Strona 1 z 2

[mk3] Gwint, opinie.

: ndz cze 15, 2008 13:25
autor: minio70
Co sądzicie o gwincie niemieckiej firmy AMB od TA- technix. Czy ktoś może jeździł na tym i jak tam z wytrzymałością ? Cena 1000zł.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz cze 15, 2008 20:04
autor: Cieluś
Więc kilku kolesi ma go i jedni są zadowoleni, a inni skarzą się ze za miękki. Zależy od upodobań. Jak nie chcesz taczki to polecam. Za tą cenę nic nie kupisz lepszego, a to nówka więc pośmiga trochę ;)

: ndz cze 15, 2008 21:34
autor: minio70
Właśnie najbardziej obawiałem się tego, że będzie sztywny i będzie się wszytsko straszie tłukło na naszych drogach dziurawych.

: pn cze 16, 2008 09:22
autor: Cieluś
Jak nie chcesz mieć twardego auta to kup kit sportowy. Mniejsza kasa i nie bedzie taki twardy jak gwint ( no jeszcze zależy jaki). Ale z reguły Ta technic nie jest twardy.

: pn cze 16, 2008 13:24
autor: KLASSIK
kurde
czytam i czytam
w kilku tematach to samo ciagle sie pojawia,a mianowiecie,wiekszosc uwaza ze gwint to od razu beton jest,a w cale tak nie jest
jezdzilem na kitach i byly duzo twardsze niz niejeden gwint

najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko

: pn cze 16, 2008 13:34
autor: Cieluś
KLASSIK pisze:najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko
Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry: I widomo że kit może byc twardszy bo zależy z jakiej firmy, a gwint nie każdy jest taczka ale z reguły jest twardy i taki ma być jak chcesz szerokiego buta włożyć.

: pn cze 16, 2008 13:59
autor: KLASSIK
Cieluś pisze:
KLASSIK pisze:najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko
Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry: I widomo że kit może byc twardszy bo zależy z jakiej firmy, a gwint nie każdy jest taczka ale z reguły jest twardy i taki ma być jak chcesz szerokiego buta włożyć.
nie trzeba kupowac nowego

100razy wole uzywanego FK niz jakies no name

mam FK bez reg twardosci w mk1 na feldze 8/13 i nic nie przyciera,a jest badzo nisko

FK to FK,a jak jest jescze na amorach koni z reg twardosci to juz bajka

uzywane FK dluzej wytrzyma niz nowka no name

: pn cze 16, 2008 17:12
autor: Dj Darecki
Cieluś pisze:KLASSIK napisał/a:
najlepszy do jazdy codziennnej jest gwint FK,takie moje zdnaie i nie tylko


Tak ale najtańszy kosztuje 2 tysie :chytry:
Żółty FK edition kosztuje około 1.5 tyś
Niebieskie od 2 tyś .
A w DE niebieskie z regulacją twardości około 650 Ewro :)

KLASSIK pisze:uzywane FK dluzej wytrzyma niz nowka no name
I tu się zgadzam z Klassikiem :pub:

: pn cze 16, 2008 20:28
autor: Cieluś
Ok panowie tylko kup w Polsce gwint używany żeby był dobry. Jak masz możliwości oglądnąć i sprawdzić to ok, ale jak nie to często gwint po 3miechach jest dentka.
Kolega jak nie chce miec taczki to tylko FK ale ostroznie musi szukać żeby nie wtopić kasy w błoto.

: pn cze 16, 2008 20:36
autor: KLASSIK
Cieluś pisze:Ok panowie tylko kup w Polsce gwint używany żeby był dobry. Jak masz możliwości oglądnąć i sprawdzić to ok, ale jak nie to często gwint po 3miechach jest dentka.
w PL tez da sie kupic gwint uzywany w bdb stanie

mozna zawsze na ebay.de kupic

FK nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic

: pn cze 16, 2008 20:38
autor: barteKKK03
KLASSIK pisze:FK nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic
I jeżeli fachowiec jest na prawdę "fachowiec" to nie ma problemu żeby go skonfigurować pod danego użytkownika... ja mam np beton ;)

: pn cze 16, 2008 22:14
autor: minio70
A co wtedy jeżeli założmy wydam te 2 tyś na gwint i po jakimś czasie mi jeden amorek padnie to co znowu cały nowy komplet ? Czy jest taka możliwość:
nawet jak bedzie wylany to da sie to szybko i tanio naprawic
Gdzie ? a np. jak kupie inny niż FK to co juz tak łatwo i tanio nie da się naprawić?

: pn cze 16, 2008 22:29
autor: KLASSIK
nie wszystkie gwinty maja wymienne wklady,ale nawet jak nie maja to i tak sie da zregenerowac

nowy gwint ma gwarancje,wiec jak cos sie stanie do bedziesz zlozysz reklamacje

: wt cze 17, 2008 09:25
autor: Cieluś
KLASSIK pisze:tak sie da zregenerowac
Tylko nie wiadomo ile pojeździ taki amor. U nie których jeździ pół roku, a innych 2 miesiące. Najlepiej wymienić wkład bo to pewne, ale takie tanie nie jest. Załóżmy że kupisz gwint za 700 zł używany i będziesz musiał choć dwa zregenerować to już masz dodatkowo 600 zł + koszty ewentualnej wysyłki.

[ Dodano: 17 Cze 2008 09:27 ]
KLASSIK pisze:nowy gwint ma gwarancje,wiec jak cos sie stanie do bedziesz zlozysz reklamacje
Dlatego też jak kolega nie ma więcej pieniędzy, a chce pewniaka gwint to technic jest ok, nie słyszałem żeby ktoś miał z nim problemy (chyba że marudzą ze za miękki). Dwa lata gwarancji kusi :)