Bora Var. TDI: Jaka opcja najlepsza

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Kuba_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 18:35
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Bora Var. TDI: Jaka opcja najlepsza

Post autor: Kuba_VW » pn lis 17, 2008 13:21

Zastanawiam sie czy inwestowac w zawieszenie gwintowane czy kupic tylko same sprezyny. Jezdze na 18'' i auto jest na serii za wysoko. Auto to Bora Variant TDI ajm



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lis 17, 2008 15:43

.. masz kase inwestuj nei masz kup srezyny
Ostatnio zmieniony pn lis 17, 2008 15:43 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kuba_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 18:35
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

jest tylko jedno ale..

Post autor: Kuba_VW » pn lis 17, 2008 20:36

zmierzyłem dzis odleglosc nadkoli od opony i wyszło 7 z tyłu i 8 z przodu. Nie wiem czy jak kupie same sprezyny ktore go obniza o max 40 bez wymiany amorkow wystarcza do dobrego efektu.



Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » czw lis 20, 2008 16:11

tez mam 18 w borze sedan - wczoraj wlozylem sprezynki - efekt miodzio :) sprezynki to -40 lub -35 (nie wiem dokladnie bo sa z golfa 4 tdi z Niemiec)


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

Awatar użytkownika
Kuba_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 18:35
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Kuba_VW » czw lis 20, 2008 22:51

masz jakies zdjecia swojej Bory?? Nie wiem co robic bo chłopaki piszą że same sprezyny dobiją seryjne amorki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=200092 Zielony Variat :D

Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » pt lis 21, 2008 14:25

moge zrobic - powiem Ci tak - to tak samo jak w wielu sprawach: nie mial nie uzywal a sie wypowiada... Jesli wykanczaja amorki to czemu tyle aut ma same springi? Czemu wogole je produkuja? Ja zalozylem sprzynki z golfa 4 ktory przyjechal z niemiec - nie wiem ile obnizaja ale tak na oko -40mm. Jest fajnie nisko i zarazem twardo elastycznie. Komfort jest ok - wybieranie nierownosci tez - nie skacze jak pileczka pinpongowa a tego sie wlasnie balem.
Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2008 14:27 przez jozko, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt lis 21, 2008 18:09

jozko pisze:Jesli wykanczaja amorki to czemu tyle aut ma same springi?
A dlaczego tyle osób pali faje, skoro to szkodliwe dla zdrowia. Czemu w ogóle produkuję te papierosy? Zakładanie samych sprężyn wynika z chęci posiadania poprawionej optyki, a także w mniemaniu niektórych również z powodu "świetnego" prowadzenia. Te pseudo świetne prowadzenie jest w jakimś stopniu możliwe do uzyskania, owszem, pod warunkiem montażu sportowych sprężyn na zupełnie nowe amory seryjne, lub bardzo mało używane. Producenci sprężyn podają, że po przebiegu 60 000 km należy amortyzatory wymienić i to mając na uwadze zachodnie drogi, a co dopiero polskie (patrz materiały KW, H&R etc). Powodem montażu samych sprężyn może być również brak świadomości, doświadczenia lub a może przede wszystkim możliwości finansowych. To najprostszy i najtańszy sposób uzyskania gleby. "Gleba, gleba, muszę ją mieć". Nierzadko niektórzy próbują wyżej zrobić kupę, niż mają pupę. Dobra gleba niestety kosztuje. Czasem warto poczekać, dozbierać parę groszy, żeby kupić solidny zestaw i cieszyć się prawdziwą sportową jazdą, a nie namiastką, ale jak to mawiają - do wszystkiego trzeba dojrzeć.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » ndz lis 30, 2008 12:31

Same sprężyny to najlepszy kompromis. Dają optyke (obniżenie auta),każdy chce jak naładniej zblizyć opone do rantu by była mała szpara. Po drugię dają też progresywną charakterystyke jezdną , przeciesz są sportowe a więc twarde. Jak wiadomo sprezyna sportowa ma inna budowe i co za tym idzie inaczej pracuje , dlatego kto sie degustuje taką jazdą juz na samych sprezynach poczuje smaczek charakteru jazdy TOCA race .

Potem juz po kolei, mozna sobie zalozyć amorki sportowe by bylo jeszcze twardziej, potem gwint by było twardo i dodatkowo plynna reg wysokosći. Smakosze dołożożą jeszcze sportowe stabilizatory, rozpórki dolne itp. Wciąż dążąc do tego by auto było
jak najbardziej sztywne i jechało jak przyklejone. A poco ? A poto by wyjechać na tor lub stać sie nocnym ścigaczem jak Fast Fourios.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości