Przed wakacjami robiłem zawiechę, wymieniłem wszystkie gumy, silentblocki, sworznie za równo z przodu jak i z tyłu...ale nadal tłucze, teraz chcę wymienić sprężyny ( na pewno z tyłu, bo jak siądzie komplet osób, to tłumik mi leży na tylnej belce i wali, strasznie siada tył) no i amorki, jeden z przodu wymieniłem jakiś miesiąc temu na nowy Kayaby...
Teraz parę pytań:
1. Brać komplet sprężyn czy wymienić tylko tył ?? Sprężyny oryginalne VW, pewnie są w autku od początku...Sprężyny dużo dają podczas jazdy po nierównościach, jak są stare słabiej tłumią nierówności ??
Przednie sprężyny-->Ile powinno być prześwitu pomiędzy oponą, a błotnikiem na seryjnym zawieszeniu ?? Mógłby ktoś zmierzyć u siebie??
Jakie firmy polecacie, HART to dobra firma ?? Nie ma pojęcia co do producentów sprężyn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2. Kupić komplet amorków na 4 koła czy komplet na tył i jeden na przód, kupie chyba KAYABY, bo na nich najdłużej mi się udawało śmigać, na tyle mam je już ponad 4 lata...
3. Podstawy mocowania przednich amortyzatorów (guma z łożyskiem oporowym)...Jakie firmy polecacie ?? Z tyłu też wymieniać podstawy ??
4. Hmmmm, a może sportowe zawieszenie ?? Jeżdżę na niskim profilu 195/50/15" i stan dróg w mojej okolicy oceniam na dobry, większość równiutkie, ale akurat tam gdzie mieszkam jest straszna droga, codziennie dojeżdżam około 4 km nią i łata na łacie, strasznie trzepie autem...jest sens ładować sportową zawiechę ??8 km dojazd do domu strasznej drogi, nie ma kawałeczka równej drogi, już polne są lepsze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
5. Chyba najważniejsze, bo zawiechę chce kupić przez internet i czy zawiecha Jettek do 87 roku czymś się różni od tych po 87 roku, czy nie ma to znaczenia, kupuję po prostu do jetty II i nie patrzę na rocznik mojej Jettki ??
Sorry za nawał pytań, będę wdzięczny za każde info...