Strona 1 z 1
					
				zawiesznie FK
				: sob sty 17, 2009 13:01
				autor: tajpej1
				witam poszukuje osoby która zajmuje się sprzedażą gwintów FK ponieważ potrzebuję do polo 6N. i mam odnośnie tego gwintu parę pytań bo jestem w tych sprawach zielony:
1) czy po każdej regulacji wysokości muszę ustawiać zbieżność i kąty lub same kąty??
2) zakres regulacji gwintu wynosi -35-80 i podobno w tych granicach gwint pracuje najlepiej tzn jest najmiększy i jak mierzyć to -35-80 na amortyzatorze?? od góry gwintu czy jak??
z góry dziękuję za odpowiedź
PS. jedna osoba na forum miała do sprzedania żółty gwint FK prosił bym namiary na tą osobę 

 
			 
			
					
				
				: sob sty 17, 2009 14:56
				autor: skymax
				Napisz do Mapeta on napewno coś Ci poradzi .
			 
			
					
				
				: sob sty 17, 2009 16:12
				autor: er9
				Podłączę się pod temat żeby specjalnie nie zakładać nowego:
 
Naczytałem się dużo o MST technik troszkę mniej znalazłem na temat TA-Technix a już praktycznie zero na temat FK automotive.
Chciałbym się dowiedzieć jak się ma taki gwint FK (powinien też podejść do Golfa IV)
http://allegro.pl/item530198318_zawiesz ... od_fk.html
do takiego Ta-Technix:
http://allegro.pl/item532258793_zawiesz ... di_a3.html
i takiego MTS Technik
http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... -1098.html
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: sob sty 17, 2009 17:08
				autor: MAPET
				1) czy po każdej regulacji wysokości muszę ustawiać zbieżność i kąty lub same kąty?? 
zalezy ile pokrecisz jak z pol cm to nie ale jak kilka cm zjedziesz to tak
tajpej1 pisze:2) zakres regulacji gwintu wynosi -35-80 i podobno w tych granicach gwint pracuje najlepiej tzn jest najmiększy i jak mierzyć to -35-80 na amortyzatorze?? od góry gwintu czy jak?? 
taj jesi w TUV  ogolnei np w MTS w mk2 i 3 zejdziesz nawe spokojnei o 10cm...  zasada jest prosta ggwintu nie polecam ustawiac na maxa na gorze i na dole... i tyle 
co do pytania
er9, 
 nie bede pisal za duzo jaki polecam bo sprzedawca jestem i moze byloby to nie do konca obiekywne ale skoro mowisz ze o FK nie bylo to bylo juz troche... to jest niska polka FK roiona przez jakeigos podproducenta bo prawdziwy dobry FK to koszt ponad 2 tys sie zaczyna najnizsza polka...
 
			 
			
					
				
				: ndz sty 18, 2009 11:42
				autor: Zybi236
				er9, ostatnio pisałem z koleszką z Venom Tuning na temat  gwintów FK i tak:
1. seria AK porównywalna jakościowo z MTS ale o ok 200zł droższa.
2. seria AK Street bardziej komfortowa od AK ale droższa od poprzedniej o ok 400zł.
3. seria HighSport koszt ok 2999zł.
4. seria KonigSport koszt ok 3400zł.
5. jeszcze jakieś dwie serie z wkładami Koni ceny powyżej 3000zł
Chyba jedyne godne polecenia są serie od High Sport, sama przepaść cenowa pomiędzy 2 a 3 opcją mówi sama za siebie 

 
			 
			
					
				
				: ndz sty 18, 2009 13:36
				autor: tajpej1
				czyli to -35-80 na gwincie to mniej więcej środek gwintu. 
może dacie namiary na kolesi którzy handlują i mogli by mi załatwić taki gwint 

 
			 
			
					
				
				: śr sty 21, 2009 19:40
				autor: czarkosky
				Widze ,że jest tu mowa o FK ,więc wkręce sie w temat... mam pytanko znalazłem  ogołoszenie:
(sprzedam gwint oryginal FK amory i sprezyny stan bdb zadnych uszkodzen gwintu lub nakretek... do tego prawie nowe poduszki wszystko wyjete z niemca.Gwint pasuje do corrado,golfa3,2,polo itp jesli sie myle to mnie poprawcie.fotek nie ma i nie mam jak zrobic:/ cena 600zl do oddania)
-opłaca się zakupić czy lepiej poczekac i kupic nowe? 
-no i czy bedzie pasowało do MKII??
- a może lepsze do MKII jest zwykle sportowe zawieszenie?
			 
			
					
				
				: śr sty 21, 2009 21:16
				autor: MAPET
				jesli ktos podaje ze jest to golf i polo tzn ze nie wie ze polo ma inne ... wiec albo do polo albo do golfa...
po 2 600 zl bez fot bym w zzyciu nei dal
po 3 kazdy pisze ze gwint jest z niemiec i nie widzial polskich dróg...
po 3 jak to slawekkk uzytkownik z allegro to nie polecam
po 4 ostatnie pytanie jest bez sensu...
			 
			
					
				
				: sob sty 24, 2009 13:07
				autor: czarkosky
				jutro pojade looknąć ten gwint izelony jestem w tym temacie wiem ze gwint nie moze byc zryty... na co trzeba wzrócić uwage jeszcze? z gory dzieki za pomoc...!
			 
			
					
				
				: sob sty 24, 2009 15:49
				autor: MAPET
				dopuki nie zalozysz nie przekonasz sie
			 
			
					
				
				: sob sty 24, 2009 23:58
				autor: czarkosky
				hm... rozumiem ryzyk fizyk... juro pojadę zobaczę ...dzieki za podpowiedzi mniej wiecej wiem jak do sprawy podejść ...jak by nie poszło po mojej myśli podrzucę linka