zużyty gwint KW jakie wkłady? gdzie zregenerować?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

zużyty gwint KW jakie wkłady? gdzie zregenerować?

Post autor: skrent2 » pn lut 11, 2008 18:14

Witam zakupiłem ostatnio zawieszenie gwintowane KW... po blizszych oględzinacho kazało się zeprzednie amorki nie są w najlepszym... nie wiem co ztym zrobic czy regenerować jeśli tak to gdzie?? tak żeby amorki zachowały sportowe właściwości... czy może kupić całe wkłady ale z tego co sie dowiadywałem to do takiego zawieszenia nie są najtańsze... prosiłbym o jakies rady...
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 21:39 przez skrent2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn lut 11, 2008 21:00

Owczarek Mirosław. Mechanika pojazdowa. Regeneracja amortyzatorów i resorów
tel. 0 62 757 79 87
Kalisz, Częstochowska 202

Kantorski Marek Warsztat Mechaniki Pojazdowej Regeneracja Amortyzatorów
60-176 Poznań, Rzepińska 13 Tel.: 061 868 99 40



skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » pn lut 11, 2008 22:04

pod tym pierwszym adresem byłem i powiedzieli mi że tego nie zrobią... pod ten drugi adres bede musiał sie jutro wybrać....



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt lut 12, 2008 11:59

Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 12:00 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw mar 06, 2008 15:54

Koledzy odnawiam temat tzn. ok. rok temu kupiłem za 30zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jezor: takie zawieszenie,tylko bez regulacji twardości(chyba). -zdjęcie zapożyczone z Allegro



Obrazek


Gość mówił że jest rozje*%$#ne.No to nic myślę,za 3 dychy niech sobie leży :smoke:
może kiedyś nazbieram kasy to je zregeneruje.No i dzisiaj wpadłem z ciekawości na pomysł żeby je porozbierać :helm: .No i miłe rozczarowanie .Okazało się że dwa tylne pracują jak nówki :okej: .Gożej z przednimi :grrr: Ale to i tak dwa razy mniejsze koszta regeneracji(nie mówiąc o samym kupnie :D )
Teraz moje pytanie:
Gdzie powinny być zamocowane te krutkie sprężyny-na góże czy na dole?(u mnie są wszystkie u góry,a na zdjęciu z Allegro jest pomieszane)

Oraz pytanie o opinje na temat tej firmyhttp://www.amortyzatory.com.pl/kontakt.html
Robił ktoś u nich(jak z trwałością oraz z pracą regenerowanych amorów)?


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » czw mar 06, 2008 18:53

najlepiej kupic nowe wkłady

K&W i Weitec robi zawias na wkładach ALCO sport (hiszpania) i na KONI (niemcy)

wklad ALCO do weiteca nowy to koszt ok 500zł



jezeli gwint jest na wkładach Bilstein to wkłady warto wysłac do Zerkopol i zregenerowac co w porownaniu do ceny nowe wkładu nie jest takie drogie
http://www.bilstein.pl/strona/oferta.html


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw mar 06, 2008 20:01

jozekrjrj pisze:wklad ALCO do weiteca nowy to koszt ok 500zł
Proszę powiedz że nie za sztukę :grrr:
jozekrjrj pisze:
co w porownaniu do ceny nowe wkładu nie jest takie drogie
to znaczy??? :helm:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt mar 07, 2008 00:12

dzidzia24,

za sztuke dowiadywałem sie w ATC bo sam chciałem kupic uzywany gwint weitec i chciałem kupic do niego nowe wkłady i wkoncu kupiłem nowy za 1900zł przod gwint tył na talezykach


cena regeneracj zalezy od zuzycia czasami moze to byc 30 a czasami 200zł


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

greddyt78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 10, 2007 00:49
Lokalizacja: Poznań/Pruszcz Gdański

zużyty gwint KW jakie wkłady? gdzie zregenerować?

Post autor: greddyt78 » pt kwie 11, 2008 16:02

"Gdzie powinny być zamocowane te krutkie sprężyny-na góże czy na dole?(u mnie są wszystkie u góry,a na zdjęciu z Allegro jest pomieszane)"


Złóż te przednie zawieszenia tak jak to tylne które jest na twoim zdjęciu.Małe sprężynki powinny być pod dużymi.



skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » śr maja 07, 2008 14:36

gwin zregenerowany w poznaniu jak narazie chodzi całkiem całkiem... kosztowalo mnie to 300 zl za przod regulacja tez dziala chociaz nie tak plynnie jak przed regeneracja... i tak nie najgorzej jest za jeden wklad koni bo takie tu byly zaspiewali mi 800 zl za sztuke :bajer:



Awatar użytkownika
-STACH-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 14:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -STACH- » wt wrz 30, 2008 01:14

Witam czytalem troche na forum o regeneracji ale i nie wiem co zrobic... mianowicie chodzi o gwint, przednie amorki sa ok maja po ok 80% (po 50K to chyba niezly wynik) natomiast tylnich nie mam wcale :/ ok 4% czy jest sens je regenerowac ?? czy zalozyc nowe tylne sportowe np -40 ?? a przednie pozostawic z gwintem ??



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt paź 07, 2008 12:16

Sadze ze nie ma sensu regenracja. Kup nowe:P



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt paź 07, 2008 12:36

Mavrick, glupoty gadasz... to powiedz mi czemu nie warto regenerowac?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
-STACH-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 14:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -STACH- » wt paź 07, 2008 15:24

nie wiem wlasnie :/ skoro przednie jest na gwincie to moze warto aby i tyl byl na gwincie ?? jeszcze mam pytanie odnosnie przednich amorkow a mianowicie sprezyna w gwincie jest dzielona ?? bo u mne wyglada to jakos dziwnie jedna jest maksymalnie scisnieta a druga nie a na laczeni wyglada to tak jakby pekla ?? czy to tak ma byc ?? pierwszy raz mam doczynienia z gwintem i dlatego pytam :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości