Strona 1 z 1

[mkII] adaptacja sprezyn z mkIII GTI

: czw gru 18, 2008 22:09
autor: krzysio1985
Witam
Chce zakupic sprezyny od mkIII GTI. Z tego co wiem to Gti ma -20/-20 ale jak to bedzie wygladalo u mnie??raz czytam opinie ze bedzie jeszcze nizej niz -20 a inne ze bedzie bez zmian a nawet wyzej...zalezy mi na delkatnym tylko obnizeniu...nie poruszam juz kwestii roznicy gornego mocowania bo juz wiem ze musze miec te z mkIII...co Wy na to??

: pt gru 19, 2008 00:14
autor: guti
za wysoko!

: sob gru 20, 2008 19:13
autor: rysiektr
krzysio1985 pisze:Z tego co wiem to Gti ma -20/-20
chyba nie ma...podobno 20 jahre miało ale nie znalazłem potwierdzenia w żadnej serwisówce czy prospekcie..Nawet w ETCE.. fakt, że MK3 jest cięższe od MK2 będzie miał wpływ na to, że będzie jeszcze wyżej czyli:
guti pisze:za wysoko!
wg mnie jak chcesz obniżyć delikatnie to kup sobie jakieś springi -30/-30 i tyle. Albo Gwint i go wcale nie skręcaj.

: sob gru 20, 2008 19:18
autor: MAPET
rysiektr pisze:Albo Gwint i go wcale nie skręcaj.
tak i padnie po kilku miesiacach a auuto bedzie skakac jak ping pong... rysiektr, jezdziles kiedys na gwincie skreconym na maxa do gory ;)?

jak dasz sprezyny -20 do lzejszego silnika to jakim sposobem niby ma byc nizej niz w ciezszym silniku? bez sensu
nie obnizy ci to,,,

: sob gru 20, 2008 19:30
autor: rysiektr
MAPET pisze:ak i padnie po kilku miesiacach a auuto bedzie skakac jak ping pong... rysiektr, jezdziles kiedys na gwincie skreconym na maxa do gory ;) ?
nie jezdzilem. Jak będzie skakać to sobie go skręci troszkę i po bólu.

: ndz gru 21, 2008 21:49
autor: MAPET
no wlasnie... sprezyna jest scisnieta na maxa i tloczysko pracuje w samym gornym zakresie to nie jest dobre rozwiazanie