Strona 1 z 2
					
				regulacja miekkosci zawiechy przy gwincie
				: czw lis 06, 2008 00:22
				autor: emilos
				Witam mam maly problem poniewaz zakupilem golfika utwardzonego ze jezdzi sie nim jak taczka. Stoi na gwintowanym zawieszeniu i tu pojawia sie pytanie... Jak to cholerstwo rozmiekczyc ?
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 08:05
				autor: Wojtek
				najprościej to podnieś auto trochę do góry na tym gwincie
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 09:22
				autor: Cieluś
				Podniesienie auta na gwincie raczej go nie zmiękczy. Sprawdz może masz reg twardości.
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 10:21
				autor: MAPET
				najprościej to podnieś auto trochę do góry na tym gwincie
cooo?? przeciez to go utwardzi nie zmiekczy...
emilos, sprwdz czy masz regulacje twardosci pod maska beda wystawac z amorków albo pokretła albo takie jakies plaskie itp elementy ktore da sie krecic jak tego nie masz nic nie zmienisz...
 
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 18:21
				autor: emilos
				mam wlasnie takie pierscienie na czubkach amortyzatorow ale juz probowalem na podniesionym aucie je krecic i tylko 2 obroty moge zrobic a to nic nie daje
			 
			
					
				
				: czw lis 06, 2008 20:05
				autor: w0jta5
				emilos pisze:mam wlasnie takie pierscienie na czubkach amortyzatorow ale juz probowalem na podniesionym aucie je krecic i tylko 2 obroty moge zrobic a to nic nie daje
Zrób fotke i pokaz jak wygląda ta regulacja 

 
			 
			
					
				
				: sob lis 08, 2008 13:05
				autor: emilos
				
			 
			
					
				
				: sob lis 08, 2008 15:01
				autor: dawid018
				emilos, pokręć tym dzyndzlem na tym gwincie.to jest regulacja twardości.
			 
			
					
				
				: sob lis 08, 2008 15:24
				autor: emilos
				krecilem na podniesionym aucie i moge zrobic tylko 2 obroty i nic to kompletnie nie daje
			 
			
					
				
				: sob lis 08, 2008 16:45
				autor: dawid018
				emilos pisze:i nic to kompletnie nie daje
może gwint po regeneracji jest
 
			 
			
					
				
				: ndz lis 09, 2008 09:20
				autor: KLASSIK
				musi cos dac,ale pewnie tego nie czujesz
mozesz kreci na opuszczonym aucie
jak krecisz to powinno przeskakiwac,wiadomo jak 
wkrec do oporu i wykrec o dwa "zabki",powinna sie twardosc zmienic 
pzdr
 
			 
			
					
				
				: śr lis 12, 2008 18:45
				autor: emilos
				a da cos to gdybym go podwyzszyl ?
			 
			
					
				
				: śr lis 12, 2008 21:08
				autor: Dj Darecki
				emilos pisze:a da cos to gdybym go podwyzszyl ?
Będzie większy beton  

 
			 
			
					
				
				: ndz lis 16, 2008 08:49
				autor: MarcoVW
				Z foto widać ze masz regulacje twardosci. Ale po pierwsze trzeba zalapać "punkt" tzn kręcąć w lewo lub w prawo czujesz jak wskoczy,załapie. Wtedy jest regulacja i odpowiednio krecimy w lewo by zmiekczyc. Tzn jak wskoczy odmierzasz pol obrotu w lewo  i lecisz do drugiego i tak samo jak wskoczy , odmierzasz pol obortu w lewo.
W uzywanych najczęsciej tak jest ze nie wskakuje bo ktos sobie krecil i przeregulował.