Strona 1 z 1
Zbieżność mk4
: pn paź 13, 2008 14:23
autor: owcy2
Witam!
Mam takie pytanie: jak powin na być ustawiona zbieżność w golfie 4 TDI na seryjnym zawieszeniu chodzi mi o kąty. I czy ustawia się tam sam przód czy w tyle też się coś robi?
Pozdrawiam!
: wt paź 14, 2008 06:59
autor: Leon_Wechtel
owcy2, przede wszystkim jeśli kąty to geometria bo tu już masz kąty pochylenia kół,kąt wyprzedzenia zwrotnicy itp.
: wt paź 14, 2008 07:53
autor: owcy2
Czyli jak wymienie sportowe zawieszenie na fabryczne to przestawi się geometria samochodu?
: wt paź 14, 2008 17:52
autor: Maciek19
tak, wystarczy wyjąć 1 amortyzator i juz powinno sie na zbierzność pojechać...
: wt paź 14, 2008 21:49
autor: Leon_Wechtel
owcy2 pisze:Czyli jak wymienie sportowe zawieszenie na fabryczne to przestawi się geometria samochodu?
dokładnie
: wt paź 14, 2008 22:22
autor: owcy2
Ale jakim cudem poprzestawiają się np wahacze z tyłu skoro tam nie ma jakiejś regulacji (chyba że się mylę i tylną belkę i wahacze się też reguluje).
Zresztą wracając do mojego pytania początkowego: czy ktoś wie jakie kąty zbieżności w st należy ustawić dla przedniego zawieszenia?
Pozdrawiam!
: śr paź 15, 2008 09:01
autor: Leon_Wechtel
owcy2 pisze:Ale jakim cudem poprzestawiają się np wahacze z tyłu skoro tam nie ma jakiejś regulacji
geometrie robi się na podstawie tyłu i przodu i zaczyna się ją od tylnych kół
masz np luzy z tyłu to na porządną geometrie w jakimś zakładzie nie licz,chyba że dla kasy ustawia byle było
co do kątów to może ktoś ma jakąś książkę do Golfa 4 lub Bory albo podjazd do ASO i pytaj