Strona 1 z 1

[mk2] Przód obciera ale tylko z lewej strony

: ndz lis 09, 2008 12:58
autor: MarcinWLKP
Mam problem, przy maksymalnym skręcie w prawo, lewe koło ociera mi o podłużnicę. Z prawym kołem nie ma tego problemu przy skręcie w lewo. Auto nie jest po dzwonie, nie drze opon, geometria była robiona (chociaż nie daje głowy czy zrobiono ją dobrze, bo po fakcie dowiedziałem się, że znajomemu ustawili ją tragicznie :grrr: ), sworzeń wahacza i wszystkie gumy są ok. Dodam tylko, że po opuszczeniu auta o kolejne 15mm z prawym kołem nic się nie dzieje, nic nie obciera, a lewe trze jeszcze bardziej.

Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?

: ndz lis 09, 2008 13:30
autor: To_mas
MarcinWLKP pisze:Czy podłużnice lewa i prawa, różnią się na tyle kształtem, żeby z jednej strony mogło obcierać a z drugiej nie?
wątpie

jakie masz koła ?

: ndz lis 09, 2008 14:13
autor: MarcinWLKP
6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45

: ndz lis 09, 2008 14:53
autor: Dj Darecki
MarcinWLKP pisze:6,5 x 16 ET45 i na to opona 195/45
Daj lepiej jakiś dystans bo szerokość felg i te ET nie jest rewelacyjne , wtedy na pewno nie będzie tarło :)

: ndz lis 09, 2008 14:59
autor: To_mas
Dj Darecki pisze:Daj lepiej jakiś dystans
nom
ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony. nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.

: ndz lis 09, 2008 15:28
autor: MarcinWLKP
To_mas pisze:ale i tak to nie jest normalne ze trze tylko z jednej strony
no i o to mi się rozchodzi, a źle ustawiona geometria może być przyczyną ?
To_mas pisze:nie che podejrzewać ze mógł być dzwon.
bankowo nie było ;)

: pt gru 19, 2008 00:01
autor: guti
MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo :P

: pt gru 19, 2008 00:11
autor: Wajsik
guti pisze:MarcinWLKP, a czasem promien skretu w lewo nie jest inny jak w prawo :P
też mi sie tak wydaje

: pt gru 19, 2008 00:14
autor: MarcinWLKP
też mi sie tak wydaje
czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.

: pt gru 19, 2008 00:18
autor: guti
MarcinWLKP pisze:czyli koncówka drążka jest za bardzo wykręcona? Tylko to dziwne bo opon nie drze.
nie bedzie brało , moze ktos wyregulował jednym drazkiem kierowniczym zbieznosc , tak jak u mnie np :) tylko ja o tym wiem, bo sie nie dało odkrecic nakretki ( mało miejsca, auto niskie, diagnosta nerwowy i cięty na tuningi :D) zbieznosc jest ok,tylko w jedna strone ma minimalnie wiekszy skret jak w drugą :) :)

[ Dodano: Czw Gru 18, 2008 11:19 pm ]
MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)

: pt gru 19, 2008 00:40
autor: MarcinWLKP
guti pisze:MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)
tak zrobię :D Faktycznie, zbieżność całkowita jest ok, a połówkowa może nie być w porządku :)

Re:

: wt sty 13, 2015 13:45
autor: VWiater
guti pisze:
MarcinWLKP pisze: MarcinWLKP, stan sobie kołami na wprost i licz obroty w prawo i w lewo , moge sie załozyc ze sie nie zgadzaja :)
O dokładnie mnie się nie zgadzają, w jedna stronę 2 i 1/4 w drugą 1 i 3/4. Jak to naprawić? Pomocy.

EDIT. zbieżność zlikwidowała problem. Coś przyciera jeszcze czy się tłuczę czasem, ale to raczej przeguby.