Strona 1 z 1

obniżenie auta

: ndz maja 11, 2008 19:56
autor: kikers
mam pytanie czy żeby obniżyć auto mogę kupić tylko krótsze sprężyny i założyć na seryjne amortyzatory?? nic sie nie będzie działo??

: ndz maja 11, 2008 20:00
autor: Leon_Wechtel
do obnizenia rzędu -40mm możesz zalożyc tylko krótsz sprężyny,powyżej tej warości czeka Cię też wymiana amortyzatorów na takie o krószym skoku

: ndz maja 11, 2008 20:04
autor: GarageBoy
Kupując spiny pamiętaj aby były dobrej firmy np. koni. Nie kupuj żadnego badziewia za małą kasę. Lepiej kupić dobrą używkę niż szajsowatą nówkę :bigok:

: ndz maja 11, 2008 20:08
autor: kikers
ale amory się nie beda szybciej zużywały??
bo chodzi mi o to ze chce założyć szersze fele wieksze tyle ze tył to już wiem ze bedzie tarł i zastanawiam sie czy jak go obnize to mu coś pomoże czy trzeba też amory zmieniać?

: ndz maja 11, 2008 20:36
autor: Leon_Wechtel
kikers, ryzyko szybszego zużycia jest,choc osobiście jeżdżę od ponad 2 lat na -40mm i dopiero teraz z prawej strony łożysko amortyzatora padlo,ale to bardziej wina dróg...

: ndz maja 11, 2008 22:05
autor: Kisiel
to ejst temat wałkowany codziennie
kikers, ja jestem zdania ze do kazdego obnizenia nawet -40 mm trzeba by zalozyc amortyzatory o krotszym skoku, po pierwsze seryjne szybciej sie zuzyja, po drugie zakladajac tylko krotsze sprezyny osiagniesz jedynie "połowe" efektu jaki daje dobra gleba, samochod nizej Ci usiadzie i bedzie jedynie fajnie wygladal, prowadzenie bedzie do d***
poczytaj sobie tutaj moj post: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1933381
albo na tym forum post Wombata: http://www.streetracing.pl/forum/index. ... 1576&st=20

: pn maja 12, 2008 08:45
autor: kikers
Kisiel, dzięki za te linki duzo sie dowiedzialem pozdrO

: sob maja 17, 2008 22:48
autor: domelb
ja bym sie tam kłócił bo mam w golfie sprężyny 60/40* supersporta) tylko ze mam gazowe amory bo na olejowych automiało efekt piłki czyli podbija

: pn maja 19, 2008 22:48
autor: Bossman
GarageBoy pisze:Kupując spiny pamiętaj aby były dobrej firmy np. koni. Nie kupuj żadnego badziewia za małą kasę. Lepiej kupić dobrą używkę niż szajsowatą nówkę
Tez kiedys wychodzilem z podobnego założenia. Teraz jednak zamierzam kupic zestaw z nizszej półki za to nowy. Wiadomo,ze jezeli masz szczescie lub pewnego sprzedawce to lepiej uzywke w dobrym stanie od dobrego producenta...ja tam się juz przejechalem.Nie ma reguły.

Co do springow -40 i seryjnych amorow to po pierwsze na seryjnych amorach bedzie stało auto wyzej, po drugie prowadzenie zupełnie inne, ja tam ze swojej strony polecałbym amory o krotszym skoku...chociaz powiem,ze teraz kiedy na tyle mam seryjne amory komfort lepsiejszy :]