Nowe sprezyny - ktore wybrrac?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

pajo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 15:50
Lokalizacja: Legnica

Nowe sprezyny - ktore wybrrac?

Post autor: pajo » śr lis 12, 2008 18:06

Mam Golfa MK3,wrzesien 1995,1,6 benzyna AEE.Auto sprowadzilem obnizone ale mam jednak zamiar wymienic sprezyny na seryjne (bylem u mechanika,powiedzial ze jest obnizony tylko za pomoca sprezyn).W zwiazku z tym pytanie,jakie sprezyny wybrac,popatrzylem troche na allegro i o to co znalazlem:

http://allegro.pl/item475628695_nowe_sp ... vento.html

http://allegro.pl/item475628625_nowe_sp ... vento.html

Prosilbym o jakies opinie fachowcow,na temat tych sprezyn poniewaz jestem laikiem w tej kwestii.Moze jakies podpowiedzi,jaki producent,czy kupowac na allegro czy lepiej omijac szerokim lukiem.Z gory dziekuje za wszystkie wskazowki :grin:



Kuman

Post autor: Kuman » śr lis 12, 2008 19:48

pajo pisze:podpowiedzi,jaki producent
LESJOFORS jest dobrą firmą produkującą sprężyny. Sprawdź na stronie Intercars-u.
Napisz ogłoszenie w dziale zamienię a na pewno ktoś chętnie by się zamienił z seryjnych na obniżające :bajer: :D



pajo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 15:50
Lokalizacja: Legnica

Post autor: pajo » śr lis 12, 2008 22:02

Zeby wystawic takie ogloszenie musze wiedziec jakie sprezyny mam w tej chwili,zeby wiedziec musze je sciagnac i zalozyc nowe,jak bede mial nowe te pewnie sprzedam za jakies symboliczne pieniazki :grin:

Moglbys jeszcze napisac co sadzisz o tych sprezynach z allegro do ktorych linki podalem???



Kuman

Post autor: Kuman » czw lis 13, 2008 00:04

pajo pisze:Moglbys jeszcze napisac co sadzisz o tych sprezynach z allegro do ktorych linki podalem???
Tych z allegro nie znam, może kto inny się wypowie.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962