Strona 1 z 1

MK3 zmiana gleby na serie GTI

: wt gru 02, 2008 22:31
autor: rysiektr
Witam
Jako , że stan dróg w naszym kraju nie jest najlepszy a ja mam glebę -60\-60 GT Cupline, która jest twarda jak nie wiem co, chciałbym zmienić amory i springi na coś bardziej seryjnego i komfortowego. Nie chce też żeby auto stało jak terenówka więc zastanawiałem się nad zestawem Bilstein B4 + Eibach -30/-30 ale nie wiem jak by się na tym jeździło. Ewentualnie druga opcja to seria GTI. Podobno springi w GTI były o 20mm krótsze od zwykłego MK3 a amory były twardsze i miały mniejszy skok. Co o tym sadzicie?Auto będzie wyglądało jak terenówka??W ostateczności te moje GT Cupline w połączeniu ze springami Eibacha -30 lub innymi -30mm.Jak by się na tym jeździło?Od razu zaznaczam, ze nie chce żadnych gwintów.

: śr gru 03, 2008 18:23
autor: eldorado84
ja mam 20/20 GTI (20 jahre) springi z 96r, obczaj sobie jak stoi; wcześniej też miałem glebe i parę setupów ale to mi najbardziej pasi, choć tył samochodu mógłby być niżej z jakieś 2-2,5cm ale mam pomysła na to ale to dopiero po zimie nie chce mi się teraz w to bawić. Nie chce namawiac ciebie na serię ani na 40/40 Eibacha (choć takie cuś też miałem :bigok: ), najlepiej jakbyś przejechał się na seri i na 40/40 i sam doszedł do wniosku co ci odpowiada. Napisałeś "....zestawem Bilstein B4 + Eibach -30/-30..." czyli wnioskuję seria amory + 30/30 hmmm (szkoda amorów), lepiej ".....moje GT Cupline w połączeniu ze springami Eibacha -30 lub innymi -30mm" choć nie dokońca może być komfortowo. A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
znalazłem moje zdjęcie z tamtego tygodnia (zrobione z 2 piętra)
Obrazek

: śr gru 03, 2008 18:45
autor: rysiektr
eldorado84 pisze:A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
tak liczę się z cena ale wole wydać 1000zl i mieć spokój niż dalej się męczyć i zaczepiać o wszystko co wystaje na drodze a przy okazji zastanawiać się czy przejadę czy nie...a masz może więcej fotek Twojego auta na springach od Jahre??

: śr gru 03, 2008 19:33
autor: eldorado84
rysiektr pisze:
eldorado84 pisze:A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
tak liczę się z cena ale wole wydać 1000zl i mieć spokój niż dalej się męczyć i zaczepiać o wszystko co wystaje na drodze a przy okazji zastanawiać się czy przejadę czy nie...a masz może więcej fotek Twojego auta na springach od Jahre??
w moim opisie :bajer: , nie które zdjęcia nie oddają prawdziwego "uroku" tego zawieszenia, chodzi mi o to że na paru zdjęciach wygląda jak czołg (tył mógłby być jakieś 2-2,5cm niżej bo przód jest OK), po za tym 20 jahre to to samo co GTI :helm:
Dodam jeszcze że miałem taki setap: 40/40 Jamex + seria amory "olej" to powiem że w porównaniu z tym zawiechem GTI + seria amory GAZ "NK" + stabilizator dolny - to niebo a ziemia, lepiej się jeździ, lepiej trzyma się drogi, jest pewniejsze auto (choć jest wyższe). Ja już zostane w seri do końca nie ważne jak wygląda choć w profilu mam komenty a bym brał go na glebe ale kij z tym, ja w końcu będe się męczył po moich lubelskich koleinach (walić to :jezor: ). A najlepszy jeżeli chodzi o jakieś obniżenie i komfort które miałem to był: Eibach 40/40 + gaz seria "NK" (nie stety od 1.6 pojemności, dobrze na prostej wybierał koleiny ale kładł się na zakrętach). Powtórze jeszcze raz jak masz możliwość przejechania się od jakiegoś znajomka na 35/35 czy tam 40/40 + na skróconych amorach czy na seryjnych czy sam na seri GTI do radze to zrobić bo w końcu taka zawiecha nowa ok 1000 bedzie kosztować nowa