wybór zawieszenia gwint czy zwykle sportowe???????????

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

wybór zawieszenia gwint czy zwykle sportowe???????????

Post autor: MK_TRE » wt cze 03, 2008 18:24

Witam!!!!! mama pytanie do wszystkich forumowiczów siedzacych w temacie.otóz stoje przed wyborem zawieszenia do mojego mk3 i zastanawiam sie czy wybrac w miare dobrego gwinta czy tradycyjne sportowe zawieszenie amor o skroconym skoku i krótsze springi.pytam o to dlatego poniewaz z czasem kazde zawieszenie sie zuzuwa i przy tradycyjnym zestawie na pierwszy ogien beda szly amorki i bedzie po problemie a przy gwincie pewnie caly zestaw ???????bo po1 w mojeje okolicy nikt tego nie regeneruje a po 2 koszta sa zajebiste!!!!prosilbym o rade co ewentualnie moznaby wybrac z gwintu i z tradycyjnego zawiasu moze jakies linki do stron mile widziene :hmm:


mk_tre

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » wt cze 03, 2008 19:02

wszystko zalezy od tego co autem chcesz robić. Jeżeli chodzi o obniżenie i jazdę na takich nastawach cały czas to nie opłaca się kupować gwintu. Jeżeli chcesz jednak czasem wyzej miec (np jadac w trasę) a czasem nizej, to oczywiście gwint.


Obrazek

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » wt cze 03, 2008 19:43

ja powiem tak że mimo wszystko bym bardziej polecał gwint ..firmową używke w dobrej cenie kupisz!jest naprawde spora różnica w porównaniu z kitem o wiele lepiej gwint wybiera nierówności ,jest bardziej komfortowy od kitu do tego mozesz trafić na gwint z regulacją twardości i padpasujesz charakterystyke pracy zawieszenia pod siebie, i kolejeny plus czyli możlwiość regulacji wysokości na gwintowanym zawieszeniu ustawisz sobie jak ci pasuje!jeśli chodzi o zużycie to zawsze tył się szybciej zużywa czy to gwint czy kit ale jak kupisz gwinta w dobrym stanie to niepowinno być problemów!polecam takie marki jak KONI ,FK,WEITEC niepowinno być większego problemu ze znalezieniem na alegro w używce!wybór należy do ciebie :bigok:
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 19:47 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt cze 03, 2008 21:36

W dobry używany gwint trzeba trafic . Tak weitec,koni,kw,h&r...ale i tez mozna wpasc. Na pierwszy rzut oka normalnie kazdy mysli, amorek suchy to jest w dobrej kondycji i jeszcze pojezdzi. Ale nie tylko o wyciek oleju chodzi, amorki potrafią samoistanie z czasem stukać wewnatrz. Poprostu pojawia sie puste miejsce tak jakby proznia gdzie tlok nie wciaga oleju tylko rusza sie w pustym (ciezko mi to wytlumaczyc). I taka wada,to puste miejsce, podczas jazdy objawia sie slyszalnym stukaniem na zawieszeniu.

A wiec kupując uzywke od kogoś gdzie nie mozna sprawdzić tego na aucie to jest loteria :okej:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » wt cze 03, 2008 21:48

wiec kupując uzywke od kogoś gdzie nie mozna sprawdzić tego na aucie to jest loteria
_________________
dokładnie jak ze wszytskim co używane!
dodam że ważne jest też by sprawdzić czy tłoczyska niemają żadnych uszkodzeń mechanicznych znaczy się zarysowania itd oraz czy samo tłoczysko jest proste bo nieraz wykręcaja gwint z powypadkowago auta 3 amory są igła jeden będzie lekko krzywy i już jest kupa!także trzeba być rozważnym przy zakupie:wink:


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » wt cze 03, 2008 22:43

no wlasnie koledzy bo jak patrzylem na ceny gwintu nówki oczywiascie takich jak np.KONI to za głowa boli!!!!!!!!!!!!nie mam nic przeciw urzywce w dobrym stanie i tu nastepny probliem sie pojawia bo na allegro jest troche tylko jak to sprawdzic???zostaje tylko zaufac sprzedawcy a tu bywa róznie i w trym caly pic :crazy:
no a autkiem smigam na co dzien do pracy i troche po miescie dluzsze trasy raczej sporadycznie.jak narzie obstawiam za gwintem bo tu juz wybiegam troche w przyszlosc ale ZIMA =podwyzszenie golfa bo w mojeje okolicy wtedy to podstawa a bawia sie i wymieniac tylko na sezon caly kit????raczej to nie bardzo
a ile tys. km. taki gwincik trzyma??????bo wiadomo ze jak wswzystko cos ma swój koniec pytam o nówke bo rozwazam taka mozliwosc


mk_tre

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr cze 04, 2008 00:33

jak dobry markowy gwint to i 50kkm przejedziesz bez regeneracji


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » śr cze 04, 2008 07:26

Kisiel, 50kkm?????????chodzi ci chyba o 500tys km tak?a co sadzicie o kupnie na niemieckim ebay-u tam sa ceny o wiele nizsze tylko jest maly ulamek nie szwrgacze po niemiecku a jest tego pelno mozecie zapodac jakiegos linka z gwintem który podejdzie do mojego mk 3 1.6 benzyna, styczen94rok tak zebym mial mniej wiecej rozeznanie na jakie aukcje lukac dz.


mk_tre

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr cze 04, 2008 08:34

..:VoyteQ:.. pisze:Jeżeli chodzi o obniżenie i jazdę na takich nastawach cały czas to nie opłaca się kupować gwintu. Jeżeli chcesz jednak czasem wyzej miec (np jadac w trasę) a czasem nizej, to oczywiście gwint.
nei zgodze sie!
ja jezdza na takich samych nastawach.. ale zmienielem kola i nastaw zmienilem... poprostu gwintem mozesz sobie optymalnie ustawaic wysokosc do swoich potrzeb i koł!

ja zmieniam na zime na seryjne zawieszenie bo mi szkoda gwintu!

na ebaju moze sa tansze choc kapke dojdzie ci wysylka i inen i wyjdzie na to samo chyba ze masz dobre kontakty...

uzywka dobrej marki ok!! tylko uwazaj ja tez kupilem od kumpla nizby z forum i byl do regenaracji wiec zamaist 1,1 tysiaka wyszlo 1500 juz...
musisz miec tego siwadomosc
i nie kupuj od kolesia ssslawek cos tam bo to oszust i czesto zlom sprzedaje!

czy uzywka czy nowy to juz twoja decyzja


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr cze 04, 2008 11:11

MK_TRE pisze:chodzi ci chyba o 500tys km tak?
no chyba sobie ja** robisz :)

[ Dodano: 04 Cze 2008 11:13 ]
kumpel moj na gwincie GT Cupa przejechal 50 tys km
potem trzeba bylo regenerowac to kupil nowke KW :)


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

gangster145
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw maja 01, 2008 12:34
Lokalizacja: armadale SZKOCJA

Post autor: gangster145 » śr cze 04, 2008 17:43

generalnie na polskie drogi polecam gwint- chodzi mi o zime bo mozesz amor rozkrecic- to najprostsze rozwiazanie. Osobiscie nie polecam uzywanych, regenerowanych bo nikt nie da gwarancji jak dlugo wytrzyma. ja kupuje na e-bayu angielskim www.ebay.co.uk lub w angielskich sklepach internetowych. przy dzisiejszym kursie funta wychodzi taniej jak w polsce. za caly kit KW 261&pound;, weitec 261&pound; ale na ebayu kupilem kit z obnizeniem 60/40 za 120&pound; i gwarancja na dwa lata. koszty wysylki w granicach 20-30 funtow. podam pare adresow: www.demontweeks.co.uk
www.volksbits.com
www.venommotorsport.com


GANGSTER 145

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » śr cze 04, 2008 22:30

Kisiel pisze:jak dobry markowy gwint to i 50kkm przejedziesz bez regeneracji
tak napisales daltego pytam bo nie jezdzilem na gwincie 50tysi.to ja robie w troche ponad 1.5 roku zadkadajac ze gwint bylby ziama lato ale jak sie sprawa tak ma to trzeba bedzie cierpiec lato gwint zima seria.
i tu mapet ma racje raz szkoda gwintu a dwa dluzej ''pozyje'' a wymieniajac komplet mówie o serii amor+springi potrzebny jest sciagacz??????bo tego jeszcze sam nie robilem czy wystarczy rozkrecic góre i duł amorka i po bólu?????bo wymieniaja 2 razy do roku zawias i placic za to to wolalbym zainwestowac w co inne. mapet thx za przestroge!!!!!
lukne jeszcze na angielskim ebay-u zobaczymy co tam jjest?????


mk_tre

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr cze 04, 2008 22:33

MK_TRE, amory + springi sportowe nie potrzebujesz sciagacza (przód i tył) , wszsytko sie reką załapie.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr cze 04, 2008 22:45

MK_TRE, no napisalem ze 50 tysi no ale moze i troche wiecej, nie wiem bo sam nie mam gwinta a u kumpla w nienajlepszym GT Cupline po bodajze 46 tys km sie 3 amorki wylaly i bujalo jak na morzu :)
ale na pewno nie 500 tysiecy, tego zaden zawias nie wytrzyma :)
co do sciagaczy to idzie ebz wymienic, tył troche ciezej ebdzie ale tez sie da, oczywiscie lepiej ze sciagaczami, a wymiana jest banalna jak nie trywialna :)

[ Dodano: 04 Cze 2008 22:47 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości