Strona 1 z 1
Problem z sportowym zawieszeniem
: śr paź 01, 2008 19:25
autor: pkcbtm
Witam kupiłem sobie na allegro zawieszenie sportowe do golfa, po założeniu miał byc niższy o 4 cm. W realu golf ma przód wysoki jak w normalnym golfie, moze nawet trosze wyższy :/ Dodam ze kupiłem tylko to co jest na obrazku nizej:
Moge obciąc spreżyny lub pokombinowac z tą tulejką co wcodzi do gumy w górnej częsci amorka ?[
: śr paź 01, 2008 21:28
autor: Sebas1901
te przednie amory to chyba już w życiu troche przeszły.Jeśli kupiłeś sportowe springi to nie ma bata żeby sie nie oniżył chociaż troche nawet na serii amorach, tymbardziej że ty piszesz że stoii jeszcze wyżej
to są napewno sportowe a nie jakieś pomalowane na czerwono.kombinowanie mało ci da a ucinać nie radze i napewno nikt na tym forum ci tego nie poleci
a te springi nie są czasmai od mk3??? bo mnie to wygląda na mniejszy zwój a wiesz że w mk2 jest większy. W golfie 3 były takie po 94.musiałbyś zmienić całą górę. chyba że to złudzenie...
: czw paź 02, 2008 14:40
autor: MarcoVW
pkcbtm widze ze tylne amorki to Bilstein B6 (mniam takie to sporo kasy kosztuja) , przednie to raczej tak jak napisal poprzednik "w zyciu przeszly" wygladają na wyświechtane
A wracając do twojego problemu, to jest opcja ze wlasnie te przednie są od passata, roznica w tym jest taka , ze te od paasata maja dluższą odługosc od ziemi do talerza. A wiec auto wyzej stoi. Sproboj je porownac z tymi co masz na aucie lub wsadz sprezyny na te co masz na aucie (stare).
: pt paź 03, 2008 09:27
autor: MAPET
pamietaj ze obnizenie podawane jest od serii nowej! jak miales padniete sprezyny z tylu to jzu dawno tam nei bylo serii
: sob paź 04, 2008 16:27
autor: pkcbtm
Przednie amorki są bardzo bardzo twarde. Natomiast z tyłu są tak jak u wiekszości utwardzonych aut. Stan jest lepszy niz na zdjeciach. Dałem za ten komplet 200zł.
Dla tych co chca wiedziec:
Tył
Gazowe
BILSTEIN
F4-B36-1529-H1
S3
Przód
VW501V
23-02
MADE IN EU
HIGH PERPORMANCE
Oznaczenia sprężyn:
Tył
VW001 VA 2/03
Przód
VW027 HA 44/02
JUZ PO SPRAWIE, OBCIĘTY 1 ZWÓJ
BARDZO FAJNY EFEKT.
TYŁ RÓWNO Z OPONĄ
PRZÓD 1CM WYZEJ
Pozdrawiam
: sob paź 04, 2008 17:35
autor: k0nr4d
No to raczej musisz pojechać z nimi do kowala, żeby wzmocnił, bo w takim stanie mogą Ci niechcący strzelić w najmniej oczekiwanym momencie... A "nieobniżenie" może być efektem tego, że springi są sprzeznaczone do diesla, czyli cięższego silnika.