Strona 1 z 1

ile cm obnizenia??

: śr maja 07, 2008 17:30
autor: btk_gti
Mam pytanko! Dokladnie do posiadaczy golfa MK3 dokładniej do posiadaczy MK3 na 17":]!! Ile obnizacie furke do 17"-ki?? :okej:

: śr maja 07, 2008 17:39
autor: Młoda
poszukaj w dziale nasze auta bo zapewne niektórzy chłopacy maja zapewne 17nastki z gleba :bajer: i korzystamy z szukajki nie gryzie :bigok:

: śr maja 07, 2008 18:01
autor: btk_gti
Młoda, dzieki :helm:

: śr maja 07, 2008 19:00
autor: maksio200
btk_gti, Zobacz mój temat :bajer: Mam -40/-40 i jest naprawdę dobrze, ale przyznam że wolałbym mieć -60/-40 :bigok:

: śr maja 07, 2008 20:30
autor: Wojtek
ja mam -60/-40 i jest w sam raz wg. mnie (nizej zreszta nie bardzo sie juz da)

: czw maja 08, 2008 19:07
autor: btk_gti
dzieki chlopaki mam nadzieje ze w tym miesiacu kupie 17' i zawias:]

: czw maja 08, 2008 21:18
autor: k0nr4d
Najlepszym wyjściem byłoby 60/60, bo z tyłu jednak troszkę szparka między oponą a nadkolem jest.

: pt maja 09, 2008 13:20
autor: Wojtek
k0nr4d, zle mowisz, wlasnie na -60/-40 w mk3 między oponami a nadkolami sa rowne odstepy

Obrazek Obrazek

: pt maja 09, 2008 18:18
autor: k0nr4d
60/40 i 60/40 nie równe :P Kumpel ma taki kit i u niego jest szpara większa z tyłu. Może trochę zdechnięte amory już masz :P

: pt maja 09, 2008 23:25
autor: Wojtek
k0nr4d pisze:Kumpel ma taki kit i u niego jest szpara większa z tyłu. Może trochę zdechnięte amory już masz
u mnie sprawność amortyzatorow od 80 do 82% w zaleznosci od koła (zreszta to cały zestaw H&R i to z wyzszej polki), wiec to raczej ten Twoj kumpel ma jakiegos zdechłego albo kijowego tego kita :lol:

: sob maja 10, 2008 17:32
autor: k0nr4d
Jak może być zdechły skoro stoi trochę wyżej? Zresztą nie ma co porównywać zawieszeń, skoro nie wiadomo pod jakie silniki i pod jakie auta były dedykowane.

: sob maja 10, 2008 23:23
autor: jozekrjrj
jak miałem 17 z oponkami 205/40 przy szerokosci 7.5 i et 35 to przycierały mi prawie na kazdej nierownosci przy -60

ale zawias juz nie pierwszej młodosci

: ndz maja 11, 2008 07:29
autor: Wojtek
k0nr4d, skoro nie wiesz pod jaki silnik i pod jakie auto (!) ma dedykowane zawieszenie "twój kumpel" w golfie 3 to po co piszesz w temacie, w ktorym ktoś pyta o konkrety?

Pozatym w praktycznie każdym aucie niezależnie od modelu odstęp pomiedzy kołami a nadkolami jest większy z uwagi na to ze z przodu są koła skrętne! W golfie 3 też tak jest, więc skoro seryjnie z przodu jest wiekszy przeswit, to dlaczego wg. Ciebie po rownym obniżeniu (proponowane -60/-60) ma się to wyrównać?
k0nr4d pisze: skoro nie wiadomo pod jakie silniki i pod jakie auta były dedykowane.
u mnie wiadomo - mam w golfie 3 zawieszenie dedykowane do golfa 3 z silnikiem 1.8 łacznie z wbiciem w TUV obniżenia samochodu o -60/-40 i moge z całą odpowiedzialnością stwierdzić, ze przy takim obniżeniu przeswity pomiedzy kołami a nadkolami w golfie mk3 są takie same z przodu i z tyłu

odemnie tyle w temacie....


jozekrjrj, przy takiej feldze trzeba zaklepac ranty w nadkolach bo inaczej nie ma innej opcji niz ciagle obcieranie