Strona 1 z 2
Zawiecha do mk2 1,3 POMOCYYY POMOCYY
: sob lis 01, 2008 18:04
autor: ra_pi@op.pl
POMOCY. potrzebuje jakiś wskazówek... Mam golfa mk2 z silnikiem 1.3 . Tu rozchodzi sie całe piekło silnik leciutki i mam problem z usadzeniem auta. Nie interesuje mnie zbytnio gwint, juz 4 raz bede wymienial zawieche tylko tym razem moze dacie mi jakis namiar na autko obnizone z takim silnikiem i jakims rozsądnym rozwiązaniem tego problemu. PROBLEM jest prosty...
Tył samochodu "siedzi na oponie" (amor i spriny Alko), a przód (-40 H&R i amor Apex supenssion ) podnosi fure jakby nie było silnika. Macie jakieś rozwiązanie? Mam fele 15''. Moze ktos z was tez miał taki problem? Polecicie jakis konkretny zestaw sprezyn albo kompletu?
Zaglądałem już na
www.venom24.pl i jest duzo komplecików ale wolałbym sie wpierw poradzic...
: sob lis 01, 2008 18:06
autor: malutki
ra_pi@op.pl, mam podobny problem, tez mam silnik 1,3 ale planuje na przod wrzucic -60 a na tyl -40 wtedy powinno w miare rowno wygladac.
choc mozesz przod dociazyc zmieniajac silnik
: sob lis 01, 2008 18:15
autor: ra_pi@op.pl
narazie musze dokonczyc lakier i go opouscic bo nie wiem czy nie bede musial przy 8 calowych felach poszerzyc blotnikow. Caly czas probuje go obnizyc i wymieniam sopriny i cale komplety ale jedno widze... bez - 60 chyba sie nie obejdzie ale to juz amory trzeba zmienic i nie wiadomo itak ile pojdzie w dol... okaze sie ze 1,5 cm tylko zejdzie i Sie Zastrzele po prostu. z tyłu mam -40 i pięknie poszedł w dół...bym powiedział nawet ze troche za bardzo;/ Musiałem po gumie wcisnąć
: sob lis 01, 2008 19:54
autor: KLASSIK
wyjmij sprezyny
jak nie to tylko gwint lub air
pzdr
: sob lis 01, 2008 20:11
autor: ra_pi@op.pl
na gwincie kręgosłup strace
nie wiem... moze sie trafi po taniosci jakis komplecik gwinta i moze bym kupil...narazie staram sie bez gwinta.
: sob lis 01, 2008 20:38
autor: KLASSIK
to zostan przy serii
pozdrawiam
: sob lis 01, 2008 20:58
autor: ra_pi@op.pl
nie moge na serii bo jest zamiekkie i trze mi o opony z tyłu.
: sob lis 01, 2008 22:35
autor: Fredi88
ra_pi@op.pl pisze:jakims rozsądnym rozwiązaniem tego problemu. PROBLEM jest prosty...
nawet bardzo prosty... a lekarstwem jest gwint... a jezeli ty zmieniasz springi z -40 na -40 hah i to jeszcze na seryjnych amorach to czego ty sie spodziewasz?
nie ma lekko bawisz sie w obnizanie to trzeba kilka dobrych stowek wylozyc... tanim kosztem to tylko wies tuning sie robi (ciecie springow itp) Rada prosta, chcesz miec nizej? kup gwint albo caly sportowy kit z amorami... a nie kombinuj z seryjnymi
: sob lis 01, 2008 23:18
autor: ra_pi@op.pl
nie ma problemu ze stówkami ;] co do amortyzatorów to seria to nie jest ale nieważne. Co do gwinta musze sie zastanowic bo miałem okazje przejechać sie juz na nim. Moze faktycznie jest to dobry pomysł. Nawet bym powiedizal ze dzieki waszym postom przekonuje sie do niego. Nie wiem tylko czy na zime jest sens chyba raczej nie:(
: pn lis 03, 2008 01:02
autor: MarcinWLKP
ra_pi@op.pl, kupuj gwinta, nie wszystkie są aż tak twarde
: pn lis 03, 2008 15:01
autor: KLASSIK
giwnt i tylko gwint,najlpeij z reg twradosci i jakis markowy
niby czemu na zime niebardzo?
podnosisz sobie i smigasz,a na zasranym kicie nic nie zrobisz
pzdr
: wt lis 04, 2008 00:48
autor: ra_pi@op.pl
: wt lis 04, 2008 15:41
autor: MarcinWLKP
ra_pi@op.pl, zależy co byś chciał. Markowy czy niemarkowy, z regulacją czy bez, nowy czy używkę
: wt lis 04, 2008 20:43
autor: ra_pi@op.pl
no po to napisałem posta zeby mi ktos pomógł
Co lepsze a co najlepsze w cenie jakiejs do zniesienia.
http://moto.allegro.pl/item467215477_za ... d_mts.html
myslalem o czyms takim, ale szczerze mówiąc dobrze sie nie znam :/