Strona 8 z 226

: sob mar 21, 2009 01:14
autor: 1 6 D
Cider_Mazur_mk2, wystarczy temat dobrze przejrzeć
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2233372#2233372
tu widać numery na poduszce jak się przyjrzysz.

: pt mar 27, 2009 17:50
autor: Kill3ill
kaczor4011 pisze:co do kompresora to nie warto oszczedzac, te co dal zbstw_gacuś, powinny starczyc, ew mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie kompresor z seryjnego auta ktore posiada pneumatyczne zawieszenie ( mercedes, bmw, opel) , takiego taniego kompressorka balbym sie wkladac
Seryjny kompresor moze zabic Cie kosztami. Nie zdziwil bym sie jak by seryjna pompka zawieszenia np. z VW (Tuareg, Phateon) kosztowala by powyzej 1000pln :(

: pt mar 27, 2009 18:26
autor: kaczor4011
Kill3ill pisze:Seryjny kompresor moze zabic Cie kosztami. Nie zdziwil bym sie jak by seryjna pompka zawieszenia np. z VW (Tuareg, Phateon) kosztowala by powyzej 1000pln
oczywiscie, tylko ze nie mowilem tu o nowym, mysle ze nawet uzywka bedzie o wiele lepsza od nowego ,,super kompressora'' z allegro za 100-200zl , a uzywke np z audi czy merca mozna dostac za 300zl :bigok:

: pt mar 27, 2009 20:04
autor: Kill3ill
kaczor4011 pisze:oczywiscie, tylko ze nie mowilem tu o nowym, mysle ze nawet uzywka bedzie o wiele lepsza od nowego ,,super kompressora'' z allegro za 100-200zl , a uzywke np z audi czy merca mozna dostac za 300zl :bigok:
To zmienia postac rzeczy, ja narazie tylko sie przygladam ale tez mnie korci AIR...

: pn kwie 06, 2009 20:05
autor: eMTi
aa jak sie ma sprawa air ride jesli mam resory przód lub tył ? jeśli mamy spreżyny to wiadomo zamiast sprężyn poduszke montujemy a jak to jest z zawieszeniem na resorze ?

: pn kwie 06, 2009 20:07
autor: wojtek_sari
eMTi, przerobka zawiasu, na belke z kolumnami, albo poducha miedzy pióro a podłuznice/podłoge, najlepeij zostawic tylko jedno pióro, ale trzeba szukać dobrych amorków z regulacją...

: pn kwie 06, 2009 20:26
autor: eMTi
wojtek_sari, myslałem zostawić jedno najdłuższe pióro aa amorki przerobic tak jak w przypadku auta na sprezynach. Tylko pytanie jak zniesie to piórko bo bedzie sie wyginać dośc mocno

: pn kwie 06, 2009 20:30
autor: wojtek_sari
eMTi, auto masz z belką przykręcaną do piór?

: pn kwie 06, 2009 22:05
autor: eMTi
wojtek_sari, trabi 601 :blush:

: wt kwie 14, 2009 11:50
autor: Cider_Mazur_mk2
A wiecie może ile BAR wytrzymują zawory od LPG? I czy znalazł ktoś jakieś tanie czujniki ciśnienia ?

: wt kwie 14, 2009 13:53
autor: 1 6 D
Butle do LPG wytrzymują do 30 bar około więc myślę że zawory mają podobnie. Tak w necie wynalazłem przynajmniej informacje.

: wt kwie 14, 2009 15:31
autor: Cider_Mazur_mk2
czyli można by powiedzieć że zawory z gazu spełnią swoją funkcję w air ride, ale nie wiem czy przepustowość takiego zaworu będzie odpowiednia

: wt kwie 14, 2009 21:14
autor: gacus
Cider_Mazur_mk2, myślę,że bezproblemowo, przecież na takich zaworkach(pod przewód 6mm) jeżdżą też duże silniki >2500 ccm o ile rurki nie są zagięte,to im nie brakuje paliwa.

Ewentualnie kup zawory pod przewody 8 mm średnicy zewn, ale uważam to za zbędne.

: wt kwie 14, 2009 22:24
autor: D1_PITER
Cider_Mazur_mk2 pisze:nie wiem czy przepustowość takiego zaworu będzie odpowiednia
Działać będzie, ale zapewniam Cię, że nie będzie dynamicznie.