Strona 1 z 1

MK4 TDI - obniżenie

: czw gru 18, 2008 21:55
autor: cosmoo
Witam,

jestem nowy na tym forum, jak również od niedawna posiadam moje pierwsze MK4 :grin:
przejżałem parę tematów na tym forum i widzę, że są tu całkiem fajne wózki, więc postanowiłem się poradzić !!!

obecnie mam seryjne zawieszenie i felgi 16" aczkolwiek nadszedł czas świąteczny (dodatkowa premia w firmie) więc postanowiłem sobie zrobić prezent...

teraz chciałbym sobie troszkę obniżyć autko, a na wiosnę zakupić nowe felgi 17". Narazie upatrzyłem sobie coś takiego:

http://sklep.monster-tuning.pl/product_ ... ts_id/3225

słyszałem, że Koni to w miarę dobra firma i robi solidny sprzęt.

Jeśli macie jakieś uwagi, ewentualne propozycje, napiszcie i poradźcie, może znacie jakieś lepsze sklepy gdzie mógłbym coś takiego lub podobnego dostać.

Każda uwaga, propozycja mile widziana!!!

: czw gru 18, 2008 22:06
autor: barteKKK03
KONI bardzo dobra firma, ale takich pieniędzy za kit bym nie dał :grin:
Na Twoim miejscy rozejrzał bym się za gwintem, nawet w używce, a po ewentualnej regeneracji i tak zostanie Ci sporo kwota z kapitału na ten kit ;)
Ostatnio na Allegro jest multum gwintów do MK4... :)

: czw gru 18, 2008 22:34
autor: cosmoo
Wiem, przeglądałem wiele aukcji, ale...

nie wiem, czy tylko ja tak mam :helm: ale jakoś raczej nie podchodzi mi używane, to tak jak z oponami :P nie kupiłbym używanych. Nigdy nie wiadomo, jak ktoś jeździł, jaki przebieg ma to zawieszenie itp. Przy zakupie nowego jest niby jakaś gwarancja. Może się mylę, ale takie mam podejście do rzeczy używanych...

: czw gru 18, 2008 22:44
autor: barteKKK03
Tak jak mówisz, wszystko zależy od podejścia do tematu... ja do używek nie mam urazu, może jeszcze dla tego że nie trafiłem na bubla :grin:

: czw gru 18, 2008 22:56
autor: cosmoo
OK, w tym się zgadzamy :hmm:

wyżej wspomniałeś o gwincie... wydaje mi się, że przy -40mm i felgach 17" (mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości) nie ma już zbyt wielkiej możliwość obniżania bez ingerencji w pozostałe części typu drążki itp. nie wspominając chyba już o komforcie.

Czy aż tak często kręci się tym gwinetm, aż tak często zmieniacie ustawienia??? (słyszałem, że po każdym kręceniu powinno się robić geometrię na nowo)

Pzdr.

: czw gru 18, 2008 23:08
autor: barteKKK03
cosmoo pisze:nie wspominając chyba już o komforcie.
Zależy od gwintu :)
Czy aż tak często kręci się tym gwinetm, aż tak często zmieniacie ustawienia???
Jak się zachoruje na glebę to co jakiś czas ten centymetr się przykręci, hehe :helm:
A tak w sumie to przy użytku codziennym to dwa razy do roku... na jesieni podnosi się i zabezpiecza, a na wiosnę czyści i opuszcza. ;)
Druga kwestia to tak że gwint możesz sobie dowolnie konfigurować względem kół czy innych elementów.
cosmoo pisze:(słyszałem, że po każdym kręceniu powinno się robić geometrię na nowo)
Po zmianie ustawienia powyżej 1cm.

: czw gru 18, 2008 23:19
autor: cosmoo
heh... przyznam szczerze, że już rozglądałem się za gwintami :grin:
np. ten:
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77995

Ale moja dziewczyna zdążyła już mi to wybić z głowy :( :( :(

Będę musiał się poważnie zastanowić, czy kupić teraz coś tańszego, czy poczekać do wiosny, zaoszczędzić coś po cichu i kupić dobry gwincik :grin:

: czw gru 18, 2008 23:46
autor: grubasmkIV
Dobry gwint w dobrej kasie byl na allegro fk niebieski za 1,2 zl nowka

: pt gru 19, 2008 00:30
autor: MAPET
grubasmkIV pisze:fk niebieski za 1,2 zl nowka
fk to jak to ktos powiedzial niemieckie jacky :) wiec tymi tanimi gwintami fk nie ma sie co podniecac ;)