Strona 1 z 1

[mk3] mała gleba... pomocy!!!

: śr wrz 10, 2008 15:59
autor: SOBOTA GT
Witam! Jak w temacie chciałbym zglebić sfojego golfa III 1.8 auto służy mi do codziennego użytku więc gleba niemoże być duża... Zalezy mi przedewszystkim żeby w aucie przud stanoł ciut niżej od tyłu. Myślałem nad trzema opcjami:
-sprezyny sportowe -40 i do tego tylko z przodu amory sportowe ale niewiem czy będzie pożądany efekt
-sprezyny sportowe -40 i do tego tależyki na przód -15
-A może poprostu -60/-40
Prosze o wasze opinie... A jeszcze chciałbym żeby to był niewielki koszt przyczym musze zaznaczyć że golf miał niedawno wymienione całe zawieszenie na nową serie.

: śr wrz 10, 2008 23:47
autor: Wajsik
Na sportowych amorach z przodu i jednakowych sprężynach na przodzie i tyle powinien ładnie wyglądać bez efektu,że tył jest niżej

: czw wrz 11, 2008 07:20
autor: MAPET
A jeszcze chciałbym żeby to był niewielki koszt przyczym musze zaznaczyć że golf miał niedawno wymienione całe zawieszenie na nową serie.
maly koszt? to se odpusc..chyab ze inaczej rozumiemy mały koszt :)
no i glupota bylo wymieniac na nowa seria a teraz od nowa caly zawias sport... nie lepiej bylo od razu kupic sport?

: czw wrz 11, 2008 14:10
autor: SOBOTA GT
Nio wiesz ja go kupiłem po wymianie zawieszenia!!! To nowe zawieszenie ma jakies 20-30tys przebiegu teraz... Tanim kosztem mam na myśli oscylacje od 400zł do 900zł kupił bym poprostu kit -60/-40 ale boje się zimy bo mieszkam na peryferiach miasta! A może jakiś gwint w tej cenie dostane coś?? wmiare dobrego... Wtedy bym na zime sobie podniusł chyba że coś optymalnego bez regulacji wysokości? Tylko szkoda troche tej seri...

: czw wrz 11, 2008 14:13
autor: MAPET
a nie mozesz na zime zostawic sobie serii a na lato wkaldac sportowego zawiasu? ja tak robie od kilku lat :)

: czw wrz 11, 2008 14:25
autor: SOBOTA GT
A wież tak myślałem ale czy tak można? nie będzie to miało skutków ubocznych? Jeśli tak bym postępował to jakie zawieszenie proponujesz? Kąkretnie nie puszczając mnie z torbami :)

: czw wrz 11, 2008 14:29
autor: MAPET
a jakei ma miec skuki :D? tylko amorki pionowo w szafce trzymac i tyle kupujesz 2 komplet poduszek i bezstresowo co roku przekladasz masz tylko wydatek geomatria i tyle ale zima masz bezstresowo wysokei auto i ci zawias nie gnije...

ja tak mam

a zawieszenia nie bede ci polecal bo tym handluje i nie bedzie to obiektywne ;)
pzdr

: czw wrz 11, 2008 14:39
autor: SOBOTA GT
Wielkie dzięki mapet za pomoc!! Same plusy takiego postępowania :) Także teraz czekam na pomoc co wybrać od 400zł-900zł kto wie może jeszcze interes jakiś ukręcimy :grin: Ale jeszcze jedno co byś bardziej polecił gwint czy zwykły kit?

: czw wrz 11, 2008 14:42
autor: MAPET
gwint ma takei plusy ze sobie dopasujesz do swoich kół i potrzeb

: czw wrz 11, 2008 15:11
autor: SOBOTA GT
Chyba dlamnie bedzie lepszy kit -60/-40 poniewarz napewno niebęde opuszczał golfika niżej a nwet to może być już dużo :) zresztą o ile sie orjętuje na zawiasie gwintowanym skręconym bardzo niepowinno się wozić... A jesli chodzi o jakość jazdy na gwincie czy na zwykłym sportowym to jest jakaś diametralna różnica?

: czw wrz 11, 2008 15:14
autor: MAPET
tyle ze giwnt mozesz se zrobic np zaleznie jak ci pasuje -65 /-44 a kit narzuci 1 obnizenie ew z tylu mala regulacja talezykiem w niektorcyh

: sob wrz 13, 2008 20:46
autor: Sebas1901
ja proponuje odłożyć kaski i zainwestować w gwinta :grin: bo zobaczysz że jak już zaczniesz się w to bawić to i tak kiedyś pewnie o nim pomyślisz :bigok: :bajer: ja tak miałem i teraz chce się pozbyć kitu :bajer: :hmm:

: wt wrz 16, 2008 11:21
autor: mobil01
MAPET pisze:ew z tylu mala regulacja talezykiem w niektorcyh
mapet teraz nie rozumię?? można tak zorbić z tyłu ?? ja raz z tobą pisałem co miałem problem z tymi poduszkami nowego typu i wszystko poszło ok tylko mam teraz problem iż mam auto z gazem i jak mam bak w 50 % zalany baz mam zawsze full stan no i tu problem ze pupa mi strasznie siada niżej nawet niż przód

: wt wrz 16, 2008 19:48
autor: MAPET
niektore sportowe amorki maja opcje regulacji talezykiem z tylu