Strona 71 z 128

: czw sie 28, 2008 18:26
autor: koledziak
chcialbym zeby bylo twardo i moze troche nisko do -40 wiecej nie i chcialbym moc latac troche szybciej po zakretach wiem ze wszystkiego nie da sie pogodzic za ta cene ale moze chociaż troche a i nie musi byc komfortu

: czw sie 28, 2008 19:15
autor: MariuszM
koledziak pisze:chcialbym zeby bylo twardo i moze troche nisko do -40 wiecej nie i chcialbym moc latac troche szybciej po zakretach wiem ze wszystkiego nie da sie pogodzic za ta cene ale moze chociaż troche a i nie musi byc komfortu
jeżeli chcesz nieznacznie poprawić właściwości jezdne zastanów się nad samymi sprężynami obniżającymi które można stosować z seryjnymi amortyzatorami (rozsądnie to maks obniżające w stosunku 40/40). Ale zaznaczam że jest to rozwiązanie czasowe gdyż seryjne amory mogą nie dać rady.

Ja aktualnie jestem na wymianie zawieszenia i powyżej opisałem jaki zestaw zakładam u siebie. Możesz zastanowić się nad podobnym rozwiązaniem. Wszystko zależy też od środków które masz zamiar przeznaczyć na zakup części...

: czw sie 28, 2008 21:37
autor: Berni
czytam z zaciekawieniem wypowiedzi kolegow...
Nie wiem czemu tak niektorzy upieraja sie przy tych "tanszych"zaweszeniach ze sa super hiper itd...

Tak jak koledzy pisali wczesniej np sas_gti czy mally Bilstein B6 jest poprostu lepszy od "taniosci"i tzreab pzryjac to jako pewnik:).Bil jest taki zawieszeniem ze po pewnych przestawieniach i wlozeniu odpowiedniej sprezyny nadaje sie do sportu...jednak sam B6 wyjety z pudelka i wlozony na auto bedzie nie do zabicia na normalnyh drogach w seryjnym aucie...bedzie twardo i bedzie pracowal i chyba lepiej uzbierac kase i wlozyc cos co bedzie "robilo robote" a nie tylko nazywalo sie zawieszeniem sportowym.

jezdzilem troche na roznych zawieszeniach zaczynajac od takich przerabianych ( moim zdaniem odpowiedniki tych jakis wynalazkow betonowych) i to sie nie nadawalo do jazdy...nie pracowalo...a kolegom w PPZM ( jesli juz sie ktos odwazyl) poprostu te zawieszenia "wysadzalo" przez Koni i Weitec (w astrze to byla masakra)...konczac na profi Bilach w roznych konfiguracjach i Proflexie ( to juz jest kosmos:)) )

moglbym i sadze,ze nie tylko ja wypisac z cala strone wrazen na roznych "betonach" i profi zawieszeniach ale rade mam jedna....


zalozyc seryjnego Bila B6 posadzic auto nawet nizej i delektowac sie jazda po naszych "wspanialych" drogach...

: czw sie 28, 2008 22:07
autor: dawid018
Berni pisze:niektorzy upieraja sie przy tych "tanszych"zaweszeniach ze sa super hiper itd..
nikt się przy tym nie upiera.temat jest o wrażeniach a że wrażenia sa pozytywne to ludzie pisza że jest ok i polecają.

: czw sie 28, 2008 22:44
autor: MariuszM
odnoszę wrażenie że niektórzy ludzie uważają że jak coś jest tanie to automatycznie musi to być szajs.. nie każdy ma ochotę wydawać jakieś niebotyczne pieniądze na markowy zawias sportowy..

sprawa jest prosta jak drut.. stać Cię i nie masz co robić z pieniędzmi albo jesteś totalnym fanatykiem i postępujesz wedle zasady "musisz albo się udusisz" to kupuj sprzęt drogi, markowy, rozreklamowany na cały świat..

nie chcesz wydawać nie wiadomo ile na części a możesz kupić coś dobrego i tańszego to inwestuj w części mniej znanych firm ale mających wyrobioną swoją renomę wśród ludzi którzy ich używali i używać będą...

drogie wcale nie zawsze równa się dobre, bezpieczne i komfortowe
tanie wcale nie zawsze równa się złe, niebezpieczne i niekomfortowe

BTW: czy ktoś z szanownych kolegów ma u siebie zawias 50/40 lub 35/30 w mk3 i mógłby pokazać fotki jak to wygląda ..

: czw sie 28, 2008 23:47
autor: koledziak
a jakbym kupil takie amorki http://moto.allegro.pl/item423762526_am ... to_vw.html one beda dobre ?? jakie prezyny musialbym dobrac?? -40 moze byc
czy wykonczy sie szybko amor?

: pt sie 29, 2008 11:03
autor: 2ass
czytam te wszystkie posty, sam jezdze na bilsteinach, i tak jak już wczesniej pisalem co z bezpieczenstwem skoro na takich zawieszeniach jezdza na kjsach to znaczy ze sa skuteczne i bezpieczne, czy to nie jest priorytet ktorym trzeba sie kierowac ????

: pt sie 29, 2008 12:21
autor: mally
koledziak pisze:a jakbym kupil takie amorki http://moto.allegro.pl/item423762526_am ... to_vw.html one beda dobre ?? jakie prezyny musialbym dobrac?? -40 moze byc
czy wykonczy sie szybko amor?
to jest Bilstein b4 do seryjnych spreżyn jak chcesz -40 to b6 na grubym tłoczysku ewentualnie przerobić w Zarkopolu i wtedy masz zajebisty zawias.
drogie wcale nie zawsze równa się dobre, bezpieczne i komfortowe
tanie wcale nie zawsze równa się złe, niebezpieczne i niekomfortowe
jak kto woli...ja wole dać więcej za zawias i mieć pewność że mi się nić nie wyspie po 10 tys km niz potem płakać że dopiero kupione a już się psuje. Choć może masz racje lepiej kupić Cupline itp niż obcinać sprężynę by było niżej.

Ja ze swojego doświadczenia bede polecał droższe ale moim zdaniem( i nie tylko) lepsze zawieszenie sprawdzone na torze odcinku jakiegoś rajdu , kjs niż pseudo zawias przez nigo nie używany w żadnym sporcie

: pn wrz 01, 2008 16:18
autor: Gruby_malbork
mally pisze:są już nawet gwinty za 679 zł firma QAP
ma ktoś z Was taki zawias ?
i ta nazwa troche dziwna :crazy: QAP, QPA :helm:

: pn wrz 01, 2008 16:32
autor: sas_gti
qap bo lubi qapać z amora może. To jak OBX racing "shit is good".

: pn wrz 01, 2008 21:12
autor: Gruby_malbork
sas_gti pisze:"shit is good".
:goof: :goof: :goof:

: pn wrz 01, 2008 21:37
autor: Kri$
Od dzisiaj na aucie siedzi gwint TA TECHNIX :)
Jak na razie wrazenia to 2x przytarlem na miescie srodkiem auta i nie moge parkowac pod domem bo niestety spodem zahaczam o taka podnoszona blokade :(

Ponizej zdjecia porownawcze przed i po - troche siedzi :) Jak sie przyzwyczaje do tego i mi sie spodoba, to go skrece jeszcze nizej :)

Obrazek

Obrazek

: pn wrz 01, 2008 22:05
autor: barteKKK03
Ooo... ładnie :)

: pn wrz 01, 2008 23:24
autor: Kapsel
Jest nisko jest fajnie :grin: a to że zamiast 3 km się robi 5 to jest cała idea gleby.

Ooo widzę żeś fajki wyzbierał :helm: :helm: