Strona 68 z 226

Air Ride

: pn lip 11, 2011 20:07
autor: dawid018
panowie poszukuje fotki mc persona pod air na gwincie do mkII/III ale rozebranego na części żebym mniej więcej wiedział jak to to jest zbudowane i uszczelnione bo narazie nie ogarniam.

aaa i czy ktoś próbował wykorzystać kompresor klimy zamiast tradycyjnego kompresora?

Air Ride

: wt lip 12, 2011 13:11
autor: Poncek17
via air 480 chromowany 900zł
zawory 3/8 cala połaczone w pary 250zł para posiadam dwie pary
manometr via air podswietlany 220psi 100zł
butla 15l 150zl kolor srebrny + 50zł mocowanie
pilot avs 9 przyciskow 400zł

Moze ktos chetny ?? bo rozbieram swoje audi a2 graty zakladane byly nowe teraz maja pół roku.
Jak cos to PW
Pozdro

Air Ride

: wt lip 12, 2011 19:03
autor: Shmatan
sash997 pisze:powodzenia podczas jazdy po polskich drogach z przednim hokejem 6cm nad ziemią
przecież to koza!

Air Ride

: wt lip 12, 2011 21:57
autor: minio70
sash997

Przecież po to masz w koncu air, i nie musisz jeździć na najniższym ustawieniu.

Air Ride

: śr lip 13, 2011 00:22
autor: sash997
pewnie że nie musze ale kolega twierdzi że z powodzeniem moge...

Air Ride

: śr lip 13, 2011 00:55
autor: minio70
Szczerze mówiąc to i ja tak sądzę, jeśli drugie zdjęcie przedstawia samochód jako najniżej opuszczony. Ale właściciel wie najlepiej jak mu pasuje. ;)

Air Ride

: śr lip 13, 2011 15:34
autor: noname_conek
wojtek_sari, jedz do sklepu z częsciami hydraulicznymi i dobierz taki wąż od wody [jak od kibla] one sa na 10/15bar [ja taki mam i jest oki] do tego potem pojedz do sklepu z pnełmatyką to Ci dobiora złączki na ile tam sobier będziesz chciał, ew kup przewód bardziej elastyczny i daj go w stalowy oplot tyle ze te bardziej elastyczne sa chyba do 8 bar

Air Ride

: sob lip 16, 2011 14:50
autor: truski8
Witam, a jakie amory na tyl do golfa IV byscie polecili pod Air'a, bo mi sie jeden skonczyl i szukam co kupic w miare nie duzych pieniadzach :)) pozdro

Air Ride

: ndz lip 24, 2011 21:06
autor: Czesioo
Witam. Mam pytanie odnosnie elektrozaworow, mam airride na jednym elektrozaworze(CCPrema ZE 5/3 G3/8) i wolno to chodzi.

Czy jezeli dokupie jeszcze jeden eletrozawor i bedzie wtedy jeden na przod drugi na tyl to czy automatycznie musze dokupic dwa zawory upustowe powietrza (teraz mam dwa zawory upustowe)

Czy mozna ten dodatkowy elektrozawor podlaczyc pod te dwa upustowe czy trzeba dokupic nowe ??

z gory dzieki za odpowiedz :]

Air Ride

: pn lip 25, 2011 21:55
autor: Zaba91
jeśli zwiększysz ilość zaworów pompujących to będzie szybciej szedł do góry i jeśli zawory spustowe zostawisz tak jak masz to będzie schodził w tym samym tempie co teraz :P jeśli to też chcesz szybciej to musisz dokupić zawory też na spuszczanie powietrza

Air Ride

: pt sie 19, 2011 20:39
autor: BartezzZ
Witam wszystkich.

Założyłem sobie konto poniewaz śledziłem ten temat i mam do Was pytanie.
Nie odbierzcie tego żle bo może pytanie jest trochę głupie ale posiadam samochód Astra G i ostatnio mam dylemat a propo zawieszenia. Mam zawieszenie Bilsteina B6 na Eibachach ale posiadam nadwozie typu Hatchback a zawias mam od kombi. jest za wysoko teraz mam pytanie do Was.

Co byście mi poradzili czy wymienić sprężyny do wersji HB, nie wiem czy tylny amor, który jest trochę dłuższy nie ucierpi na tym, czy założyć gwint czy też właśnie Air Ride. Autem jeżdże codziennie dlatego pytam o Air tutaj. Czytałem cały temat i wiem, że komfort zależy od amortyzatorów ale bardziej chciałbym wiedzieć jak z awaryjnością poduch. O przeglądach wiem, że nie przejdzie ale to polska to normalne.

Chciałbym się ogólnie zapytać czy polecacie Air na jazdę codzienną, czy też może lepiej założyć coś innego?
Lubię się bawić przy aucie ale nie chciałbym cały czas musieć coś poprawiać bo cos nie działa tak jak należy. Oczywiście wiem, że zależy też dużo od komponentów jakie użyję do zbudowania zestawu w jaki sposób będzie to zmontowane w całość. Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem spróbowania budowy Aira i nie potrzebuję mieć szybkiego zestawu ale lubię mieć nisko auto i mieć możliwość podniesienia auta i wjechania w miejsca mniej dostępne i lepsze pokonywanie naszych dróg a nie z duszą na ramieniu czy nie urwę np. tłumika.

Będę wdzięczny za odpowiedź i podpowiedzi.

Air Ride

: pt sie 19, 2011 21:46
autor: lukas.g60
tłumik to chyba najmniejszy problem,nie wiem jak a łoplach ale w VW przewaznie niszczymy miski olejowe :satan: a co do zawiasu na co dzień tylko AIR,co do awaryjnosci to nie ma sie tam zbytnio co popsuć,ja robiłem samemu i jakos połtora roku smiga no problem,

Air Ride

: ndz sie 21, 2011 09:14
autor: BartezzZ
Dzięki lukas.g60 za odpowiedź.
Piszę o tłumiku ponieważ to jest najniższy mój punkt. Mam układ sebringa i środkowy ma dość dużą puchę.

Ok zdecydowałem się i zaczynam kompletować sprzęt.
Tylko doradźcie mi jeszcze, które amory mam wybrać czy Bilstein B6 tylny amor jest dłuższy o około 1cm bo tak jak pisałem to od kombi, czy też budować na amorach seryjnych Monroe gas.
Jeśli ma ktoś jakiś osprzęt od Aira na sprzedaż piszcie.

Air Ride

: ndz sie 21, 2011 11:18
autor: wojtek_sari
Nie wime jak oplowskie, ale w VW mozna nagwintować tłoczysko i tym samaym obniżyć punkt oparcia się amortyzatora, pomyśl nad tym.