Strona 1 z 2
zawieszenie GTI
: pn sty 26, 2009 08:54
autor: PiotrTDI
Witam. Posiadam golfa III 1.9 TDI GT, i mam pytanie czy potrzebne są przeróbki aby założyć amortyzatory, sprężyny, poduszki i gumy od wersji GTI lub VR6??? i jeśli tak to jakie są nr części bo nie mogłem znaleźć w katalogu IC
: pn sty 26, 2009 12:00
autor: MAPET
nie potrzbne ale po co chcesz to zrobic?
: pn sty 26, 2009 12:12
autor: PiotrTDI
MAPET pisze:nie potrzbne ale po co chcesz to zrobic?
chciałbym założyć sobie zawieszenie od GTI = do tego jakieś poprzeczki usztywniające bo chce na lato włożyć fele 16 a na dodatek walnął mi z tyłu amortyzator i musze go wymienic. a nr tych amortyzatorów???
: pn sty 26, 2009 12:15
autor: MAPET
chodzi ci o rozporke? to przeciez mozesz dac do tego co masz... tak samo kola kupsiz do tego co masz... narazie nie widze celu po co chcesz to zalozyc... zmeiniac nic nie musisz... bedzie pasowac
: pn sty 26, 2009 12:24
autor: PiotrTDI
tak o rozpórke. wiesz lubie jeździć troszke szybciej oczywiście jak można a i chciałbym aby autko było bardziej sztywne i niższe przedewszystkim a gwint z tego co czytałem jest strasznie twardy a gti zapewnia troche komfortu dlatego chciałbym takie amorki do siebie założyć i lansować siępo mieście
MAPET masz może etke albo coś gdzie mógłbyś sprawdzić nr amorków i sprężyn???
: pn sty 26, 2009 12:33
autor: MAPET
watpie zebys tym sieobnizyl jakos specjalnie... i czy w ogole...
PiotrTDI pisze:a gwint z tego co czytałem jest strasznie twardy
kto tak pisal i gdzie?
nie mam w pracy zadnego katalogu niestety
: pn sty 26, 2009 12:48
autor: PiotrTDI
w takim razie co radzisz??? zamierzam włożyć felgi 16 BBS RS764 i do tego oponki na profilu coś ok 40-45 i szerokości 205-215 żeby się po lansować
a o tym gwincie to nie pamiętam dokładnie ale było coś o gwintowanym zawieszeniu i tam wypowiadali się Ci co mają autka z gwintem i pisali ze komfortu nie ma w nich zadnego
: pn sty 26, 2009 12:56
autor: MAPET
po co ci takei opony? ja bym dal 195/45 lub 40...
gwinty sa rozne i twarde poltwarde i w miare komfortowe zalezy...
mozesz tez dac sportowy kit....
ja mialem u siebei zawias oryginal vr6 i nie pwoeidzialbym ze to jest jakies dobre do jazdy po lukach... tzn meikko nie jest ale nie spaelnilo to moich oczekiwan
: pn sty 26, 2009 12:56
autor: djtomek
PiotrTDI, zawias gti wiele ci nie pomoze jesli chcesz miec nizej i sztywniej
polecam jakis kit typu 60/40 firm MTS technik lub TA texnix sa to kity dosc komfortowe
i jak do nich zalozysz te felgi to już bedzie autko wyglaac super w sam raz do lansu jak ty to mówisz
rozporki tez mozesz założyć
ale zawias gti sobie daruj bo to zaden efket nie jest !
: pn sty 26, 2009 13:01
autor: PiotrTDI
nie jestem dobrze zorientowany w sprawie zawieszeń, co to są te kity?? chodzi o zawieszenie gwintowane?? może macie jakieś aukcje które są godne uwagi??
no lans musi być
: pn sty 26, 2009 13:03
autor: MAPET
kit to amorki + sprezyny komplet ale bez regulacji (czasem tyl ma kilka opcji w zakresie kilku cm)
a gwint to masz regulacje kazdego amorka ....
: pn sty 26, 2009 13:12
autor: PiotrTDI
a co jako doświadczeni polecacie??? znalazłem takie cuś na allegro ale nie wiem jak to się ma z wytrzymałościa no i czy w TDI nie opadnie przód za nisko i czy felgi będą pasowały
http://moto.allegro.pl/item530731663_vw ... _nowe.html
http://moto.allegro.pl/item531045589_vw ... _40mm.html
http://moto.allegro.pl/item529059614_za ... vento.html
: pn sty 26, 2009 13:13
autor: MAPET
musisz dobrac wg rocznika i silnika!
: pn sty 26, 2009 13:19
autor: PiotrTDI
MAPET pisze:musisz dobrac wg rocznika i silnika!
wg tego co czytałem na aukcjach to wszystkie pasują do TDI i dobierają wg rocznika ponieważ od 94r była różnica w górnym talerzyku. czy przy obniżeniu auta o 80 da rade włożyć tak duże felgi??