Strona 1 z 1
[mk2] Przód obciera ale tylko z lewej strony
: ndz lis 09, 2008 12:58
autor: MarcinWLKP
Mam problem, przy maksymalnym skręcie w prawo, lewe koło ociera mi o podłużnicę. Z prawym kołem nie ma tego problemu przy skręcie w lewo. Auto nie jest po dzwonie, nie drze opon, geometria była robiona (chociaż nie daje głowy czy zrobiono ją dobrze, bo po fakcie dowiedziałem się, że znajomemu ustawili ją tragicznie
), sworzeń wahacza i wszystkie gumy są ok. Dodam tylko, że po opuszczeniu auta o kolejne 15mm z prawym kołem nic się nie dzieje, nic nie obciera, a lewe trze jeszcze bardziej.
Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?
: ndz lis 09, 2008 13:30
autor: To_mas
MarcinWLKP pisze:Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?
wątpie
jakie masz koła ?
: ndz lis 09, 2008 14:13
autor: MarcinWLKP
6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45
: ndz lis 09, 2008 14:53
autor: Dj Darecki
MarcinWLKP pisze:6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45
Daj lepiej jakiś dystans bo szerokość felg i te ET nie jest rewelacyjne , wtedy na pewno nie będzie tarło
: ndz lis 09, 2008 14:59
autor: To_mas
Dj Darecki pisze:Daj lepiej jakiś dystans
nom
ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony. nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.
: ndz lis 09, 2008 15:28
autor: MarcinWLKP
To_mas pisze:ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony
no i o to mi się rozchodzi, a źle ustawiona geometria może być przyczyną ?
To_mas pisze:nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.
bankowo nie było
: pt gru 19, 2008 00:01
autor: guti
MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo
: pt gru 19, 2008 00:11
autor: Wajsik
guti pisze:MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo
też mi sie tak wydaje
: pt gru 19, 2008 00:14
autor: MarcinWLKP
też mi sie tak wydaje
czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.
: pt gru 19, 2008 00:18
autor: guti
MarcinWLKP pisze:czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.
nie bedzie brało , moze ktos wyregulował jednym drazkiem kierowniczym zbieznosc , tak jak u mnie np
tylko ja o tym wiem, bo sie nie dało odkrecic nakretki ( mało miejsca, auto niskie, diagnosta nerwowy i cięty na tuningi
) zbieznosc jest ok,tylko w jedna strone ma minimalnie wiekszy skret jak w drugą
[ Dodano: Czw Gru 18, 2008 11:19 pm ]
MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja
: pt gru 19, 2008 00:40
autor: MarcinWLKP
guti pisze:MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja
tak zrobię
Faktycznie, zbieżność całkowita jest ok, a połówkowa może nie być w porządku
Re:
: wt sty 13, 2015 13:45
autor: VWiater
guti pisze:MarcinWLKP pisze:
MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja
O dokładnie mnie się nie zgadzają, w jedna stronę 2 i 1/4 w drugą 1 i 3/4. Jak to naprawić? Pomocy.
EDIT. zbieżność zlikwidowała problem. Coś przyciera jeszcze czy się tłuczę czasem, ale to raczej przeguby.