Strona 1 z 2

gwint FK

: sob cze 07, 2008 20:13
autor: Much77
witam
takie pytanie mam a w zasadzie prosbe o pomoc
dzisiaj zalozylem gwint FK i jest tak
przod ideal ani za twardy ani za miekki gleba jak trzeba
natomiast tyl gleba owszem spoko ale tylne sprezyny sa tak grube i brutalne ze nie dosc
ze ugiac ich nie sposob to jezdzic tez sie nie da tak twardo nawet jak go rozkrece maxx!!!
co w zwiazku z tym zrobic? jakie sprezyny zalozyc i gdzie je dostac?
dla orientacji foty tego gwintu
gwint zalozylem do golfa mkII a te sprezyny tylne sa na jednej focie po prawej stronie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz cze 08, 2008 10:50
autor: Dj Darecki
Dziwny jest ten tylny gwint , jakoś nie wygląda mi że jest z golfa .
Bardziej z Polówki :)
Po wsadzeniu tyłu nie masz czasem na maxa podniesiony?


PozdraVWiam

: ndz cze 08, 2008 12:40
autor: Much77
wlasnie nie
jak go wlozylem to skrecilem na maxxa zeby bylo jak najnizej i gleba ok tylko maxx twardy
ta sprezyna jest jakas dziwna bo nie dosc ze w przekroju kupe miesa to strasznie twarda!
w dwojke z kumplem nie umielismy jej nagiac
nie wiem jak polowka by na tym jezdzila bo chyba jeszcze lzejsza jest od golfa
a ja ten gwint wyciagnolem z golfa mkIII przywiezionego z niemiec
tyle ze nim nie jezdzilem ale i tak by sie nie dalo.
inna sprezyna na tyl musi przyjsc tylko jaka i skad wziac taka?

: ndz cze 08, 2008 13:58
autor: Dj Darecki
Much77, Podaj numer sprężyny tylnej ( tej wiekszej) , Czasem tył nie ma regulacji twardości?

Ps. dzisiaj przyglądałem sie gwintom tylnym do mk 2,3 i wg mnie ten nie jest do mk2,3 jest za krótki . Wisiał sporo na allegro i nie było chętnych .

Pozdro

: pn cze 09, 2008 08:33
autor: Much77
za krotki to chyba nie jest bo amortyzatory sa rowne z seria.spezyna twarda jak pieron.
zaraz polece spisac z niej numer
pomierzylem i amor jest 1.5 cm krotszy od serii
a numer sprezyny to FK 3694
Obrazek Obrazek

: wt cze 10, 2008 00:30
autor: matash
mi to wyglada na normalne sprezyny obnizajace a nie takie jak maja byc w gwintach, nie wiem jak w tym modelu akurat ale powinna byc chyba dzielona sprezyna(takie jak z przodu)

: śr cze 11, 2008 10:46
autor: KLASSIK
w niektorych gwintach byly takie sprezyny

zmierz tylna kolumne

: śr cze 11, 2008 20:52
autor: Much77
KLASSIK pisze:zmierz tylna kolumne
kolumne czyli amortyzator tak?
wysokosc szerokosc i dl.tloczyska?
zaraz ide mierzyc

: czw cze 12, 2008 12:12
autor: KLASSIK
sama kolumne gwintowana od dolnego mocowania do nakretki ktora trzyma wklad amorka

: czw cze 12, 2008 18:14
autor: Much77
sama kolumna od dolnego mocowania do nakretki ktora trzyma wklad amorka ma 32cm
a od dolu mocowania do szczytu tej nakretki 38cm
a numer ktory jest na nim wybity jest taki FK GWR HA/07.04

: czw cze 12, 2008 20:32
autor: KLASSIK
a wiec
tylna kolumna newno jest do mk2/mk3

kolumna z polo ma okolo 35cm

reg twardosci jest moze?

zrob foto tloczyska od gory

: pt cze 13, 2008 09:51
autor: Much77
nie ma regulacji i po mojemu to nie amor tylko sprezyna jest zla.
ewidentnie
nie ma szans zeby ja zgiac rekami
masz moze sprezyny jakies do gwintow?
srednica amora w miejscu gdzie jest gwint to 5.4cm a kolnierza na nakretce gdzie
sprezyna przychodzi to 6.1 cm Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pt cze 13, 2008 11:53
autor: KLASSIK
nie mam takich sprezyn

: pt cze 13, 2008 16:40
autor: rafal85rtc
a moze poprostu pomyliles przod z tylem bo chyba na odwrot tez pasuje sprezyny no i zawsze przod jest twardszy tak mysle :bigok: