Zawieche przód co zrobić...
: pt sty 23, 2009 14:50
Witam słuchajcie mam taki mały problem ponieważ mam zawieche fk gwint ( nie gwint z allegro za 1000 zł ) na której auto przyjechało z niemiec ale... przod już odmówił posłuszeństwa i prawy amorek wylał... tył jest bdb bo ma jeszcze ponad 70 %
i teraz co zrobić??
1 czy kupić zwykłe sportowe amorki plus spreżyny do tego dedykowane firmy gt cupline za 420 zł???
2 Kupić zawieche na przód tylko ze gwint za 599 zł??
http://atl-tuning.com/pro...products_id=951
3 czy kupić kompletną zawieche gt cupline http://atl-tuning.com/pro...products_id=951
i wimienić wszystkie 4 amorki a moje dotychczasowe tylko FK ( które ma po ponad 70 % ) poprostu sprzedać??
Wiem ze te zawieszenia niegrzeszą jakością ale niechce w tej chwili inwestować neiwiadomo ile...
I teraz...
kupiłem felgi borbet 16. przód 7.5 cala tył 9 cali...
oponki profil 45mm
A więc jakie obniżenie ewentyalnie zastosować przy wymianie zawiechy na komplet gt cupline ( bo pewnie to będzie najrozsadniejsze...)
chce żeby auto fajnie siedziało na glebie ale...
chce zapierdalać przez miasto heh dlatego niechciałbym miewac niespodzianek typu tarcie czym kolwiek od spodu na nierównościach przy szybszej jeździe bo w razie jakiegoś małego sprintu z kimś niechce odpaść tylko dlatego ze mozliwisci zawiechy niepozwoliły mi się bardziej rozpędzić ze względu na obniżenie:)
tył pewnie -60.... teraz przód -60?? czy -80?? wiadomo ze najlepiej -100 heh
Pozdro
Ps.wspomniany gwint tył będzie najprawdopodobniej na sprzedaz... Prawdziwe niemieckie Fk
i teraz co zrobić??
1 czy kupić zwykłe sportowe amorki plus spreżyny do tego dedykowane firmy gt cupline za 420 zł???
2 Kupić zawieche na przód tylko ze gwint za 599 zł??
http://atl-tuning.com/pro...products_id=951
3 czy kupić kompletną zawieche gt cupline http://atl-tuning.com/pro...products_id=951
i wimienić wszystkie 4 amorki a moje dotychczasowe tylko FK ( które ma po ponad 70 % ) poprostu sprzedać??
Wiem ze te zawieszenia niegrzeszą jakością ale niechce w tej chwili inwestować neiwiadomo ile...
I teraz...
kupiłem felgi borbet 16. przód 7.5 cala tył 9 cali...
oponki profil 45mm
A więc jakie obniżenie ewentyalnie zastosować przy wymianie zawiechy na komplet gt cupline ( bo pewnie to będzie najrozsadniejsze...)
chce żeby auto fajnie siedziało na glebie ale...
chce zapierdalać przez miasto heh dlatego niechciałbym miewac niespodzianek typu tarcie czym kolwiek od spodu na nierównościach przy szybszej jeździe bo w razie jakiegoś małego sprintu z kimś niechce odpaść tylko dlatego ze mozliwisci zawiechy niepozwoliły mi się bardziej rozpędzić ze względu na obniżenie:)
tył pewnie -60.... teraz przód -60?? czy -80?? wiadomo ze najlepiej -100 heh
Pozdro
Ps.wspomniany gwint tył będzie najprawdopodobniej na sprzedaz... Prawdziwe niemieckie Fk