Strona 1 z 2

MK3 Problem z zawieszeniem co zrobic ??

: czw wrz 25, 2008 23:58
autor: mefiu82
Witam jestem na kupnie felg do mojego MK3. Chcialbym zalozyc 16 cali do tego np Brock B2 przod 7,5 tyl 9 slyszalem ze jest problem z ocieraniem. Czy w takim razie jak zakupie zawieszenie gwintowane to nie bedzie tego problemu ??

Dzieki za odpowiedz :)

: pt wrz 26, 2008 01:03
autor: To_mas
mefiu82 pisze:Czy w takim razie jak zakupie zawieszenie gwintowane to nie bedzie tego problemu ??
ja kupisz takie z regulacją twardości ustawisz sobie beton i powinno być git jeśli ci normalnie obciera :P
Ale do tego musisz mieć odpowiednio niskie oponki :)

: pt wrz 26, 2008 08:07
autor: djtomek
hehe no tak jak przedmowca powiedział gwint skrecony na beton moze cie uchronie przed obcieraniem o ranty.. ale tez pamietaj by koła dobrac z dobrym et..

: pt wrz 26, 2008 09:30
autor: mefiu82
dobre ET wystarczy np 30 ??

: pt wrz 26, 2008 22:14
autor: Fredi88
9J et30 wchodzi na tyl... ale ranty dla pewnosci radze zaklepac. No i zawias beton bo przy jakiejs osobie z tylu przy zgranym kole z nadkolem nie ma szans na jazde bez tarcia

: sob wrz 27, 2008 13:14
autor: mefiu82
no wlasnie pisalem juz do matiego i mi zaproponowal gwint Technix. Dobrze wiedziec o rantach bo przeciez nie bede caly czas sam jezdzil :) Tylko teraz musze jeszcze felgi znalezc chyba z tym bedzie najwiekszy problem. Jakby ktos mial namiary to niech pisze Brock B2 16cali 7,5 przod i 9 tyl ET30 :)


Jeszcze jedno pytanie jaki rozmiar opony bedzie najlepszy do tego zestawu 215/40/16 czy np 205/40/16 ???

: ndz wrz 28, 2008 22:02
autor: MarcoVW
Gwint jak najbardziej bedzie dobrym wyborem . Wystarczy , ze podniesiesz tył na tyle by nie bylo zejscia do obcierania przy obciązeniu (2 osoby z tyłu). Oczywiscie tym twardszy gwint , to mniejsze uginanie w dól i zblizanie do obcierania.

a tu masz kogos na takich kołkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=89659

ps. na stronie Brock http://www.brock.de/ jest konfigurator i dla mk3 np jest przod 7.5Jx16 ET25 a tył 9Jx16 ET30

aha i oponka dla 9J zaczyna sie od 215 , 205 tam nie wejdzie.

: ndz wrz 28, 2008 23:09
autor: Fredi88
MarcoVW pisze:aha i oponka dla 9J zaczyna sie od 215 , 205 tam nie wejdzie.
195 nawet wejdzie :bajer:

: pn wrz 29, 2008 10:22
autor: mediGDA
Fredi88 pisze:MarcoVW napisał/a:
aha i oponka dla 9J zaczyna sie od 215 , 205 tam nie wejdzie.

195 nawet wejdzie :bajer:
Moze i wejdzie,ale jak dla mnie to juz nie wyglada :bajer:

Ja u siebie mialem takie Brock-i wlasnie w takim rozmiarze
7.5Jx16 ET25 / oponka 195/45r16
9Jx16 ET30 / oponka 215/40r16

Obrazek
Obrazek

: pn wrz 29, 2008 15:29
autor: mefiu82
i wlasnie takie u siebie tez bede chcial zalozyc. Znalazlem felgi dezent takze juz jest dobrze. Teraz jeszcze gwint i opony :) Wszystko musze sobie w ziemie zalatwic ;)

A jak bedzie wygladac felga 7,5 przod na ET35 bede musial dystanse dokladac ??

Aha i co myslicie o gwincie Ta Technix ??

: pn wrz 29, 2008 21:20
autor: Fredi88
mefiu82 pisze:Ta Technix ??
mam i chwale...

mediGDA pisze:Ja u siebie mialem takie Brock-i wlasnie w takim rozmiarze
7.5Jx16 ET25 / oponka 195/45r16
9Jx16 ET30 / oponka 215/40r16
tyl ok... ale przod mi sie w ogole nie widzi... mocniejszy naciag by sie przydal
ja mam u siebie zamiast 195/45 na 7,5J zalozone 185/50 i jest o wiele lepiej...

Obrazek

: pn wrz 29, 2008 22:29
autor: mefiu82
1. Co z tym ET 35 co ja bede mial z przodu moze byc ??

2. Co myslicie o nakladkach na blotniki jak je zalozyc zeby byly solidne ??

3. Przy zaginaniu rantow lakier nie odprysnie ??

: wt wrz 30, 2008 18:00
autor: Fredi88
et 35 przy 7,5J to chyba najpopularniejszy rozmiar... wejdzie bez zadnego problemu.
mefiu82 pisze:Przy zaginaniu rantow lakier nie odprysnie ??
ryzyko jest zawsze. Majac nakladki na nadkolach masz ten komfort ze nie bedzie tego najwyzej widac bo pekniecie bedzie pod plastikiem

: śr paź 01, 2008 09:42
autor: Elwis84
dołączam sie do posta z z pytankiem. Tez planuje taki falunek na przyszły rok ale nie planuje nadkoli na błotniki, Słyszałem ze jak sie dobrze magrzeje lakier na nadkolach to ryzyko popękania lakieru jest o duzo mniejsze<-Czy to prawda?? :chytry: i jeszcze ma ktos jakies sprawdzone garażowe sposoby na zaklepywanie rantów?? Pozdro :bigok: