Strona 1 z 1

zawieszenie 40/40. Dziwny układ sprezyn

: sob sie 30, 2008 07:05
autor: maras GT
witam
ostatnio stałem sie posiadaczem zawieszenia 40/40 Tylko zastanawia mnie jedno :hmm: sprzezyna!!! a głowie jej zwoje po tej stronie gdzie sa blisko siebie(tej bardziej scisnietej). Czy po załozeniu powienny one odstawać od siebie czy tak jakby lezały jeden na drugim z minimalnymi odstepami bo u mnie własnie jest ta druga opcja i czy to jest normalne :otepienie: pozdraVWiam i czekam na info

: sob sie 30, 2008 10:06
autor: *daniel*
umnie z przodu praktycznie zwoje leża na sobie nawet włosa niewciśnie i tak powinno być przy progresywnych springach....

: sob sie 30, 2008 10:37
autor: MarcoVW
Rozne sprezyny sportowe , roznie sa pozwijane . Zalezy to od producenta. Mogą tez lezęc na sobie.

: pn wrz 01, 2008 12:34
autor: sewooo
ja mam springi 40/40 z przodu jest luz między zwojami natomiast z tyłu w części sprężyny gdzie zwoje są gęściej to się stykają natomiast w części sprężyny gdzie zwoje są żadziej to jest mały luz ale tak jak napisał MarcoVW, zależy od producenta :chytry:

: pn wrz 01, 2008 18:38
autor: Wajsik
to jest min po to,zeby spręzyna nie latała jak Ci gdzies podbije auto.Też mam tak u mnie z tył chyba ze 3 zwoje leżą na sobie i nie biorą udziału w amortyzacji.

: śr wrz 03, 2008 20:07
autor: axmax
u mnie jest malutka przerwa i na dziurach uderza zwój o zwój, dając metaliczne trzaski! ....BAAARDZO frustrująca sytuacja :grrr: . Planuje naciągnąć kawałek węża ogrodowego w tych miejscach i zobaczymy jak będzie.

: pt wrz 05, 2008 11:35
autor: maras GT
no to luzno :bigok: bo myslałem ze juz jest cos nie tak :grrr: A powiedzcie mi jeszcze czy jak teraz wymieniłem amorki i sprezyny z przodu to trzeba ustawic zbierzność???

: pt wrz 05, 2008 13:01
autor: MAPET
maras GT pisze:amorki i sprezyny z przodu to trzeba ustawic zbierzność???
oczywiscie cała geometrię

: pt wrz 05, 2008 13:07
autor: To_mas
MAPET pisze:maras GT napisał/a:
amorki i sprezyny z przodu to trzeba ustawic zbierzność???

oczywiscie cała geometrię
czyli zbieżność i kąt pochylenia koła no chybze ze lubisz szybko wymieniać opony ;P