Strona 1 z 1

sprężyny Weitec

: śr maja 07, 2008 15:50
autor: ronuch
witam wiecie moze co to za sprężyny WEITEC SE007VA/052 chodzi mi dokladnie o ile obnizaja i do jakicg silnikow podejda do mk2

: śr maja 07, 2008 20:46
autor: Dj Darecki
Na 90 % Seat Ibiza
- 30/ - 30 , 6K/C/Z; 1,4i-1,6i

: śr maja 07, 2008 21:00
autor: ronuch
Dj Darecki pisze:6K/C/Z
co to oznacza bo nie bardzo czaje? jak myslisz podejda do mk2 1.6td - nie chodzi mi o mocowanie bo wiem ze pasuje tylko o glebe zeby nie bylo za nisko max 40mm bo niby liczy sie waga silnika?

: śr maja 07, 2008 21:17
autor: Dj Darecki
ronuch pisze:Dj Darecki napisał/a:
6K/C/Z

co to oznacza bo nie bardzo czaje? jak myslisz podejda do mk2 1.6td - nie chodzi mi o mocowanie bo wiem ze pasuje tylko o glebe zeby nie bylo za nisko max 40mm bo niby liczy sie waga silnika?
Co oznacza to nie wiem , znalazłem to w katalogu .
Diesel może siąść niżej trochę ale nie wiadomo ile :( , pewnie będzie koło -40
Loteria :)

: śr maja 07, 2008 21:44
autor: ronuch
aha noto wielkie dzieki zobaczymy jak bedzie siedzial :)

: czw maja 08, 2008 23:04
autor: Wajsik
ronuch, ja mam -40 od mk3 z benzyny a mam taki sam silnik jak Twój
Usiadł mi o 35 więc kwestia wagi silnika nie ma tutaj widać dużego znaczenia

: pt maja 09, 2008 16:58
autor: Dj Darecki
Wajsik pisze:ronuch, ja mam -40 od mk3 z benzyny a mam taki sam silnik jak Twój
Usiadł mi o 35 więc kwestia wagi silnika nie ma tutaj widać dużego znaczenia
O te niby 5 mm dla nie których to sporo :green_fuck:

PozdrO

: czw maja 15, 2008 02:09
autor: ronuch
zalozylem dzis te sprezyny do golfa i przed chwila je wyciaglem! Usiadl na nich dosyc sporo (zmierzylem od ziemi do nadkola przez srodek kola i mialem 56cm) i cos mi sie wydaje ze powinny do nich byc sportowe amory bo standatrowe monroe raczej nie daja rady (auto tak jakos dziwnie podskakuje). Musialem je wyciagnac bo z tylu mam standartowe sprezyny i auto wygladalo jak jakas wyscigowka z "wiejskiego tuningu) wiec poczekam az dorwe jakies na tyl i moze amorki sportowe tez beda

: czw maja 15, 2008 08:11
autor: MarcoVW
ronuch, Waiteci naleza do twardych sprezyn to podskakiwanie i szarpanie to normalka. Amorki nic do wysokosci nie mają, ze sportowymi amorkami bedzie jeszcze twardziej.

: czw maja 15, 2008 09:27
autor: ronuch
tak ale chodzilo mi ze on dosyc nisko siadl a ja te amorki niedawno kupilem i troche szkoda mi je od razu zepsuc dlatego pisalem o sportowych bo one sa krodsze. jakie sprezyny sa bardziej komfortowe??

: czw maja 15, 2008 11:49
autor: MarcoVW
ronuch, Jezeli az tyle ci siadl to jest prawdopodobienstwo zetkniecia sie tłoka amorkowego wewnatrz z końcem tulei. Dlatego zalecane sa amorki z krotszym tlokiem , gdzie koncowka tloka ma dalej to zetkniecia sie z tuleją.

A ile juz jezdzisz na tych seryjnych amorach + springi Weitec ? Bo jezeli jest naprwade blisko w tulei to zaras jakbys wyjechal i wpadl w pierwszą lepsza dziure to byś rozwalil amorka.

osobiscie jezdze na sprezynach Vogtland'a i sa komfortowe praktycznie zero szarpania. Z informacji znajomych wiem jescze ze podobnie zachowuja sie Supersporty,FK i Jamexy.

: czw maja 15, 2008 12:47
autor: ronuch
ja te springi zalozylem wczoraj i jechalem tylko na nich do roboty i jak wrocilem to zaraz poszly wek i zalozylem te stare. Jechalem bardzo ostroznie wiec nie powinno sie nic stac amorkom (mam taka nadzieje)

: czw maja 15, 2008 22:56
autor: $iwy
MarcoVW pisze: osobiscie jezdze na sprezynach Vogtland'a i sa komfortowe praktycznie zero szarpania. Z informacji znajomych wiem jescze ze podobnie zachowuja sie Supersporty,FK i Jamexy.
Supersporty to beton...
ja mam u siebie weiteca i nie mow kolego ze to twarde springi.A po 2 po co obnizac auto skoro dalej ma sie bujac :hmm: