Strona 1 z 2

twarde amortyzatory mk2 td

: ndz sie 10, 2008 12:39
autor: sebastian1901
kupilem niedawno mk2 td i to auto w porownaniu do poprzedniego mk2 bardzo trzęsie :D
nie wiem czy gazowe czy olejowe są te amorki bo były lekko podrdzewiałe wiem że z przodu BOSE a z tyłu MONROE, dodam że tył lekko siedział bo były odbojniki wywalone, wymieniłem je i już nie siedzi ale jadąc choćby przez tory kolejowe (poprzeczne nierówności) to czuje jak mi wszystko podchodzi do gardła bo to co amortyzator powinien zniwelowac to on przenosi wszystko na karoserię...
ojciec ma polo n6 i jak zjeżdża z krawężnika choćby z krawężnika to tył elegancko się poddaje a u mnie jest z tym opornie...
czy moje amory już umarły czy to są "zalety" gazówek ? Pozdrawiam

: ndz sie 10, 2008 12:55
autor: 1 6 D
Po pierwsze to jest dział specjalny do zawieszeń. Po drugie: skoro jak zmieniłeś odbój i auto się podniosło to by dla mnie znaczyło że na odbojach siedzi, więc musi być twardo, może masz jakieś sportowe sprężyny lub jak mówisz amorki do kitu.

: pn sie 11, 2008 18:40
autor: Sebas1901
wątpie że jeśli byś miał walnięte amorki to by trzęsło :chytry: pewnie ktoś wsadził gazówki na tył i dlatego tak się dzieje.Mój kolega wsadził zwykłe gazówki i sportowe springi do mk2 i jest twardo jak nie wiem.Za to w zakrętach pewnie się jeździ :goof:

: pn sie 11, 2008 23:15
autor: sebastian1901
no powiem Ci sebas że źle nie jest ;) ostatnio wchodziłem w zakręt przy 70 km/h po takim żółtym żwiże i lekko mnie zarzuciło, była kontra i wyprowadziłem także nie jest źle ;)

: pn sie 11, 2008 23:40
autor: Sebas1901
no widzisz także zastanów się czy chcesz coś zmieniać bo gorzej gdyby cie bujało na boki :grin: przyzwyczaisz się :goof: widze że mamy podobne nicki :bigok:

[ Dodano: 11 Sie 2008 23:42 ]
1 6 D pisze:Po pierwsze to jest dział specjalny do zawieszeń.
a o czym pisze?? :chytry:

: wt sie 12, 2008 00:31
autor: MAPET
a o czym pisze?? :chytry:
Przesunięty przez: MAPET
Wczoraj 8:02

: wt sie 12, 2008 10:25
autor: Sebas1901
to przepraszam :pub:

: wt sie 12, 2008 21:15
autor: Wajsik
A te odbojniki to założyłeś tak jak trzeba? wkręciłeś w osłonę czy założyłeś osłonę na odbojnik?

: wt sie 12, 2008 21:21
autor: sebastian1901
dobrze, wkręciłem ten plastik prawie pod samą górę odbojnika

: wt sie 12, 2008 21:34
autor: Wajsik
No to już masz odpowiedź dlaczego jest twardy.Jak go osłoniłeś osłoną to gdzie on sie ma rozprężać? Osłona jest na amor a nie na odbojnik zaraz Ci dam obrazek poglądowy

[ Dodano: 12 Sie 2008 21:38 ]
W tym temacie był podobny problem jak Twój.Znajdziesz tam obrazek jak poprawnie zakłada się osłonę na odbojnik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1934645

: wt sie 12, 2008 21:53
autor: sebastian1901
heh źle mam to założone faktycznie :/ ja to wsadziłem na pierwszy pierścień przed tym największym na górze a w komplecie z odbojami była jeszcze taka plastikowa osłona harmonijka i ją wsadziłem w miejsce tego co powinno być na dole :grin: nie no masakra...
w takim razie gdzie ta harmonijkowa osłona powinna być ?

: wt sie 12, 2008 22:01
autor: Wajsik
na rysunku wszystko masz najgrubsze bałwanki odbojnika muszą iść do góry a na dole masz taki pierścień i tylko on powinien być w osłonie,on sie tak ładnie wkręca w tą osłonę-masz w niej takie wycięcie

: wt sie 12, 2008 22:22
autor: sebastian1901
w takim razie gdzie ta harmonijkowa osłona powinna być ?

: wt sie 12, 2008 22:26
autor: Wajsik
patrząc na amortyzator powinna opadać do dołu a nad sobą mieć odbojnik z tym,że zaznaczam odbojnik trzeba wkręcić (tylko ten pierścień pierwszy) w osłonę.Zapobiegnie to przesuwaniu sie osłony w góre
prościej niż na tym rysunku już Ci nie wytłumaczę
Obrazek