Strona 1 z 1
					
				gwint RACELAND
				: czw sty 22, 2009 12:56
				autor: mediGDA
				Posiadam gwint do MK3 jest skręcony na maxa,wiec moje pytanie. Ile w takiej sytuacji obniża on auto??
Bo nie wiem czy ruszać 

 jest strasznie zapieczony. 

Pozdr.
 
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:15
				autor: MAPET
				gwint jest po to by nim krecic a nie tryzmac na 1 ustawieniu! to po co gwint? moze byc tak ze na dole to nawet ok -10cm jest...
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:23
				autor: mediGDA
				gwint jest po to by nim krecic a nie tryzmac na 1 ustawieniu! to po co gwint?
to ja wiem,tylko nie wiem czy jak go założe to nie bede szorował miska po asfalcie.
 
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:24
				autor: MAPET
				no ale po to masz gwint ze mozesz go podniesc jak chcesz... na najnizszym ustawieniu napewno bedzie min -80 mm wiec nisko...
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:28
				autor: mediGDA
				MAPET pisze:no ale po to masz gwint ze mozesz go podniesc jak chcesz...
jasne,ze chce tylko jest zaj#$%^e zapieczony.
 
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:32
				autor: MAPET
				nie takie rzeczy sie odkrecalo 

 
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:35
				autor: mediGDA
				to może mi coś podpowiesz byłbym bardzo wdzięczny.
WD40 spróbować czy może jest coś innego??
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:38
				autor: MAPET
				ja to zlamalem imadlo ostatnio na czyms takim 
wiec spileczka do wydlubywania rdzy
wd40
2 bytelki 2 litrowej coli na noc
zuzyty plyn hamulcowy
dobre klucze
tokarz
takei meidzy innymi sie uzywa srodki 

 
			 
			
					
				
				: czw sty 22, 2009 13:41
				autor: mediGDA
				wiec spileczka do wydlubywania rdzy
wd40
2 bytelki 2 litrowej coli na noc
zuzyty plyn hamulcowy
dobre klucze
tokarz 
wielkie dzięki będę praktykował,ale zacznę od coli podobno najlepszy odrdzewiacz  
