: B6 czy B8?
Nastawiałem się już na B6 gdy znalazłem na stronie producenta informacje, że B6 są do ori springów a B8 do obniżających.
Chce kupić komplet bez musu wysyłki amorów ze springami na strojenie.
Aaa felgi to alu 17" RH - auto ładnie wygląda ale mógłbym je jeszcze opuścić o jakieś 2 cm
Prosze o rade i jakieś info.