: śr sie 27, 2008 22:22
i tu sie nie zgodze widzisz jeszlies na MTSie np GT ? nie ma zdnego betonu!!!sas_gti pisze:astawy tunerskich zawieszeń do kwoty 1000-1500 zł muszą być takie jakie są czyli beton bo to wynika z budowy amora.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
i tu sie nie zgodze widzisz jeszlies na MTSie np GT ? nie ma zdnego betonu!!!sas_gti pisze:astawy tunerskich zawieszeń do kwoty 1000-1500 zł muszą być takie jakie są czyli beton bo to wynika z budowy amora.
kolego szanowny przejrzyj caly temat i zobacz czy ja gdziekolwiek napisalem cokolwiek o MTS ze polecam czy zachecam do kupnca czy gdziekowleik wymeinilem ta marke? a dopiero pozniej pisz ze ja cos taktuje lub niesas_gti pisze:MAPET, poza tym nie traktuj tego wątku jako kampanii reklamowej Twojego sklepu bo to jest jak sądze temat do swobodnej rozmowy o wrażeniach z jazdy
od 5tej strony są moje postyMAPET pisze:olego szanowny przejrzyj caly temat
wymieniles chocby w tym zdaniu, i w wielu postach ostanioMAPET pisze:czy ja gdziekolwiek napisalem cokolwiek o MTS ze polecam czy zachecam do kupnca czy gdziekowleik wymeinilem ta marke?
ale nie w tym rzecz. Uwazam ze skoro pytasz sie mnie "A czy jeździłeś na MTSsie?? " mając na uwadze ze u mnie siedzi Bilstein b6 to stwarzasz jednoczesnie wrażenie że MTS jest co najmniej porównywalny. Mialem po prostu wrazenie ze starasz sie obalic argumenty kazdego kto mówi źle o tzw "tanich" zawieszeniach a przczyn po prostu upatrywałem w tym ze dbasz o interes co jest zrozumiałe i wcale nie zarzucam ci wrowadzania kogoś w błąd co do jakosci itp. A na koniec jak mantra - to tylko moje zdanieMAPET pisze:widzisz jeszlies na MTSie np GT ?
ok sorrytylko zobacz w jakim celu ja uzylem slow jakeijkolwiek firmy napewno nie po to by rekalmowac ktoras z nich
wcale nie musisz heheMAPET pisze:(musze pisac wymijajaco bo znow zacytaujesz mnei ze uzywam tej firmy w poscie )
jeździłem na KW v2 oraz Bilsteinie b6 przerobionym na b14 oraz H&R KIT CUP ....upline i innego rodzaju pseudo zawiasy może sa ok do jazdy na spot...pare razy w roku..MAPET pisze:czy ja powiedzialem ze bardziej? gdzie?
sam na tym jezdziles na kazdym ze wiesz jak sie na tym jezdzi?
watpie
amen.i na tym powinny zakończyć się puki co wywody o zawieszeniach lepszych i gorszych bo zaraz będzie bałagan.sas_gti pisze:zeby bylo przede wszystkim dobrze dla oka to sie zgodzę, jak przede wszystkim do szybkiej jazdy to nie wiecej jak -40.
nie rozumiem cie... widzisz na wszystkich nie jezdziles wiec nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka...jeździłem na KW v2 oraz Bilsteinie b6 przerobionym na b14 oraz H&R KIT CUP ....upline i innego rodzaju pseudo zawiasy może sa ok do jazdy na spot...pare razy w roku..
a co rozumiecie przez sportowa jazde? bo czy jest to ostra jazda na co dzien czy jazda po szutrowych drogach ?dawid018 pisze:sas_gti napisał/a:
zeby bylo przede wszystkim dobrze dla oka to sie zgodzę, jak przede wszystkim do szybkiej jazdy to nie wiecej jak -40.
amen
czyli do tego to raczej + 40 a nie -sas_gti pisze:wiadomo na czasie zalezy, leżace policajnty nie powinny byc problemem tak samo jak kraweżniki.
to powiedz mi czemu np w Mistrzostwach PZM-tu ludzie jeżdżą na Bilsteinach a nie kupuja 4 razy tańszego GT Cupline albo Technixa itp....nie rozumiem cie... widzisz na wszystkich nie jezdziles wiec nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka...