Strona 1 z 1
[mk3] mała gleba... pomocy!!!
: śr wrz 10, 2008 15:59
autor: SOBOTA GT
Witam! Jak w temacie chciałbym zglebić sfojego golfa III 1.8 auto służy mi do codziennego użytku więc gleba niemoże być duża... Zalezy mi przedewszystkim żeby w aucie przud stanoł ciut niżej od tyłu. Myślałem nad trzema opcjami:
-sprezyny sportowe -40 i do tego tylko z przodu amory sportowe ale niewiem czy będzie pożądany efekt
-sprezyny sportowe -40 i do tego tależyki na przód -15
-A może poprostu -60/-40
Prosze o wasze opinie... A jeszcze chciałbym żeby to był niewielki koszt przyczym musze zaznaczyć że golf miał niedawno wymienione całe zawieszenie na nową serie.
: śr wrz 10, 2008 23:47
autor: Wajsik
Na sportowych amorach z przodu i jednakowych sprężynach na przodzie i tyle powinien ładnie wyglądać bez efektu,że tył jest niżej
: czw wrz 11, 2008 07:20
autor: MAPET
A jeszcze chciałbym żeby to był niewielki koszt przyczym musze zaznaczyć że golf miał niedawno wymienione całe zawieszenie na nową serie.
maly koszt? to se odpusc..chyab ze inaczej rozumiemy mały koszt
no i glupota bylo wymieniac na nowa seria a teraz od nowa caly zawias sport... nie lepiej bylo od razu kupic sport?
: czw wrz 11, 2008 14:10
autor: SOBOTA GT
Nio wiesz ja go kupiłem po wymianie zawieszenia!!! To nowe zawieszenie ma jakies 20-30tys przebiegu teraz... Tanim kosztem mam na myśli oscylacje od 400zł do 900zł kupił bym poprostu kit -60/-40 ale boje się zimy bo mieszkam na peryferiach miasta! A może jakiś gwint w tej cenie dostane coś?? wmiare dobrego... Wtedy bym na zime sobie podniusł chyba że coś optymalnego bez regulacji wysokości? Tylko szkoda troche tej seri...
: czw wrz 11, 2008 14:13
autor: MAPET
a nie mozesz na zime zostawic sobie serii a na lato wkaldac sportowego zawiasu? ja tak robie od kilku lat
: czw wrz 11, 2008 14:25
autor: SOBOTA GT
A wież tak myślałem ale czy tak można? nie będzie to miało skutków ubocznych? Jeśli tak bym postępował to jakie zawieszenie proponujesz? Kąkretnie nie puszczając mnie z torbami
: czw wrz 11, 2008 14:29
autor: MAPET
a jakei ma miec skuki
? tylko amorki pionowo w szafce trzymac i tyle kupujesz 2 komplet poduszek i bezstresowo co roku przekladasz masz tylko wydatek geomatria i tyle ale zima masz bezstresowo wysokei auto i ci zawias nie gnije...
ja tak mam
a zawieszenia nie bede ci polecal bo tym handluje i nie bedzie to obiektywne
pzdr
: czw wrz 11, 2008 14:39
autor: SOBOTA GT
Wielkie dzięki mapet za pomoc!! Same plusy takiego postępowania
Także teraz czekam na pomoc co wybrać od 400zł-900zł kto wie może jeszcze interes jakiś ukręcimy
Ale jeszcze jedno co byś bardziej polecił gwint czy zwykły kit?
: czw wrz 11, 2008 14:42
autor: MAPET
gwint ma takei plusy ze sobie dopasujesz do swoich kół i potrzeb
: czw wrz 11, 2008 15:11
autor: SOBOTA GT
Chyba dlamnie bedzie lepszy kit -60/-40 poniewarz napewno niebęde opuszczał golfika niżej a nwet to może być już dużo
zresztą o ile sie orjętuje na zawiasie gwintowanym skręconym bardzo niepowinno się wozić... A jesli chodzi o jakość jazdy na gwincie czy na zwykłym sportowym to jest jakaś diametralna różnica?
: czw wrz 11, 2008 15:14
autor: MAPET
tyle ze giwnt mozesz se zrobic np zaleznie jak ci pasuje -65 /-44 a kit narzuci 1 obnizenie ew z tylu mala regulacja talezykiem w niektorcyh
: sob wrz 13, 2008 20:46
autor: Sebas1901
: wt wrz 16, 2008 11:21
autor: mobil01
MAPET pisze:ew z tylu mala regulacja talezykiem w niektorcyh
mapet teraz nie rozumię?? można tak zorbić z tyłu ?? ja raz z tobą pisałem co miałem problem z tymi poduszkami nowego typu i wszystko poszło ok tylko mam teraz problem iż mam auto z gazem i jak mam bak w 50 % zalany baz mam zawsze full stan no i tu problem ze pupa mi strasznie siada niżej nawet niż przód
: wt wrz 16, 2008 19:48
autor: MAPET
niektore sportowe amorki maja opcje regulacji talezykiem z tylu