sprezyny golf 3 do golf 2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

sprezyny golf 3 do golf 2

Post autor: Marcus » czw lip 31, 2008 11:40

Witam mam taka male pytanko kupilem sprezyny od golfa 3 do roku 93 i zalozylem je
w golfie 2 i przy zalozeniu sprezyna lata w macpersonie jak jest wyjety i wszystko skrecone zalozylem do samochodu i nie lata pod ciezarem ale boje sie ze jak wpadne w dziure i zrobi sie luz to sie przestawi i tera mam pytanie jaki jest powod tego przed wymiana zauwarzylem ze sprezyna ta nowa jest krutsza o jedna zwoje.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lip 31, 2008 12:13

ale ma uciety zwoj czy ogolnei jest krotsza? to sprezyna sportowa czy seyjna?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: sprezyny golf 3 do golf 2

Post autor: MarcoVW » pt sie 01, 2008 09:04

Nienapisales czy sprezyna jest sportowa czy seryjna obcieta.

Zakladając sprezyny sportowe zawsze jest luz ze nawet mozna zakladac bez uzycia sciagaczy. Po zalozeniu na aucie sprezyna dociskana jest ciezarem , nie ma opcji by wypadła. Dolny wachacz na tyle sie nie rozegnie by znowu powstal ten luz spręzyny.



Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » pt sie 01, 2008 13:31

no i troche mie uspokoiles a co do sprezyn byly sportowe i ja zalozylem sportowe



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 01, 2008 13:35

jesli sportowe to normalne ze przy zwyklych amorkach przed wlozeniem do auta moze byc luzno w miare


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » pt sie 01, 2008 15:27

tak pytam bo wogole peirwszy raz zakladalem i jeszce jedno pytanie slyszalem ze jak sportowe sprezyny to warto zalozyc wieksze odboje czy to prawda?

[ Dodano: 01 Sie 2008 15:28 ]
tylko jedno mie ciekawi czemu na starych sprezynach tego niebylo :chytry:



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt sie 01, 2008 17:36

Zadnych wiekszych odboji niz zwykle sie nie zaklada a nawet na tylnich lepiej jest przyciac o jeden pierscionek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości