Strona 1 z 2

za niskie zawieszenie w Golfie IV

: pn sie 25, 2008 17:34
autor: joyjoy1992
Witam mam Golfa IV i mam w nim bardzo niski przod... chcialbym go jakos podniesc tylko nasowa sie pytanie co mam wymienic? czy wystarczą tylko sprezyny? a jesli tak to jakie te sprezyny mają byc? :chytry:
Pozdrawiam

: wt sie 26, 2008 11:45
autor: MarcoVW
Najpierw musisz stwierdzić czemu masz taki niski przod. Czy sa zalozone sprezyny sportowe , gwint czy talerzyki bonratha.
Potem mozna mysleć dalej.

: wt sie 26, 2008 15:01
autor: kyfy
I co to znaczy niski ? :bajer:

: czw sie 28, 2008 08:48
autor: joyjoy1992
tzn taki mechanik stwierdzil ze są sprezyny za male, ze trzeba te sprezyny wymienic na oryginalne.

: czw sie 28, 2008 08:54
autor: kyfy
joyjoy1992 pisze:tzn taki mechanik stwierdzil ze są sprezyny za male, ze trzeba te sprezyny wymienic na oryginalne.
Jeśli są założone sprężyny obniżające, to wystarczy załoźyć seryjne i autko pójdzie do góry.

: czw sie 28, 2008 09:28
autor: MarcoVW
Wymień te sprezyny sportowe na sprezyny seryjne i bedzie norma.
:bigok:

: czw sie 28, 2008 11:58
autor: ZMIENNIK1313
wtrące się do dyskusji. Ja mam problem taki że mam seryjne sprężyny i jest niski przód , a tył wysoko. Podpowiedzcie mi co mam zrobić bo jest strasznie miekki z przodu... z góry dziękuje za pomoc.(golf IV 1.9 TDI (2001)

: czw sie 28, 2008 12:10
autor: kyfy
ZMIENNIK1313 pisze:wtrące się do dyskusji. Ja mam problem taki że mam seryjne sprężyny i jest niski przód , a tył wysoko. Podpowiedzcie mi co mam zrobić bo jest strasznie miekki z przodu... z góry dziękuje za pomoc.(golf IV 1.9 TDI (2001)
Nagle się stał niski i miękki z przodu , czy takiego już kupiłeś ?

: czw sie 28, 2008 12:14
autor: ZMIENNIK1313
hmm takiego już kupiłem. J Od początku jakosśbył strasznie miękki. Byłem na sprawdzeniu amorków itp. i wszystko było oki. Jest miekki tak że go bezproblemu rozbujam rekoma i jest niski.ACHCIAŁBYM ABY BYŁ TWARDY I GOLF RÓWNO STAŁ.

: czw sie 28, 2008 12:21
autor: kyfy
Według mnie to objaw zużytych sprężyn. Dobierz właściwe do samochodu, tzn. fabryczne, jeśli chcesz mieć go wyżej.

: czw sie 28, 2008 12:26
autor: MarcoVW
ZMIENNIK1313 wiele razy bylo juz poruszane ze jak na aucie sa sprezyny sportowe a amortyzatory juz wyladowane to "szarpaki" na stacji diagnostycznej bedą pokazywac status OK. Z faktu tego ze progresywna praca sprezyny sportowej oszukuje maszyny diagnostyczne itp

Sam widzisz ze jak naciskasz to sie buja. Zamontuj nowe amorki olejowo-gazowe i bedzie po problemie.

: czw sie 28, 2008 12:27
autor: ZMIENNIK1313
MarcoVW pisze:ZMIENNIK1313 wiele razy bylo juz poruszane ze jak na aucie sa sprezyny sportowe a amortyzatory juz wyladowane to "szarpaki" na stacji diagnostycznej bedą pokazywac status OK. Z faktu tego ze progresywna praca sprezyny sportowej oszukuje maszyny diagnostyczne itp

Sam widzisz ze jak naciskasz to sie buja. Zamontuj nowe amorki olejowo-gazowe i bedzie po problemie.


spręzyny i amorki są czysto seryjne:d

: czw sie 28, 2008 12:29
autor: kyfy
ZMIENNIK1313 pisze:
MarcoVW pisze:ZMIENNIK1313 wiele razy bylo juz poruszane ze jak na aucie sa sprezyny sportowe a amortyzatory juz wyladowane to "szarpaki" na stacji diagnostycznej bedą pokazywac status OK. Z faktu tego ze progresywna praca sprezyny sportowej oszukuje maszyny diagnostyczne itp

Sam widzisz ze jak naciskasz to sie buja. Zamontuj nowe amorki olejowo-gazowe i bedzie po problemie.


spręzyny i amorki są czysto seryjne:d
jak wszystko seria to sprężyny do wymiany. Przód w dieslu jest jednak cięzki.

za niskie zawieszenie w Golfie IV

: śr gru 01, 2010 23:34
autor: rastafaras
kyfy,

siema mam pytanie bo widziałem twoje posty na temat wady w golfach 4 o zawieszeniu przednim i chciałbym spytać o rade poniewaz kupiłem go rok temu jest to 1,4 benzyna i wymieniłem w nim sprężyny przednie na KYB po oryginale nie żadne obniżające zawieszenia i to było gdzies na wiosne teraz jak założyłem na zimowe opony strasznie przod mi szuruje po ziemi a predzej po sniegu i nie wiem co z tym fantem czy mam sie zastanawiac nad zmiana amorów czy jak