Strona 1 z 1
					
				WARTO??? eibach czy jamex
				: czw lip 03, 2008 17:29
				autor: beri19
				warto kupic te sprezyny za 520pln czy lepiej jamexa za 300pln ???
musze cos zrobic bo problem jest  taki jak na obrazku felga et 38 7 cali opona 195/50r15 czy te sprezyny pomoga ???nie bedzie dobjalo przy dwoch osobach z tylu do oopony?? 
 
 
[ Dodano: 03 Lip 2008 17:43 ]
http://allegro.pl/item390130619_sprezyn ... 30_30.html
czy nie pchac sie w koszta jamexa lepiej
http://allegro.pl/item389252788__jamex_ ... 94_97.html
 
			 
			
					
				
				: pt lip 04, 2008 23:02
				autor: Dj Darecki
				Amory sprawne?
dziwne że trze ci  7 cali et 38 ? 

Jamex to szhitex 
lepiej jakieś używki firmowe , a sama wymiana sprężyn na sportowe   w seryjnych amorach to lipa 
PozdrO
 
			 
			
					
				
				: sob lip 05, 2008 10:01
				autor: MarcoVW
				beri19 te Eibach'y co pokazujesz nowe to są do Polo 6n2.
Raz juz bylo rozpisywane na twoj problem. Musisz wpierw zastosować jak najtwardsze amorki , sprezyny to druga kolejnosc.
Eibach jest twardszy od Jamexa, dlatego lepiej Eibacha.
ps. tym twardsze amorki tym mniej ci sie bedzie uginał w doł
			 
			
					
				
				: ndz lip 06, 2008 20:41
				autor: Kuman
				MarcoVW pisze:Eibach jest twardszy od Jamexa, dlatego lepiej Eibacha. 
Jeździłem na obu i Jamex jest dużo twardszy od Eibachów.
Ja zamiast nowych kupiłbym używane springi firmowe. Poza tym zmieniłbym amory na skrócone i usztywnione żeby auta tak nie bujało-powinno mniej obcierać.
 
			 
			
					
				
				: ndz lip 06, 2008 21:36
				autor: rafal85rtc
				skoro chcesz zeby bylo oki to wydaj wiecej kasy i kup sobie gwinty z regulacja twardosci i po klopocie chyba ze chcesz to zrobic po kosztach wiec trzeba kombinowac  

 
			 
			
					
				
				: czw lip 10, 2008 00:45
				autor: ATMCD
				Witam,
Mam założone w swoim MK3 springi z Eibacha na seryjnych oryginalnych amorkach.Obniżenie około 35mm. Felgi 7x15  ET35 a na nich opony 195/50r15. Co prawda nie jeżdżę za często w pełnym obciążeniu ale nigdy opona mi nie przytarła o nadkole z tyłu. U ciebie widać , że zdarza się to notorycznie. Przyczyn może być wiele np:
*wylane amortyzatory ( spreżyna bardzo buja i koło dobija)
*stare spreżyny, które siadły
*przegnite górne talerzyki spreżyn
*brak odbojów...
Musisz poszukać przyczyny. Uważam, że nawet przy zdrowej serii nie może być takiego zdarzenia.